Auteur Topic: Het grote dit-wisten-jullie-nog-niet-van-mij-topic!  (gelezen 2714 keer)

Online Sanne

Het grote dit-wisten-jullie-nog-niet-van-mij-topic!
« Gepost op: november 07, 2010, 22:47:32 »
TT spreekt voor zich denk ik!

Laat ik eens beginnen:

- Ik ben slechts 1,63 lang.
- Ik ben onhandig
- Soms moet ik 3 keer vragen wat je zegt voordat ik het hoor
- Ik ben teveel online op msn
- Als 1 van de weinige vind ik Uggs niet mooi
- Ik hou van die verschrikkelijke cliché films
- Ik ben koopverslaafd
- Ik HAAT vroeg opstaan
- Ik ben verschrikkelijk verslaafd aan GTST
- Ik heb de verschrikkelijke tic op met mijn vingers te knakken

Nu jullie!
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Roy

Re: Het grote dit-wisten-jullie-nog-niet-van-mij-topic!
« Reactie #1 Gepost op: november 07, 2010, 22:50:28 »
Ik ben 1 meter 89
ik ben een jongen! JA ECHT!!  :emo:
ik ben gek op koffie drinken met thamara. (Toch is het alleen minder leuk)
ik ben de laatse paar maanden een aantal kilo's afgevallen. ongeveer 5
ik ga op vakantie deze maand, voor het eerst is 3 jaar
ik vind mijn werk leuk
ik hou van mijn vrijetijd
ik vind het totaal niet erg om vroeg op te staan. doe het graag
ik hou van lekker eten
ik hou van de laagste prijs betalen
ik vind autorijden leuk
ik vind uggs ook niet mooi. stomme sloffen

Offline Jenny.

« Reactie #2 Gepost op: november 07, 2010, 22:54:20 »
- ik ben heel eigenwijs.
- zit nu te veel op mh en ook op msn.
- ik irriteer me de laaste tijd best veel aan mensen uit mn omgeving.
- als ik muziek draai zijn het regelmatig dezelfde nummers.
- ik wil ander werk maar vind dat ook wel weer eng.
- ik kan soms luisteren en dan niet weten wat mensen zeggen.
- ik vind het heerlijk om met kerst regelmatig naar het tuincentrum te gaan.
Trotse Mama Van Jayden.  16-11-2010 (L)

Offline June

« Reactie #3 Gepost op: november 07, 2010, 22:55:09 »
Ik ben niet zo lang. Ik ben heel perfectionistisch. Ik kan niet zonder eyeliner en nagellak. Ik droom heel vaak weg. Ik fantaseer veel ahah. Ik kan me prima vermaken zonder vrienden en vriendinnen. Ik ben graag alleen. Ik kan er niet tegen als dingen niet gaan zoals ze moesten gaan, maar dan kan ik daar écht heel erg van balen. Ik wil alles zo snel mogelijk. Bijvoorbeeld, onze woonkamer is helemaal veranderd en vernieuwd, er ontbreken nog nieuwe vazen en kussens. En dat kan ik echt heel erg vinden, ben de hele tijd kribbig. Ik ben heel vaak creatief bezig. Ik houd enorm veel van fashion. Ik heb meer dan 10.000 followers op mijn blogs en dat vind ik echt heel bijzonder haha. Ik let heel erg op mijn eten. Ik kan heel bot uit de hoek komen. Ik teken graag dingen waar mensen ? ? ??  bij denken. Ik kan niet zo goed samenwerken, mede omdat ik zo perfectionistisch ben. Ik vind lichtjes echt heel erg bijzonder en mooi, zoals mensen verslaafd aan muziek of gitaar spelen zijn, ben ik dat aan lichtjes. Overal, stad, thuis, thuis etc. Ik ben inderdaad ook heel eigenwijs. Ik heb water vrees. Ik houd van donker. Ik vind sleutelbeenderen zó ontzettend prachtig. Ik slaap heel laat.

Ik ga dit lijstje vast ooit aanvullen, maar op meer dingen kom ik op dit moment niet op.
« Laatst bewerkt op: november 07, 2010, 23:33:23 door June »

Offline STEPHH.

