Auteur Topic: Hoe beperkt ben jij?  (gelezen 905 keer)

Offline Zebraaa

• Spammende Forummer
  • Geslacht: Vrouw
Hoe beperkt ben jij?
« Gepost op: september 02, 2010, 21:52:56 »
De resultaten:
4
Type 1 - DE BEGRIPVOLLE: Jij bent een begripvolle man/vrouw die goed met verstandelijk beperkte mensen kunt omgaan. Je schrikt niet van hun beperking en bent juist erg in hen geïnteresseerd.

http://www.eo.nl/programma/upsidedown/2010-2011/page/-/test/test_intro.esp?questionary=11824768
Doe ook de test! Kijken wie hier het meest beperkt/onbeperkt is :P

Offline Athena

• Spammende Forummer
Re: Hoe beperkt ben jij?
« Reactie #1 Gepost op: september 02, 2010, 21:59:26 »
Type 1 - DE BEGRIPVOLLE: Jij bent een begripvolle man/vrouw die goed met verstandelijk beperkte mensen kunt omgaan. Je schrikt niet van hun beperking en bent juist erg in hen geïnteresseerd.

Ik heb dan ook 5 maanden stage gelopen met deze mensen, dus nee ik schrik er niet meer van. xD

Online FEE.

• Vrolijke Forummer
« Reactie #2 Gepost op: september 02, 2010, 22:13:00 »
Type 2 - DE ONHANDIGE: Je bent een nogal onhandige Nederlander die vaak politiek correct reageert, maar niet echt goed met verstandelijk beperkten en hun gedrag kan omgaan. Durf je eens wat vaker echt in te leven!

Aha. Ja, dat klopt wel zo'n beetje denk ik (:
Happiness is only real when shared (:

Offline NATHALIE

• Stalkende Forummer
  • OP 2014 ('ll)!
« Reactie #3 Gepost op: september 03, 2010, 00:05:27 »

hahah oke dan.
wel ja, ik kan er niet heel goed mee omgaan. maar ik doe wel normaal tegen ze.
't zijn gewoon mensen.
Just because it didn't last forever, doesn't mean it wasn't worth it.

Offline Jacelyn

• Global Moderator
  • De oppergod der oppergoden
    • A Lost Angel
« Reactie #4 Gepost op: september 03, 2010, 00:09:08 »

Komt door m'n opleiding.. ~__~ -moet kunnen omgaan met alle soorten mensen T__T"- En er waren maar aldoor 3 opties bij de vragen dus tja..

Offline Micha

• Bekende forummer
  • ♥micha<3yorick♥
« Reactie #5 Gepost op: september 03, 2010, 00:54:30 »
Type 2 - DE ONHANDIGE: Je bent een nogal onhandige Nederlander die vaak politiek correct reageert, maar niet echt goed met verstandelijk beperkten en hun gedrag kan omgaan. Durf je eens wat vaker echt in te leven!

You only live once, so just go fucking nuts!

Offline QueenOfHearts_4

• Le temps détruit tout.
« Reactie #6 Gepost op: september 03, 2010, 03:15:28 »
Pff, ik had erger verwacht. Ik kan écht niet omgaan met mensen die het syndroom van Down hebben, sorry.

Ik doe in ieder geval altijd mijn best, maar nee. Ik wil er het liefst niets mee te maken hebben. Ik kan me prima inleven, daar ligt het niet aan, maar ik wil sowieso niets met de meeste mensen te maken hebben. Edit; Of ze nou Down hebben of niet, ik haat mensen sowieso. Vooral mensen waar ik moeite voor moet doen om mee om te gaan.
« Laatst bewerkt op: september 03, 2010, 11:11:08 door QueenOfHearts_4 »

"I really think that everyone should have watercolors, magnetic poetry,
 and a harmonica."

Offline Kelly.

• Spammende Forummer
  • Patsboem.
« Reactie #7 Gepost op: september 03, 2010, 08:59:20 »

Old loves they die hard, old lies they die harder!

Offline mandeu.

• Global Moderator
  • --
« Reactie #8 Gepost op: september 03, 2010, 09:18:18 »
puur op het gevoel hou ik van jou
helemaal vanzelf ben ik mezelf bij jou
ik wil jou alles geven en ik geef jou heel mijn leven
want ik ga blind voor jou
ik hou van jou

Offline mariekjens.

