Auteur Topic: Basisschool reunie  (gelezen 811 keer)

Offline Sanne

Basisschool reunie
« Gepost op: oktober 26, 2010, 15:02:17 »
Ja, mijn basisschool organiseert een reunie voor alle oudleerlingen, (oud)leraren en de ouders.

Ik vind het echt tof :'D Het is pas in maart, maar ik ga die avond echt vrij houden, gewoon een beetje met iedereen kletsen en kijken wat er van geworden is, haha. Het is tegen die tijd bijna 5 jaar geleden dat ik van school ging, maar het lijkt echt eeuwen. Ja, het lijkt me echt tof. Ik heb nog 3 vriendinnen waar ik mee omga, daarmee ga ik erheen. Maar ik wil niet de hele tijd aan hun plakken, dat kan ik altijd nog doen :'D

Heeft 1 van jullie wel eens eens een reunie gehad van de basisschool? Of de enkele twintigers hier, van hun middelbare school? En hoe was dat?
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Jenny.

Re: Basisschool reunie
« Reactie #1 Gepost op: oktober 26, 2010, 16:11:43 »
Nou yaay ik ben 20 maar geen reunie gehad.

Vind ik best jammer, maar heb er ook geen behoefte aan eigenlijk :'P
Zo gezellig was mijn groep 8 ook weer niet XD
Trotse Mama Van Jayden.  16-11-2010 (L)

Offline Micha

« Reactie #2 Gepost op: oktober 26, 2010, 16:12:51 »
ik heb ook nog geen reunie gehad.
:'D en ik hoop dat dat noooooooooit gebeurd. van de basisschool dan. die tijd was echt verschrikkelijk. groep 8 was n hell.

Offline Joris

« Reactie #3 Gepost op: oktober 26, 2010, 16:19:25 »
ben 23 1 x reunie gehad maar ik lag niet zo in de groep :p omdat ik als enige niet op voetbal zat vroeger :p (nog steeds niet trouwens)
maar op zich zijn reunies wel grappige ghehe =)

althans veel plezier =)

x
be yourself

Offline Sarah.

« Reactie #4 Gepost op: oktober 26, 2010, 16:20:20 »
Ik heb het niet gehad, het lijkt me eigenlijk best leuk om te zien hoe het nu met iedereen gaat enzo, ook al hoef ik bepaalde mensen echt nooit meer te zien.
There's so many wars we fought
There's so many things we're not
But with what we have
I promise you that we're marchin' on

<3

Offline Jenny.

« Reactie #5 Gepost op: oktober 26, 2010, 16:21:18 »
Ik heb ook gewoon gekeken op hyves hoe het met de mensen ging, en hoe ze er nu uitzien. Best grappig.

Offline June

« Reactie #6 Gepost op: oktober 26, 2010, 17:27:10 »
Nog niet gehad. Maar ik wil dat wel zo graag. Ik heb echt een topjeugd gehad daar.

Offline FEE.

« Reactie #7 Gepost op: oktober 26, 2010, 17:28:15 »
Ik zit echt niet te wachten op een reünie van de basisschool, haha. Mijn groep was niet echt super en sommige mensen kom ik nog wel eens tegen, en die zeggen dan ook geen hoi of zo. Waarschijnlijk denken al die jongens dat ik nog steeds heel stil en verlegen ben en ik heb geen zin om moeite te doen dat beeld van hun te veranderen. Sowieso heb ik nog steeds dat als ik die mensen tegenkom dat ik dan dichtklap of zo, ik heb ze niets te zeggen. Met de leukste mensen ga ik nog om en dat is het belangrijkst (:

Maar een reünie van de middelbare school, van vwo6, dat lijkt me later echt superleuk ;D
So may the sunrise bring hope where it once was forgotten

Offline Sanne

« Reactie #8 Gepost op: oktober 26, 2010, 17:56:32 »
Wat zijn de meesten negatief...
Mij lijkt het juist echt leuk.
Als je echt een rotklas had en gepest werd, dan snap ik het, maar anders is het toch juist leuk?