« Reactie #4 Gepost op: november 08, 2010, 00:34:08 »
ik ben 1.63 net als sanne. ik heb hallux valgus, een botafwijking in mijn voet. :'D. om maar even lekker te starten. ik hou ontzettend van mijn handen. met name als mijn nagels een beetje langer zijn dan nu. men vraagt altijd of ik nepnagels heb. dat vind ik tof. ik ben eigenwijs en goedgelovig. dat is opzich wel een aparte combinatie nu ik hier zo overna denk.
ik hou ontzéttend van gezelligheid. daarom probeer ik ook altijd ruzie te vermijden, tenzij iemand me echt zo boos of gefrustreerd maakt. dan kan ik er eigenlijk niet meer onderuit. kaarsjes zijn awesome. gezellige kleuren en sferen. en muziek.
ik ben ook best wel slecht in ruzie. ik heb mensen in het verleden te veel kansen gegeven waardoor ze over me heen liepen. mensen pestten me ook best erg op de basisschool. de enige goede ruzie die ik heb gehad was met kiki op de basisschool ergens. ze negeerde me iedere dag, samen met yenthe. het ging echt van. "waar is stephanie? is ze ziek? ze zal wel ziek zijn." en allerlei andere dingen, terwijl ik er gewoon naast liep. tot ik het beu was. toen hebben we 3 maanden ruzie gehad, tot zij het goed maakte. zo was ik wel altijd; diegene moest het maar goed maken als het hun schuld was (en dat was het om eerlijk te zijn ook echt meestal), anders was het jammer. ze wilden het altijd goed maken met me, en ik gaf ze altijd weer een 2e kans, zoals ik nu nogsteeds doe.
..over randa zal ik het maar niet hebben want dat was echt de verschrikking uit mijn leven.
ik ben al 16 jaar bevriend met kiki, mijn allerbeste mattie ever. er zijn best veel mensen die me op een manier in de steek hebben gelaten in de loop van de jaren, behalve kiki. de ware diehard. ik ben echt ontzettend gevoelig dus ik kan er heel slecht tegen als mensen me in de steek laten. dat is opzich wel logisch. maar ik voel me sowieso best wel snel aangevallen, beledigd of gekwetst. niet iedereen ziet dat ik zo gevoelig ben, omdat ik het vaak helemaal niet laat merken. sowieso ben ik van nature een heel vrolijk persoon en heb ik vaak geen reden me zo te voelen. gelukkig. maar áls.. je kent het.
ik vind deze maatschappij op veel punten een jammere bedoeling.
ik HÁÁT natte sokken. het is bij ons nogal vaak nat in de keuken dus dan sta ik daar vaak lekker met mijn poten in. daar word ik chagerijnig van. tijdelijk. ik ben altijd maar tijdelijk chagerijnig. ik haat het ook als mensen onder dat ik aan het eten ben (vooral tijdens het kauwen van mijn eten) mij vragen of het smaakt. en ik haat het als papa of mama 's ochtends toekijkt hoe ik mijn haren kam. dat kan echt heel mijn dag verpesten.
ik heb vroeger enorm veel last gehad van heimwee, jarenlang. in groep 5 kreeg ik er ook nog eens slaapproblemen bij. ik kon 's avonds niet in slaap vallen, met als gevolg dat ik in huilen uitbarstte en mama me iedere avond kwam troosten. juffrouw lies, mijn superlieve juffrouw die ik 2 jaar gehad heb, verzon allerlei dingen om me in slaap proberen te krijgen. oefeningen om 's avonds rustig te worden, cd's met geluiden van de zee etcetera. het verdween in de loop der jaren langzaam, maar mijn heimwee-probleem was nog niet opgelost. hier heb ik last van gehad tot de 2e van de middelbare school. als ik uit logeren was moest ik ook continue huilen, werd ik ziek van ellende. het was verschrikkelijk. ik ben enorm blij dat ik daar sinds het 2e klas kamp overheen ben, en enorm trots op mezelf, op dit vlak.
mijn moeder is in de overgang en depressief en heeft allerlei lichamelijke klachten. soms lijkt ze meer mijn irritante zus dan mijn moeder. ze is een emotioneel wrak, om het zo maar even te zeggen.
in de klas ben ik meestal een heel stil meisje. als ik met vertrouwde mensen ben. dan. ..dan meestal niet.. :'D. vooral bij kiki ben ik erg druk. de ouders van yenthe vinden dat ook erg jammer. dat ik zo druk ben. maar dat is een ander verhaal.
ik vind dromen awesome. nachtmerries zijn even mooi als dromen, alleen voelt het een stukje naarder. droomannalyse is ook cool. ik probeer mijn dromen meestal wel uit te pluizen. psychologie en filosofie zijn ook cool. ik zou misschien psychologie willen studeren, maar dat is een wo opleiding waarbij je ook nog eens wiskunde moet hebben, en ik kan alleen mbo en hbo doen met mijn havo. als ik het red. en dan komen we op het volgende punt, ik heb geen concentratievermogen en geen doorzettingsvermogen als ik niet snel goede resultaten zie. en dat is bij alles zo. ik wil meteen resultaat. ik heb geen geduld.
ik dans al sinds ik 5 ben, en ik ben voorlopig niet van plan te stoppen. helaas moet ik volgend stijldansseizoen wel nooddwongen daarmee stoppen. dat vind ik echt heel kut.
ik ben een echte twijfelaar. . bam.
ik baal vethard als mensen mij niet vertrouwen. gelukkig gebeurt dit eigenlijk nooit, men heeft er immers ook geen reden voor.
ik ben de laatste tijd enorm op zoek naar 'de waarheid' die in feite helemaal niet bestaat. ..in feite.. haha. niemand weet iets. eigenlijk.
ik vind het leuk om grenzen te verleggen. dat kan bij vanalles zijn. maar vooral qua nieuwe uitdagingen enzo. altijd wel tof.
ik ben een ontzettend geniepig kind dat allerlei snode plannetjes smeed en dingen stiekem doet. altijd al geweest. eigenlijk vind ik dat heel tof. mijn omgeving wat minder.
net als rabia vind ik het soms ontzettend fijn om alleen te zijn. me terug te trekken uit alle drukte van het dagelijks leven, en gewoon even niks.
o en ik denk te veel na. met de gevolgen van dien.
ik edit weer even. net als chantal zou ik heel graag een keer willen liften naar een ander land uit dezelfde principes. maar met de gevaren van nu is dat niet echt mogelijk. en dat vind ik echt. heel erg jammer. en net als chantal kan ik niet echt opschieten met.. ja.. in mijn geval mavo'ers. meestal niet. in ieder geval niet het type mavo dat op mijn school rondwandelt. ook om dezelfde redenen als chantal.
ik zou ontzettend graag een muziekinstrument kunnen bespelen, het liefst een heleboel, maar het moet wel vanzelf gaan. ik heb geen zin om noten te leren lezen en al dat soort gespuis. en ik heb niet genoeg geld om extra snaren voor op mijn/papa's gitaar te kopen. sowieso is hij dat misschien niet meer waard. alsnog is hij enorm awesome.
en. ik zet heel veel informatie over mezelf op het internet.
en last but not least wil ik even zeggen dat. iedere eigenschap die je jezelf toe-eigent heb je alleen maar omdat je anderen als maatstaf gebruikt. dus wie zegt dat het zo is? inderdaad, niemand.
dit was het even voor nu.
« Laatst bewerkt op: november 10, 2010, 23:13:40 door STEPHH. »
sunshine cannot bleach the snow, nor time unmake what poets know

