Auteur Topic: Sinds wanneer mag je niet bellen..  (gelezen 795 keer)

Offline Roy

• LuckyDevil
  • Administrator
  • Sociaal Onderontwikkelde Forumjunk
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
Re: Sinds wanneer mag je niet bellen..
« Reactie #20 Gepost op: september 10, 2010, 20:07:17 »
Er zat 1 persoon in de bus, met een mp3 speler op. Ik praatte zachtjes en ik werd grof onderbroken door de chauffeur.
Nergens staat dat je niet mag bellen en waarom zou je niet mogen bellen? Als ze niet willen dat je belt moeten ze maar stiltebussen maken, je hebt tenslotte ook stiltecoupe's in treinen.

voor in de bus zit een stikker bij de meeste vervoersbedrijfen.
dat je er niet mag bellen. En als je een volle bus heb stoort het natuurlijk minder als dat je met een bijna lege bus rijd.
want als je in een volle bus zit hebje altijd wat gekeuvel

Offline mariekjens.

• Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: september 10, 2010, 20:08:07 »
In de bussen die ik élke dag neem zitten geen stikkers. Daar word gewoon in gebeld, of er nou 1 persoon of 40 in zitten :)

Offline Roy

• LuckyDevil
  • Administrator
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
« Reactie #22 Gepost op: september 10, 2010, 20:09:27 »
of het mag of het word gedaan zit een groot verschil in marieke

Online Sanne

• Levenloze Forummer
« Reactie #23 Gepost op: september 10, 2010, 20:20:13 »
Ik zit er een beetje tussenin.
De buschauffeur had je het vriendelijk kunnen verzoeken ipv. het op zo'n onvriendelijke toon.

Ik moet zeggen, als ik word gebeld neem ik ook wel op. Ook in de bus. Als je zachtjes belde + dat jij werd gebeld zou ik hetzelfde doen.

Maar ik haat wel de ''HAHAHAHHA EN TOEN HAHAHAHAHAHAH VERTEL MEER HAHAHAHAH'' mensen aan de telefoon in het openbaar inderdaad!
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Rann.

• MHxPOSTER
« Reactie #24 Gepost op: september 10, 2010, 21:50:05 »
Ik vind het nergens op slaan, sorry.  (:$) Als je gigantisch loopt te brullen vind ik het wat anders, maar als je het gewoon rustig houd is het geen punt. Tenslotte mag je ook gewoon met elkaar praten in een bus, dus zachtjes bellen moet niet zo'n probleem van gemaakt worden. En nergens bij ons hangen stikkers Roy dat bellen verboden is. De buschauffeurs doen het zelf ook bij ons, en vaak sta ik bij de buschauffeur en nog nooit heeft ie gezegd: Miranda, je mag niet bellen hoor.. in die gehele vijf jaar niet. En 't punt is denk ik ook dat de één het wel mag, en de ander niet. Dat is best, vreemd. maargoed, misschien zitten daar wel stikkers in de bus met niet bellen, dat weet ik natuurlijk niet. Hier niet, nooit geweest ook.
. . . . . . . . . . .

Offline angiee.

• MHxPOSTER
« Reactie #25 Gepost op: september 10, 2010, 23:45:37 »
Ik vind het nergens op slaan, sorry.  (:$) Als je gigantisch loopt te brullen vind ik het wat anders, maar als je het gewoon rustig houd is het geen punt. Tenslotte mag je ook gewoon met elkaar praten in een bus, dus zachtjes bellen moet niet zo'n probleem van gemaakt worden. En nergens bij ons hangen stikkers Roy dat bellen verboden is. De buschauffeurs doen het zelf ook bij ons, en vaak sta ik bij de buschauffeur en nog nooit heeft ie gezegd: Miranda, je mag niet bellen hoor.. in die gehele vijf jaar niet. En 't punt is denk ik ook dat de één het wel mag, en de ander niet. Dat is best, vreemd. maargoed, misschien zitten daar wel stikkers in de bus met niet bellen, dat weet ik natuurlijk niet. Hier niet, nooit geweest ook.
that. ik vind dat je mag bellen, ik word gek van die donkere vrouwen die aboehaans ofzo praten in de bus bah, ik vind dat je in het openbaar gewoon nederlands moet praten. ;\
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."