• Sociaal Onderontwikkelde Forumjunk
« Reactie #9 Gepost op: september 03, 2010, 10:17:07 »

:)

Offline Dannie.x3

« Reactie #10 Gepost op: september 03, 2010, 10:43:39 »
Ik heb ook type 1, de begripvolle. ;]
Ik heb normaal niks met zulke mensen, maar op kamp van de scouting, zit er ook een groepje bij die verstandelijk beperkt zijn, en die waren allemaal heel erg lief.
You can complain because roses have thorns,
Or you can rejoice because thorns have roses.

Offline Jenny.

• Levenloze Forummer
  • Trotse Mama!
« Reactie #11 Gepost op: september 03, 2010, 12:10:58 »
Trotse Mama Van Jayden.  16-11-2010 (L)

Online Chimaera.

• Bekende forummer
« Reactie #12 Gepost op: september 03, 2010, 12:24:17 »

Verdomme, iedereen heeft 'de begripvolle'. En ik studeer psychologie en ik krijg dit. En het is nog waar ook.
Didn't anyone ever tell you? There's one thing you never put in a trap. If you're smart, if you value your continued existence, if you have any plans about seeing tomorrow, there is one thing you never, ever put in a trap.
And what would that be, sir?
Me.

Offline unattainable.

• Eeuwig stalkende forummer
  • diva is a female version of a hustler
« Reactie #13 Gepost op: september 03, 2010, 14:59:02 »
Iedereen krijgt wat geluk toebedeeld in het leven; de kunst is om het te herkennen als het zo ver is en die kans met beide handen aan te pakken.
Het gaat erom in te zien wanneer het geluk je toelacht, en er je voordeel mee te doen.

Offline Kayleigh.

• Babbelkous
    • hyves.
« Reactie #14 Gepost op: september 03, 2010, 16:10:11 »
Ik ben de begripvolle.
Moet eerlijk zeggen dat dat me verbaasd. Ik ben juist níet in ze geinteresseerd, nouja, niet meer dan ik geinteresseerd ben in een andere wildvreemde, en vaak interesseren wildvreemde mensen mij niet zo.
Ik kan juist niet met verstandelijk beperkten omgaan, net zoals dat ik totaal niet met kinderen om kan gaan.
Had dus een andere uitslag verwacht. Niet dat ik niet begripvol ben hoor xD
Gooi je hart over de hindernis en je paard volgt vanzelf.

Offline unattainable.

• Eeuwig stalkende forummer
  • diva is a female version of a hustler
« Reactie #15 Gepost op: september 03, 2010, 16:33:26 »
hmm ik wist wel dat ik de onhandige was.
ik gedraag me opeens heel anders met gehandicapten in de buurt.
Iedereen krijgt wat geluk toebedeeld in het leven; de kunst is om het te herkennen als het zo ver is en die kans met beide handen aan te pakken.
Het gaat erom in te zien wanneer het geluk je toelacht, en er je voordeel mee te doen.

DanseMacabre

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: september 03, 2010, 17:28:18 »

Maar ach, ik ging al om met die mensen toen ik nog een klein meisje van vier was, m'n zus werkte daar toen en later liep ik er zelf stage.

Sommige vragen vond ik een beetje bizar, ik kon daar niet zo veel mee. De antwoord mogelijkheden waren ook niet sluitend op wat ik zelf zou doen. Die jongen met die gitaar had ik bijvoorbeeld best leuk gevonden.

Offline Rann.

• MHxPOSTER
« Reactie #17 Gepost op: september 03, 2010, 17:51:39 »

Verdomme, iedereen heeft 'de begripvolle'. En ik studeer psychologie en ik krijg dit. En het is nog waar ook.
. . . . . . . . . . .

Offline Philae

• Rainbow maker
  • <3
« Reactie #18 Gepost op: september 03, 2010, 18:38:01 »
De begripvolle
(8) "Counting al the assholes in the room, well i'm definitely not alone" (8)

Because the truth is, I am madly, truly, deeply, passionately in love with you.

Offline Gaby.

• Dangerous Forummer
  • De wereld is mooier met jou.
    • The Beauty Fact
« Reactie #19 Gepost op: september 03, 2010, 18:59:34 »
Type 2 - DE ONHANDIGE: Je bent een nogal onhandige Nederlander die vaak politiek correct reageert, maar niet echt goed met verstandelijk beperkten en hun gedrag kan omgaan. Durf je eens wat vaker echt in te leven
Www.Thebeautyfact.nl