Offline Becca.

« Reactie #5 Gepost op: november 08, 2010, 11:43:12 »
- Ik ben lang voor een meisje. Ik ben 1,80 en daardoor 40cm langer dan Suki. Ik vrees al voor het moment dat wij elkaar meeten.

- Ik heb een soort kleurenfetisj. Oke, ik hou ontzettend van kleuren. Ik draag ook altijd veel kleur en ik kan kleuren ontzettend goed onthouden. Als ik thuis een trui heb en ik moet er bijvoorbeeld iets bij kopen wat er bij moet passen, kan ik in de winkel zo zien dat het bijvoorbeeld één tint anders is. Ik laat mijn humeur en gedachten ook door kleuren beinvloeden. Als ik iets in voor mij negatieve kleuren zie, vind ik het meteen minder leuk, terwijl als het in een andere kleur zou zijn, ik het wel leuk vond. Bijvoorbeeld bij so you think you can dance, als ze een andere kleur kleding aan hadden, had ik de dans bv mooier gevonden. Bij elke persoon heb ik ook een eigen kleur in gedachten die volgens mijn gedachten bij die persoon hoort.

- Ik heb een "tijdfobie", zodra ik iets onder tijdsdruk moet doen, kan ik het niet meer. En dan niet in de lastige faalangst-vorm, maar ik sla af. Als ik een keuze moest maken, en iemand telt af kan ik niet meer antwoorden, word ik super gestressed en springen de tranen in mijn ogen. Als kind was het al zo dat als mijn moeder riep: Snel, snel, jas dicht, we moeten weg anders komen we te laat!, kon ik mijn rits niet meer dicht doen en ging ik huilen.

- Ik ben hartpatiënt.

- Ik ben begonnen op gymnasium, heb atheneum gedaan, mijn havo diploma gehaald en doe nu een mbo4 opleiding technische fotografie en fotonica en zit er over te denken om na deze week misschien te stoppen met school tot volgend jaar omdat ik school even niet meer trek.

- Ik ben depressief maar ook hyperactief geweest.

- Ik hou van Nederlands en woorden.

- Ik ben aan mijn zoveelste boek bezig, ze hebben allemaal het slot op papier nog niet, terwijl dat wel in mijn hoofd zit.

- Ik heb sinds kort mijn eigen RPG forum.

- Op mijn 12e hing ik met een schilderij in een expositie. Ik was hier erg trots op.

- Mijn beste examencijfer was Frans.

- Ik heb in een band gezongen en mime optredens gegeven in zalen.

- Ik hou van ouderwetse en alternatieve dingen.

- Mijn lievelingsband is Family Force 5, ik heb ze één keer live gezien, alleen dan wel tegen het hek aan, ik was een avond doof.

- Ik ben Christen.

- Ik speel vals met spelletjes, al probeer ik het niet te doen.

- Ik ben bang voor mensen die boos worden.

- Ik ben totaal scheef gebouwd waardoor ik niet langer dan een uur kan lopen zonder veel pijn te krijgen. Mijn bekken is zo vervormd dat ik mijn knie niet tegen mijn schouder kan leggen maar ik wel mijn been bijna achterstevoren neer kan zetten.

- Ik gebruik bijna geen make-up.

- Ik haat het als mensen die lekker gek en druk zijn dat zelf ook weten en dat heel geweldig aan zichzelf vinden.

- Ik haat parfum.

- Ik wil verhuizen als mijn boerengattedorp nog groter wordt. Ik hou van knusse kleine dorpjes.