Online June

• De oppergod der oppergoden
« Reactie #26 Gepost op: september 11, 2010, 18:53:25 »
In de meeste bussen zitten wel van die stickers, bij mij wel vaak. Of was dat vroeger? Anyway, het is volgens mij een typische regel dat nergens staat geschreven, maar er toch wel is zegmaar. Eerlijk gezegd heb ik er wel vaak van gehoord. Ik weet het niet, en ik weet ook niet wat ik van je situatie vind, maar dat die jongen daarna wel mocht bellen is ronduit belachelijk. Trouwens, in welke bus zat je, weet je hoeveel chagarijnige buschauffeurs we in onze omgeving hebben, damn.. zij moeten ook gewoon klantvriendelijk zijn, in plaats van 8 van de 10 keer geen gedag terug te zeggen en zo veel meer.

Offline Michelle

• Levenloze Forummer
« Reactie #27 Gepost op: september 11, 2010, 22:07:10 »
In de meeste bussen zitten wel van die stickers, bij mij wel vaak. Of was dat vroeger? Anyway, het is volgens mij een typische regel dat nergens staat geschreven, maar er toch wel is zegmaar. Eerlijk gezegd heb ik er wel vaak van gehoord. Ik weet het niet, en ik weet ook niet wat ik van je situatie vind, maar dat die jongen daarna wel mocht bellen is ronduit belachelijk. Trouwens, in welke bus zat je, weet je hoeveel chagarijnige buschauffeurs we in onze omgeving hebben, damn.. zij moeten ook gewoon klantvriendelijk zijn, in plaats van 8 van de 10 keer geen gedag terug te zeggen en zo veel meer.
precies precies.

al snap ik trouwens wel dat die buschauffeurs chaggerijnig zijn, er zijn ook zooo veel mensen die super irritant zijn enzo.

DanseMacabre

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: september 14, 2010, 20:22:31 »
Dat heb ik een keer meegemaakt met een medepassagier. Maar dat ging ongeveer zo:
ALS JE NU METEEN NIET OPHANGT DAN NEEM IK JE TELEFOON IN BESLAG!!!! :emo:

Online TWLOHA.

• Eeuwig stalkende forummer
« Reactie #29 Gepost op: september 14, 2010, 20:31:36 »
that. ik vind dat je mag bellen, ik word gek van die donkere vrouwen die aboehaans ofzo praten in de bus bah, ik vind dat je in het openbaar gewoon nederlands moet praten. ;\
:')))) Zodat je ze kan afluisteren ofzo? Als je vindt dat ze mogen bellen, laat ze dan ook gewoon praten in de taal die ze het best uitkomt...
And I’m not sure what the trouble was that started all of this
The reasons all have run away but the feeling never did
It’s not something I would recommend, but it is one way to live
Cause what is simple in the moonlight, by the morning never is

Offline Nathaliee.

• Magische Forummer
« Reactie #30 Gepost op: september 14, 2010, 20:37:19 »
Ik vind het belachelijk.
Als je niet mag bellen zou je evengoed ook niet mogen praten he,
want dat is hetzelfde, alleen dat bij bellen niemand terug praat dus is het zelfs minder last voor de mensen dan gewoon praten. alsjeblieft seg ;D

DanseMacabre

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: september 14, 2010, 20:40:24 »
Ik vind het echt geen probleem als mensen bellen in de bus.
Ik heb meer last van mensen die keihard tegen elkaar praten over wie ze nu dit weekend op stap nou weer in elkaar geslagen hebben omdat diegene naar hun vriendje keek. Of dat iemands moeder zo'n trut is omdat die haar telefoonrekening van 250 betaalde maar dat ze daarna geen nieuwe nikes mocht. :emo:

Ook wel een beetje grappig stiekem.

Offline mandeu.

• Global Moderator
  • --
« Reactie #32 Gepost op: september 15, 2010, 10:23:54 »
Als die jongen ook niet mocht bellen, had Marieke er geen probleem van gemaakt.
In ieder geval geen klacht ingediend.

Ik vind het stom. Volgende keer moet je mij maar gaan bellen, als je in de bus zit <3
puur op het gevoel hou ik van jou
helemaal vanzelf ben ik mezelf bij jou
ik wil jou alles geven en ik geef jou heel mijn leven
want ik ga blind voor jou
ik hou van jou

Online June

« Reactie #33 Gepost op: september 15, 2010, 13:43:48 »
Ik vind het stom. Volgende keer moet je mij maar gaan bellen, als je in de bus zit <3
Haha. Dat vond ik een leuke opmerking.