Auteur Topic: Ik ben op soepdieet.  (gelezen 1043 keer)

Offline angiee.

Re: Ik ben op soepdieet.
« Reactie #20 Gepost op: september 27, 2010, 20:37:33 »
wow eline ik wil het ook.
maar ik kan niet van het eten afblijven. ;(
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."

Offline June

« Reactie #21 Gepost op: september 27, 2010, 22:30:54 »
ik ga het proberen denk ik.

Offline Eline.

« Reactie #22 Gepost op: september 27, 2010, 22:48:45 »
Wat? 4,5 kilo in een week? Dat wil ook!
Ja, ik schrok er ook wel even van. Maar ik zie niet zo héél veel verschil met hoe ik eruit zag voor het dieet, maar alsnog ben ik tevreden (:

Offline Jenny.

« Reactie #23 Gepost op: september 28, 2010, 09:47:30 »
Vrijdag ben ik gestopt, want het duurt maar een week. Ik ben 4,5 kilo afgevallen, het was wel super zwaar, ik had echt hele erge honger. Nu ga ik gewoon letten op wat ik eet, want ik wil ook niet teveel afvallen. Ik raad het dieet niet aan, ik kan geen soep meer zien :p

En Angela, ik heb ook al pepernoten gehad, Zaterdag, haha. Zo lekker <3 Maar nu mag ik niet meer van mezelf anders eet ik al die kilo's er zo weer aan.

Wauw!!
Dan weet ik in ieder geval wat ik ga proberen na mijn bevalling en het blijkt dat ik toch dikker ben geworden dan daarvoor haha.
4,5 kilo is echt heel netjes!!

Trotse Mama Van Jayden.  16-11-2010 (L)

Offline Rann.

« Reactie #24 Gepost op: september 28, 2010, 10:45:06 »

Wauw!!
Dan weet ik in ieder geval wat ik ga proberen na mijn bevalling en het blijkt dat ik toch dikker ben geworden dan daarvoor haha.
4,5 kilo is echt heel netjes!!

Maar een soep dieet is toch gewoon voor een week? :')
. . . . . . . . . . .

Offline Jenny.

« Reactie #25 Gepost op: september 28, 2010, 14:43:14 »
ja klopt XD daarna is er vast wel een ander dieet wat je kunt volgen:'P En zoveel ben ik tot nu toe niet aangekomen, gezien ik meer ben afgevallen omdat ik zoveel overgegeven heb XD

Offline Rann.

« Reactie #26 Gepost op: september 28, 2010, 15:06:41 »
Ja wees d'r asjeblieft voorzichtig mee hoor! Want na de bevalling moet je aansterken, en lekker genieten van je mannetje. 't is niet voor niks 9 maanden ontwangeren toch. ;p Dan kan je je beter aan één dieet houden die je ook aan kan houden dan tig verschillende dieeten. xD
. . . . . . . . . . .

Offline Jenny.

« Reactie #27 Gepost op: september 28, 2010, 15:25:42 »
Ja wees d'r asjeblieft voorzichtig mee hoor! Want na de bevalling moet je aansterken, en lekker genieten van je mannetje. 't is niet voor niks 9 maanden ontwangeren toch. ;p Dan kan je je beter aan één dieet houden die je ook aan kan houden dan tig verschillende dieeten. xD

True, maar het eerste jaar ga ik ook niet dieten, want het eerste jaar ga ik me vol proppen met dingen die ik tijdens de zwangerschap niet mocht :'P

Offline Rann.

« Reactie #28 Gepost op: september 28, 2010, 15:41:30 »
Ik wou net zeggen. al die histerische moeders, daar zijn er al genoeg van. :') Ik zal je maar niet lekker maken, hehehehe.
. . . . . . . . . . .

Offline June

« Reactie #29 Gepost op: september 28, 2010, 19:30:35 »
had het vandaag met een vriendin over dit. en die zei dat je lichaam eigenlijk zuiverde, door al dat vocht. en dat je daarom afvalt? i don't know, ik wil het echt doen, maar ik mag het niet van mamsie.

Offline Joy

« Reactie #30 Gepost op: september 28, 2010, 23:10:48 »
ik vind het wel een goed idee om te doen misschien voor in de herfstvakantie.
voor de informatie mijn nickname was eerst: LOVExJOY

Offline Sayuri

« Reactie #31 Gepost op: september 28, 2010, 23:19:00 »
lekker zieke gedachten hoor :']
dat is toch helemaal niet gezond en nuttig om te doen, die kilo's komen er zo weer terug bij hoor

Offline Eline.

« Reactie #32 Gepost op: september 29, 2010, 14:00:57 »
lekker zieke gedachten hoor :']
dat is toch helemaal niet gezond en nuttig om te doen, die kilo's komen er zo weer terug bij hoor
Je hebt zieke gedachtes als je wilt afvallen? Wtf.
En als je na het dieet gewoon op een normaal dieet blijft, en let op wat je eet, kom je niet aan.

Offline Sayuri

« Reactie #33 Gepost op: oktober 05, 2010, 18:53:35 »
Ja nouja, ziek is misschien een groot woord, maar ik vind het niet echt normaal als iemand wil afvallen die het helemaal niet nodig heeft.