- Ik hou van bergbeklimmen en in bergmeren zwemmen. Ik haat strand zonnebakken.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Online Willes

« Reactie #6 Gepost op: november 08, 2010, 13:55:37 »
- ik ben 1.67
- Ik heb nu een normale lengte, maar vroeger was ik altijd de kleinste, dus heb ik nu nogsteeds het gevoel dat ik een van de kleinste ben terwijl dat niet zo is.
- Ik hou van schoenen
- en van tassen
- en van kettingen
- en van kleren in het algemeen
- Ik blog
- Ik kan me slecht concentreren
- Ik vind dat mijn ouders mij op een goede manier hebben opgevoed. Eigenlijk zijn het hele puike ouders.
- Ik haatte mijn zus vroeger, nu is het een van mijn beste vriendinnetjes
- Ik noem mijn hond schat en lieverd, en niet mijn vriend.
- Ik hou van schommelen
- Ik erger me best wel snel aan mensen
- Ik denk al snel dat mensen iets op me aan te merken hebben
- Ik speel in het laagste A-team, terwijl ik in de selectie had kunnen zitten. Mijn team is geweldig.
- Ik heb heel veel lippenbalsems
- Idem dito voor nagellak
- Ik zat heel vroeger ook op dit forum, maar ik weet die username niet meer.
- Ik was vroeger obsessed met Anime en Manga
- Ik cosplayde
- Ik wil weer beginnen met cosplay omdat ik het acteer en kostuum gedeelte geweldig vind
- Ik maak regelmatig gebruik van de naaimachine hier.

Offline Micha

« Reactie #7 Gepost op: november 08, 2010, 16:30:21 »
Ik ben 155 centimeter, dat is 5 centimeter boven dwerglengte.
Ik ben blij met klein zijn, omdat mijn vriend zei dat hij het het fijnste vind om mij te knuffelen omdat ik zo klein ben.
Ik ben bang voor opgroeien, ik wil het niet, ik wil niet dat de tijd voorbij gaat, ik wil nooit oud worden.
Ik houd van lichtjes, autolichten, kerstlichtjes, sfeerlichtjes en het liefst dan ook nog als het nacht is.
Ik ben enorm chaotisch en ik kan niet plannen.
Ik werk het beste aan school als ik alleen werk, maar ik heb vrienden dus dat komt er nooit van in de les.
Ik vraag me minstens 10 keer op een dag af waar Yorick nu aan denkt.
Ik ben bang voor insecten, zo erg dat ik moest huilen toen er een wesp in mijn kamer zat.
Ik houd van de geur van zonnebrand en van de hema.
Ik houd van lezen meer dan van TV kijken.
Ik houd van My Life As Liz, omdat ik mijzelf heel goed kan vinden in Liz Lee.
Ik ben altijd ontevreden over mijn haar en moet altijd om de maand van kapsel veranderen anders ben ik het zat.

Offline Zebraaa

« Reactie #8 Gepost op: november 08, 2010, 16:50:27 »
Ik ben 1 meter zeventig! ;D
Ik ben 100% tevreden met m'n lengte.
Ik ben lichtelijk koopverslaafd, met name ebay-verslaafd.
Ik ben christen en daar schaam ik me soms voor wat ik niet zou moeten doen.
Ik heb een zolderkamer.
Ik heb wit behang met zwarte stippels wat ik nu heel lelijk vind maar toen ik het nam niet.
Ik ben mega fan van pippi langkous, jip en janneke en nijntje.
Ik vind school leuk.
Ik doe schoonmaakwerk als bijbaan in een gemeentehuis en dat vind ik ook best leuk.
Ik heb heeeel veel kleren, vooral t-shirts.
Ik was vroeger altijd heel stil en verlegen op school maar daar ben ik nu helemaal overheen en dat vind ik geweldig.
Ik schaam me daarvoor nog wel als ik mensen uit die tijd tegenkom.
Ik heb het merendeel van m'n favo bands al live gezien en daar ben ik enorm blij mee.
Ik drink vrijwel alleen maar spa-rood en warme chocolademelk.
Ik ben lid van de EO.
Stiekem kijk ik elke dag naar Spangas en als ik het heb gemist kijk ik het terug.
Ik ben mega onhandig, stoot altijd mn hoofd en tenen.
Ik loop al zo'n 5 jaar rond met ingegroeide teennagels en heb daar al 3 operaties aan gehad en enorm veel podotherapie-bezoeken.
Er komt altijd minder uit me dan er in me zit, dat vinden anderen ook en dat ben ik enorm met ze eens.
Ik kan totaal niet onder druk presteren.
Ik fotografeer en probeer hier steeds beter in te worden maar baal dat ik geen geld heb voor betere objectieven.
Ik heb chronisch geldgebrek dus ook.
Ik spaarde ooit badeendjes.
Ik heb een heel foute pyjama met koeien van de Primark :'D.
M'n gerbils zijn m'n alles.
Ik wil later eigenlijk helemaal niet werken en aan het standaard huisjeboompjebeestjebeeld van de maatschappij voldoen.
Ik wil later een moestuin.
Ik geloof dat er een Illuminatie is en dat er een Nieuwe Wereld Orde en ben daar stiekem heel bang voor.
Ik vind alternatieve mensen er vaak geweldig uitzien maar daar durf ik niet altijd voor uit te komen omdat veel mensen dat juist niet vinden.
Sowieso heb ik een sterke eigen mening waar ik vaak niet voor uit durf te komen omdat hij vaak afwijkt van de massamening.
Ik heb lichte telefoonangst en vermijdt bellen zoveel mogelijk.
Ik slik anti depressiva omdat ik een angststoornis heb.
Ik ben een koopjesjagert.
Ik spaar Douwe Egberts waardepunten en heb er al bijna 400 :'D.
Ik ben verslaafd aan alle kleren/accessoires met blokjes. Zodra ik iets met blokjes zie moet ik het kopen.
Ik heb soms de neiging om de waarheid licht te verdraaien.
Ik ben dól op wind en onweer.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik ADD heb.

