Auteur Topic: Ik ben niet zo modern denk ik.  (gelezen 1028 keer)

Offline Sacheride-emo

Re: Ik ben niet zo modern denk ik.
« Reactie #20 Gepost op: juni 12, 2011, 21:54:24 »
ik zit wel vaak achter het internet
en televisie ik ben eigelijk een domme electronisch mens XD
maar buiten dat spreek ik vaak af met vrienden en vrindinnen om naar het dorp tegaan
of naar de bios enz dus eigelijk verveel ik me nooit :)
Love The Life You Love life ;)

Offline Nathaliee.

« Reactie #21 Gepost op: juni 12, 2011, 22:07:20 »
Ik zit vrij veel voor de computer de laatste tijd, TV begin ik minder en minder te kijken. Maar dat zou ik wel eerder doen dan een boek lezen, ik ben echt geen lezer. Behalve op vakantie dan, dan lees ik wel veel.

Ik kan er trouwens echt niet inkomen dat je schoolboeken zou lezen voor de fun? Echt, wat?
Maarja ieder z'n ding hé ;D

Offline SiZi

« Reactie #22 Gepost op: augustus 16, 2011, 20:22:28 »
Msnen doe ik wel vaak en kan eigenlijk niet zonder. Mn telefoon is heilig voor me doe ik echt alles mee. Pingen whats app hyves facebook MH msn en vanalles.
Tv kijk ik als t geen zomervakantie is alleen voor gtst en sommige programmas die ik leuk vind. Maar boeken lezen doe ik ook graag vooral literaire thrillers vind ik fantastisch. En tekenen doe ik ook vaak. Dus ja verschilt een beetje.
Je t'aime mon amour <3

Offline Missmagicfly

« Reactie #23 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:01:26 »
ik neem altijd 10 boeken mee van de bieb, ik mag niet meer mee. die lees ik, als ik geen dingen te doen heb, binnen 4 of 5 dagen uit. ik check mijn hyves, horse-nation, hotmail, youtube account's elke dag. ik kijk elke dag even op msn of mijn internet vriendin, die ik inmiddels ook al 4x gemeet heb, online is. zoniet: ik ga weer offline. ik dans op vrijdag een uur, jazz dance, en ik rij maandag van 4 tot 5 paard op de manege. ik maak mijn huiswerk, spreek met vriendinnen af.