Ik zeg ook tegen lang allemaal geen hoi meer, heb bij een paar ook absoluut geen behoefte om ze te zien, en ik heb bij veel ook op hyves gezien hoe ze geworden zijn, en ook ik heb met de leukste mensen nog contact, maar dat maakt toch allemaal niet uit?

Het is leuk om ze weer voor 1 keertje te spreken, misschien juist omdat ik normaal zo weinig contact met ze heb dat we niet eens hoi zeggen, die paar negeer ik gewoon (als ze komen), in het echt is veel leuker dan op hyves en ik ga gewoon samen met mijn vriendinnen waar ik dus nog contact mee heb zodat ik er niet zo alleen sta ofzo :'D
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Rann.

« Reactie #9 Gepost op: oktober 26, 2010, 18:04:58 »
Mij lijkt het ook tof hoor! Van mijn 2e basisschool was ook een reunie, maar daar kon/wou ik niet heen omdat ik net bevallen was. :') Maar als ze het nog een keer doen zou ik ook heel graag heen willen, ik heb een hele toffe tijd gehad daar. En met een boel mensen heb ik via hyves nog wel contact. Maar het is ook leuk om te kijken hoe je paar jaar geleden was en hoeveel je nu veranderd bent toch? En de mensen om je heen ook, denk ik..

Al zou ik niet naar mijn 1e basisschool gaan, ik vind die mensen niet zo. :') Veel plezier Sanne!
. . . . . . . . . . .

Offline FEE.

« Reactie #10 Gepost op: oktober 26, 2010, 18:46:32 »
Wat zijn de meesten negatief...
Mij lijkt het juist echt leuk.
Als je echt een rotklas had en gepest werd, dan snap ik het, maar anders is het toch juist leuk?

Ik zeg ook tegen lang allemaal geen hoi meer, heb bij een paar ook absoluut geen behoefte om ze te zien, en ik heb bij veel ook op hyves gezien hoe ze geworden zijn, en ook ik heb met de leukste mensen nog contact, maar dat maakt toch allemaal niet uit?

Het is leuk om ze weer voor 1 keertje te spreken, misschien juist omdat ik normaal zo weinig contact met ze heb dat we niet eens hoi zeggen, die paar negeer ik gewoon (als ze komen), in het echt is veel leuker dan op hyves en ik ga gewoon samen met mijn vriendinnen waar ik dus nog contact mee heb zodat ik er niet zo alleen sta ofzo :'D

Nou, ik vind niet dat je een rotklas moet hebben gehad - of moet zijn gepest - om geen reünie te willen. Ik had niet echt een rotklas en ik werd ook niet gepest, maar het is gewoon zo dat ik echt maar met een paar mensen, 6 of zo, echt contact had in die periode, de rest was gewoon, klasgenoten en meer niet. Daar had ik toen al niet veel mee en daar zal ik dus ook nooit wat mee hebben. Ik heb daar nooit een band mee gehad, snap je, dus voor mij is het niet leuk om ze weer te zien. Sowieso heb ik toch veel wel op hyves, en ik vind de meeste ook niet veel veranderd nog.

Maar ik snap ook goed dat jij het wel leuk vindt hoor! Reünies zijn altijd wel leuk en gezellig, dat vind ik sowieso (ook al heb ik er nog geen echte ervaringen mee, meer familie die je lang niet hebt gezien, maar of dat nou echt een reünie is :')). Alleen hoef ik er geen van de basisschool - en misschien dat ik over 5 jaar wel zoiets heb van, het zou wel leuk zijn om te zien wat er van ze is geworden. Maar nu nog niet.
In ieder geval, wat ik dus wilde zeggen, veel plezier alvast! (:
So may the sunrise bring hope where it once was forgotten

Offline elise

« Reactie #11 Gepost op: oktober 26, 2010, 19:12:31 »
in de brugklas nog gehad.
bij twee jongens van mijn oude klas.
maar dat was niet zo geweldig.
en ja ik ben nu ook negatief.
maar mijn groep acht was ook niet echt fantastisch.
en mijn kamp al helemaal niet.
verschrikkelijk was dat we kregen maar vijf a tien minuten om uit te rusten of te douchen.
en daarna gingen we gelijk weer door.
.   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .
|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\| 
 .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .
..ik ben ik..                                            
..ik ben niet volmaakt..                            
..ik ben niet perfect..        
..maar zo ben ik..                              
..ik weet wie ik ben..                    
..en ik weet wat ik wil..                 
..soms ben ik een prater..               
..soms ben ik heel stil..                     
..om mij te leren kennen..                         
..moet je dit kunnen leren..                     
..ik ben wie ik wil zijn..                  
..en zo moet je mij maar accepteren..