En tot slot:
Lange tijd heb ik m'n leven enorm gehaat maar nu hou ik van m'n leven zoals het nu is!

Offline STEPHH.

« Reactie #9 Gepost op: november 08, 2010, 16:58:48 »
Ik heb een heel foute pyjama met koeien van de Primark :'D.
IK OOK. zo een met een broek met koeienvlekken en een t-shirt met een koe erop waar de tekst "moo" bij staat o.i.d.?

Offline Zebraaa

« Reactie #10 Gepost op: november 08, 2010, 17:26:12 »
IK OOK. zo een met een broek met koeienvlekken en een t-shirt met een koe erop waar de tekst "moo" bij staat o.i.d.?
Nee een blauwe met allemaal lichtblauwe hartjes met kleine koeien erin zegmaar, haha. :P Die met die koeienvlekken wilde ik eigenlijk maar die was er niet toen ik er was! :P

Offline STEPHH.

« Reactie #11 Gepost op: november 08, 2010, 17:27:43 »
Nee een blauwe met allemaal lichtblauwe hartjes met kleine koeien erin zegmaar, haha. :P Die met die koeienvlekken wilde ik eigenlijk maar die was er niet toen ik er was! :P
hahaha oké.

Offline Kelly.

« Reactie #12 Gepost op: november 08, 2010, 17:36:14 »
- Ik 2 weken te laat geboren
- Ik had een tweelingzusje
- Ik zing graag
- Ik heb het snel koud en ook heel snel warm
- Ik koop altijd zo'n set voor een pyama (broek/shirt) maar draag vaak alleen de broek en gebruik versleten shirts als shirt.
- Ik ben stiekem gek op chocolade maar geef het niet toe
- Ik ben gek op skittles, zure matten en chips
- Ik kijk van die cliché programma's als: Bntm, gtst, oh oh cherso en sytycd
- Ik hou van thrillers/horrors, maar stiekem vind ik ze doodeng
- Ik zit eigenlijk te veel op de computer
- Ik luister altijd radio
- Ik klim in palen als ik daar zin in heb
- Ik ben druk, omdat ik ADHD heb
- Ik kwam op MH voor tijdverdrijf maar nu is het een verslaving
- Ik teken graag op mijn whiteboard wat er vervolgens niet uit ziet
Someday, I will make my dad and mom proud of me. I promise.

Offline Gaby.

« Reactie #13 Gepost op: november 08, 2010, 17:48:23 »
Ik ben 1,69 lang, maar wil wel 5 cm kleiner zijn.
Ik zou 5 kilo willen afvallen maar het lukt me niet.
Ik ben vroeger veel gepest omdat ik volle lippen heb.
Ik wil netzo als Micha niet opgroeien, maar heb wel veel plannen voor later.
Ik wil Juf worden.
Ik heb weinig vrienden en ik ben er wel blij mee.
Stiekem wil ik mijn beste vriendin terug, want ik mis haar.
Ik ben verslaafd aan Labello.
Mijn ouders dachten dat ik autistisch was, maar naar een heleboel testen blijkt dat nietzo te zijn.
Ik heb astma, Scoliose en doorgezakte voeten waardoor ik op speciale zolen loop.
Ik heb een soort van chronische knie blessure die ik onderhand helemaal zat ben.
Hierdoor mag ik veel dingen niet doen, maar ik doe ze toch.
Ik hou van mijn vriend en besteed veel tijd aan hem, meer dan hijzelf doet.
Ik ben allergisch voor katten maar het zijn mijn lievelingsdieren.
Ik heb vaak hoofdpijn, dat komt doordat mijn nekwervels vaak verschuiven.
Ik zou meer geld willen hebben.
Ik heb een haat-liefde relatie met mijn zusje.
Ik vind de liedjes van ABBA leuk.
Ik hou van romantische komedie's kijken.
Ik hou van Horror maar vind het net als Kelly doodeng.
Ik ben geboren met de navelstreng om mijn nek.
Ik hou van Mh.
Ik ben op zoek naar mijn eigen stijl en identiteit.
Ik heb een tatoeage.
Ik wil mijn lange haar terug.

Offline Kelly.

« Reactie #14 Gepost op: november 08, 2010, 18:22:44 »
Oja. ik herinner mij wat dingen.
- Ook ik ben met de navelstreng om mijn nek geboren.
- Ik heb ook een chronische blessure aan m'n knieën. Net als mn vader.
- Ik wil later iets met kinderen doen.
- Ik ben vroeger gepest waardoor ik het domste in mn leven heb gedaan.
Someday, I will make my dad and mom proud of me. I promise.

Offline Anne.

