Hoe weet je dat nou als je niet blowt ?
het heeft echt niks met draaien te maken er zijn echt zat mensen die niet eens kunnen draaien zoals ik, ik smoke al 4 jaar maar draai nooit omdat ik het echt haat om te draaie.
dus daar gaat het totaal niet om. het zit gewoon tussen je oren.
Misschien heb ik dat ooit wel gedaan? Tevens is het de ervaring van mijn vrienden en van mezelf, al ben ik dan zelf al ruim een jaar gestopt. Maar waarom draai je dan nooit? Wellicht komt het omdat je 18 bent (van uitgaand dat je 4 jaar blowt), het is in sommige plaatsen lastig om te halen als je nog geen 18 bent.
Op het moment dat je 18 bent en je eigen wierie of hasj haalt leer je al heel snel draaien en ga je zelf ook meer halen dan dat je doet door gebruik te maken van je meerderjarige vrienden. Op dat moment word draaien ook een lucratief bezigheid omdat je ook voor anderen kunt draaien en van hun wierie genieten, als je draait dan mag je hem ook opsteken, althans dat is bij ons zo.
Naarmate je dat gewoon lang doet ga je het ook leuk vinden, tot je meer tipjes aan gaat toevoegen, binnenstebuiten gaat draaien, rolvloei gebruiken om jointje van halve meter te fixen, tulpjes bouwen of je eigen creativiteit op los laten.