Offline Jenny.

« Reactie #12 Gepost op: oktober 28, 2010, 21:58:47 »
Bij mij was het gewoon oorlog in de klas, niet een beetje ruzie maar gewoon dag in dag uit gezeur.  Dus neeh ik hoef echt geen gezellige reunie XD

Offline Chimaera.

« Reactie #13 Gepost op: oktober 29, 2010, 08:52:59 »
Wij hadden een reünie van groep 8 toen we in de tweede klas zaten ofzo. Niet veel bijzonders dus. Ik zou op zich wel een reünie van m'n middelbare school willen. Dat lijkt me wel leuk. Ook al werd ik altijd gepest daar enzo. Er waren ook leuke mensen.

Online Lenthe

« Reactie #14 Gepost op: oktober 29, 2010, 09:22:49 »
Ik had ook in de tweede ofzo een reunie van groep 8, maar dan alleen met onze klas. Vond het op zich wel leuk om iedereen weer te zien, maar de mensen die toen nog steeds bij elkaar in de klas zaten en met elkaar omgingen, vormden toen wel echt van die groepjes, terwijl dat op de basisschool zelf heel anders was. Dat vond ik een beetje jammer.

Offline Dannie.x3

« Reactie #15 Gepost op: oktober 31, 2010, 17:24:11 »
Nee niet gehad, maar het lijkt me wel leuk. Maar dan niet nu maar over een paar jaar, als iedereen al bezig is met werken en een gezinnetje enzo.
You can complain because roses have thorns,
Or you can rejoice because thorns have roses.

Offline elise

« Reactie #16 Gepost op: oktober 31, 2010, 17:30:14 »
mijn oma(68) heeft pas nog haar middelbare school reunie gehad!
lijkt me echt vet om iedereen heel oud terug te zien.
..ik ben ik..                                            
..ik ben niet volmaakt..                            
..ik ben niet perfect..        
..maar zo ben ik..                              
..ik weet wie ik ben..                    
..en ik weet wat ik wil..                 
..soms ben ik een prater..               
..soms ben ik heel stil..                     
..om mij te leren kennen..                         
..moet je dit kunnen leren..                     
..ik ben wie ik wil zijn..                  
..en zo moet je mij maar accepteren..

Offline --maris

« Reactie #17 Gepost op: november 02, 2010, 21:00:20 »
Dat lijkt me inderdaad ook echt super leuk, als je tussen de 50 en 60 bent en dan kijken hoe iedereen zn leven geleeft heeft enzo. Nu het nog zo kort geleden is lijkt het me niet echt geweldig.
I love the way he smells, how he holds me so close to him, how he kisses me on my forehead, when he gives me his last bite of ice cream, the last sip of his soda. He holds my hand a little tighter in front of other boys and isn't afraid to kiss me in front of his friends. I just love the feeling of knowing he’s falling as hard as I am .

Offline Eline.

« Reactie #18 Gepost op: november 02, 2010, 21:05:55 »
Daar heb ik nu nog niet echt behoefte aan, ik heb nog contact met de mensen die ik aardig vind. Met de mensen die ik niet aardig vind heb ik geen contact meer en daar heb ik ook geen behoefte aan. Het lijkt me wel leuk om elkaar weer te zien als we rond de 40/50 zijn.

Offline Rann.

« Reactie #19 Gepost op: november 02, 2010, 22:30:00 »
Ze willen voor ons nu ook een reunie doen, we zijn net 3jaar van school af of zo..  :emo:
. . . . . . . . . . .