« Reactie #15 Gepost op: november 08, 2010, 18:42:30 »
- Ik ben 1.68 lang. En ik ben blij met mijn lengte.
- Vroeger was ik echt een pestkindje.
- Ik sloeg kleuters met stokken en draaide brandslangen los.
- Ik zou willen dat ik elke dag geld had en kleren kon kopen.
- Ik ben geboren met een navelstreng om mijn nek, waardoor ik bijna blauw aan liep.
- Ik ben 2 weken te laat geboren.
- Ik hou van CSI dingen en Medium (vooral Medium).
- Ik rook al ongeveer 2 jaar.
- En dat hou ik geheim voor me vader, maar me moeders familie weet het.
- Mijn ouders zijn gescheiden.
- Eigenlijk vind ik mijn moeder helemaal niet zo aardig.
- Ik heb speciale zolen voor in mijn schoenen, maar ik loop er al 1 1/2 jaar niet meer op.
- Ik heb het snel koud en snel warm, net zoals Kelly.
- Ik wil na mijn VMBO SPH opleiding gaan doen. Maar ik heb echt geen idee hoe en wat ;p.
- De meisjes uit mijn klas zijn best aardig, maar soms zo dom. En dan erger ik me dood. Maar laat ik dat niet merken.
- Voor mijn gevoel heb ik géén zus, maar toch wel.
- Ik heb geen band met mijn moeders familie.
- Ik mis de vader van mijn vader (mijn opa dus) eigenlijk echt heel erg.
- Ik ben een tijdje verslaafd geweest aan Patience.
- Ik hou echt heel erg van lezen, alleen laatste tijd gaat het beetje moeilijk.
- Ik heb domme dingen in mijn leven gedaan.
- Ik heb eigenlijk maar 2 echt serieus relatie's gehad. In de 2de zit ik nu. En voor de rest gewoon iets :')
- Ik doe dit jaar eindexamen en ik moet eigenlijk heel hard ervoor werken.
- Eigenlijk heb ik helemaal geen hobby.
- Ik kan niet dichten of tekenen. En heb er ook echt een hekel aan.
- Heb me jaren lang voor de gek gehouden door mezelf te zeggen dat ik hele mooie gedichten kon schrijven maar er serieus niks van bakte.
- Ik ben jaloers op mijn tante, want ze heeft een klein kindje. En ik wil zo graag kinderen.
- Ik wil dus ook ouder zijn.
- Ik wil met mijn huidige vriend trouwen en kinderen krijgen, en eigenlijk op mijn 17 ten huwelijk gevraagd worden.
- Ik heb serieus een hekel aan Romantiek, maar romantische films kijken; daar hou ik van.
- Ik heb als ik op vakantie ga; na 4 dagen erge heimwee. En wil mezelf meestal dan wat aan doen.
- Meestal 1 dag in de maand vind ik het helemaal geweldig om mezelf op te maken.
- Ik zit op een Vrije School. En iedereen denkt dat je heel veel vrijheid hebt :')
- Ik schrik overal heel snel van.

En nu weet ik het niet meer ;p
« Laatst bewerkt op: november 08, 2010, 18:50:02 door Anne. »

Offline laraisalive

« Reactie #16 Gepost op: november 08, 2010, 19:00:53 »
- ik weet niet hoelang ik ben, want . wacht, er ligt hier een meetlat. ik test hem. ik ben 1,70 ongeveer.
- eigenlijk zit ik heel vreemd in elkaar
- ik vind vaak jongens leuk, en zodra ze mij leuk vinden haak ik af
- het maakt me heel erg veel uit wat andere mensen van me vinden
- ik ben erg onzeker over mezelf
- ik zou nu heel erg hard moeten werken aan mijn profielwerkstuk, maar ik heb er gewoon geen zin in
- ik heb geen favoriete artiest/band/watdanook, want ik luister altijd maar een paar liedjes
- ik heb een megacrush op een jongen van mijn klas nadat hij me kuste bij een feest, maar voor hem betekent dat vast niks en ik ben al 2 weken helemaal over mijn toeren als ik hem zie, en dat vind ik vrij sneu van mezelf, vooral omdat hij een jongen is die mij nooit ziet staan. ik word er bijna emotioneel van.
- ik ben bang om mezelf te uiten
- ik zou heel graag straks de toneel/theater opleiding doen, maar dat gaat ook niet gebeuren, dus moet ik iets nieuws verzinnen, maar ik vind niks leuk.
- stiekem hou ik van de sims.
- ik vind justin bieber een schatje.
- mijn oren doen pijn van lange oorbellen
- ik zit op voetbal, maar ik kan niet mijn best doen, het wil gewoon niet
- ik heb nooit zin om te werken, maar als ik eenmaal bezig ben vind ik het geweldig
- ik woon in gelderland, en heb een goede vriend in groningen die ik nog nooit gezien heb.
- fabrice <33333
- toen ik vet jong was heb ik eens 3 mooie stiften van mijn buurmeisje gestolen, maar ik was bang om de gevangenis in te gaan dus heb ik ze door de heg teruggeduwd.
- ik heb ooit gezegd dat ik twilight geweldig vond, maar eigenlijk is het helemaal niet leuk
- ik haat american pie-films.
- volgens mij heb ik al keiveel geschreven
- een jongen smste me vrijdagavond dat ie van me hield, en ik stuurde niets terug
- diezelfde jongen vond ik 2 jaar geleden heel erg leuk, maar hij had een vriendin. hij vond me na een tijd ook leuk, leuker dan zijn vriendin zelfs, maar hij vond het moeilijk om tussen ons te kiezen. voor mij hoefde het niet meer en ik vond hem ook niet meer leuk. 6 maanden daarna maakte hij het eindelijk met haar uit, toen ik een vriendje had. toen zoende hij met mijn beste vriendin, en nu huilt hij omdat hij nogsteeds gek op me is.
- soms kan ik mijn beste vriendin niet uitstaan. vreselijk.
- ik heb het koud.
the end. 
I have crossed oceans of time to find you

Offline Em.

« Reactie #17 Gepost op: november 08, 2010, 19:19:15 »
Ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen. Oké. We doen het chronologisch.

Ik ben geboren na een moeilijke bevalling, ik lag dwars, maar in het ziekenhuis 'hadden ze dat niet door'. Ik heb twee navelstrengvaten in plaats van drie en een vrij groot percentage van de mensen die dat hebben, hebben ook andere hart/lever/nier afwijkingen.

Ik was een huilbaby. Mijn ouders zijn langs duisent dokters geweest. Ze vonden hartruis bij me, er zit/zat een klein gaatje tussen de linker- en rechterhelft van mijn hart. Daardoor komt zuurstofarm bij zuurstofrijk bloed. Verder heb ik niets, behalve lichte allergieën voor sommige metalen en pleisters. Ze hebben me maar laten huilen en uiteindelijk is dat opgehouden. Ook doordat ik toen geen middagslaapje meer had.

Ik kroop nog niet toen iedereen al liep. Ik heb twee weken gekropen en ben toen gaan lopen. Je kon me ergens neerzetten en drie uur later zat ik er nog.

Mijn vroegste herinneringen: eten, vakantie. Eten was belangrijk voor me. Ik hield ervan. Ik had overgewicht toen ik twee was. Ik moest melk verdunt met water drinken (toen snoepte ik nooit, dus waar moet je anders op inkorten?) Melk verdunt met water is vies. Melk vind ik nu ook maar vies. Olijven vond ik lekker en champignons. Beide vind ik nu vies. Ik tekende en zong enthousiast liedjes mee. Verder hield ik mijn mond.

Ik ging naar de peuterschool. Ik was verlegen. Dood- en doodverlegen. Ik durfde niet te vragen of ik naar de wc was en ik plaste op de stoel waar later de juf ging zitten. Ik hoefde daarna nooit meer te vragen of ik naar de wc mocht. De eerste keer dat ik dat trouwens weer vroeg, was in de tweede klas middelbaar. En toen vond ik het nog eng.

Kleuterklas. Verlegen. Tekenen. Ik 'bakte' zandtaartjes met de perfecte combinatie tussen nat (hard) en droog (zacht) zand. Ik had een vriendinnengroepje. Op mijn rapport staat 'Emmeke is een geboren rekenaarster'. In groep twee mocht een meisje voorlezen 'want dat was zo knap'. Ik kon toen ook al lezen.

Groep drie, want ik mocht geen derde jaar blijven kleuteren. Jonge leerling. Maar mijn vriendinnen waren jonger, die moesten wel een derde jaar kleuteren. Ik had geen groepje meer. Ik moest met een speciaal potlood schrijven. Op mijn rapport stond 'Emmeke maakt prachtige, kleurrijke tekeningen'. Ik denk dat dat het moment was waarop ik mij 'anders' ben gaan voelen.

Vanaf dat moment heb ik nooit meer echt in een klas, in een groepje gehoord. Ze vonden me wel aardig, denk ik, ze konden niet veel vinden, ik was immers zo stil. Ze haatten me niet, maar misschien vergaten ze me.

Ik bleek tot de besten van de klas te behoren, samen met D, een jongen. Ik verveelde me. Ik tekende.

Groep vijf of zes. Ik ging gedichtjes schrijven. Mensen (bijvoorbeeld mijn juf) vonden ze fantastisch. Ik vond ze stom, want er zat geen gevoel in. Ik hield er dan, na twintig gedichten, ook mee op, ik wilde mooie gedichtjes schrijven, geen stomme.

Groep acht. Mijn tempo was nog steeds ontzettend laag. Ik was traag. Ik verveelde me al de hele basisschool. Kreeg verrijkingsstof voor rekenen, maar kwam niet eens door de normale stof heen. Mijn rapport was goed, er stond een opmerking bij over de matigjes voor tempo. 'We weten misschien waar ze vandaan komen en we gaan er aan werken' Ook moest ik wat gaan doen met 'toneelspelen of dans'. Ik kan niet dansen. Ik had een vriendin die overal het tegengestelde in was. Ik rookte. Ik werd verliefd, net nadat groep acht afgelopen was. Advies: vwo.

Onderbouw havo/vwo. Ik voelde me niet de kleinste, hoewel iedereen dat altijd zegt. Stof was interessanter, bijvoorbeeld voor Sience en geschiedenis - ik deed half mee en haalde een negen. Talen gingen moeilijker, vieren, vijven, zessen. Ik kon niet leren, ik kón (nog) niet leren, had dat tot dusver nooit gehoeven. LO lag en ligt me ook niet, net zoals bewegen met als klein kind ook nooit lag. Gewoon helemaal nooit, eigenlijk.

Begin derde begon ik met dichten. Toen kreeg ik te horen dat ik moest verhuizen. Vreselijk. Drama. Afschuw. Janken, schreeuwen, schelden, frustratie, haten, alles haten. Maar alleen thuis. Ik kan niet tegen verandering. Eind derde, eerste vriendje, vond 'm  niet echt leuk, maar het was wel interessant en het was een goede vriend. Bovendien: iets wat leek op het einde van DE verliefdheid (die begon toen groep acht net over was). Ik zag 'm tenminste nooit meer.

Vierde, nieuwe school (want afstand was aan de grote kant en ik ben heel lui) - nieuwe ronden, nieuwe kansen. Talen gaan beter. Natuurkunde slechter. NT/NG profiel. Nog steeds hoge cijfers (acht gemiddeld) zonder de 'twee uur huiswerk per dag'. Thuis kan ik me niet motiveren. Ik won doemaardichtmaar in mijn leeftijdcategorie, hoewel die overal nog stond als 12-14. Dat is stom, als je 15 bent.

Vijfde. Nu. Heden. Ik ben zestien en ik rook al heel mijn zestiende levensjaar niet. Ik was er praktisch op m'n vijftiende al mee gestopt. 'De' verliefdheid heb ik tot symbool verheven. Ik dicht, maar ben inspiratielozer. Ik denk nog steeds veel, ik teken soms, ik verveel me op school of het interesseert me niet. Ik twijfel wat ik wil worden. Ik heb veel te vertellen (zie mijn hele verhaal) maar ik zwijg nog te vaak. Ik weet niet wat ik worden wil. Volgend jaar 6 vwo. Soms vraag ik me af of ik ooit nog echt gelukkig word, maar ik weet al niet meer waarmee. Van nostalgie naar de basisschool heb ik geen last.

« Laatst bewerkt op: november 08, 2010, 19:22:14 door Em. »
Luuk Gruwez - Het troostconcours

(...)

Een laatste bracht er tranen mee en groot applaus,
een spraakgebrek, wat kippenvel, zichzelf.
Hij won, maar niemand weet waarom,
hij won en weende. Levenslang.

Speechless

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: november 09, 2010, 21:13:42 »
Ik heb vol bewondering je verhaal gelezen, Emmeke.

---

Ik heb een zeer korte periode met Edic 'gelopen' in 2007 en heb zelfs met hem gezoend. Hij heeft mij ontgroend. Edic is ook op Meidenhoekje beland door mij. (Ik dacht, ik begin met dit feitje, dat is vast wel interessant voor op MH.)

Ik heb een hekel aan harde randen als ik kaas eet (het zij een blokje kaas, het zij een plak kaas op m'n brood). Al is het maar het kleinste randje, kaas moet voor mij altijd zacht zijn. Ik denk dat ik in mijn leven al kilo's kaas heb weggegooid omdat ik altijd veel te overdreven de randen weghaal. Als je eens zou zien wat ik in de afvalbak gooi aan kaas.. Daar kun je heel Afrika mee voeden. Ik heb er trouwens zelfs zo'n hekel aan, dat ik de kaas weggeef aan m'n moeder als ik op een verjaardag per ongeluk een verkeerd blokje pak (met wel een harde rand).

Ik draag standaard drie ringen. Aan m'n linkerhand twee zilveren ringen met zirkonia (middelvinger en ringvinger), aan m'n rechterhand een zilveren relatie-ring met 'Robbert 17-07-2009' erin.

In de voorjaarsvakantie van 2001 heb ik een klas overgeslagen. Ik heb driekwart jaar groep 4 gedaan, en een kwart jaar groep 5. Omdat ik zo weinig heb meegekregen van groep 5, heb ik nooit al mijn zwemdiploma's kunnen halen. Natuurlijk heb ik wel A en B, maar in groep 5 kon je ook afzwemmen voor Red Jezelf I, Red Jezelf II en C en hiervan heb ik alleen in een kwart jaar Red Jezelf I weten te halen.

Ik heb een ontiegelijke haat aan een basisschooljuffrouw genaamd Emmy. Ze was mijn juf in groep 6, en het was tijdens kerst. We hadden net een mooie kijkdoos gemaakt van het kerstverhaal (Maria, Jozef en de kribbe, met allemaal schapen en geiten en weet ik het wat) en juf Emmy was een Bijbelverhaal aan het voorlezen. Ik vond echter de kijkdoos veel interessanter (zelfs toen was ik al een atheïst, haha), dus ik zat ongeïnteresseerd door het gat in m'n kijkdoos te kijken. Juf Emmy werd toen zo boos dat ze op mijn tafeltje af kwam lopen, mijn kijkdoos pakte, en hem vervolgens tegen de muur aan smeet. Mijn mooie kijkdoos, helemaal kapot. Stom wijf.

Ik zou heel graag nog een keer willen liften van hier naar Oost-Europa. Gewoon omdat ik benieuwd ben bij wat voor mensen je dan in de auto komt te zitten, en omdat het me een geweldige ervaring lijkt.

Ik hou zo'n beetje altijd mijn buik in om dunner te lijken.

Ik bijt al zeker zo'n 8 jaar nagels. Ik probeer eens in de zoveel tijd te stoppen, maar zodra er een stressvolle periode aanbreekt sneuvelen ze altijd weer. Mijn broertje bijt ze trouwens ook, en nog veel erger. Die heeft praktisch geen nagels meer over. Af en toe werp ik een subtiele blik op zijn handen om er zeker van te zijn dat ik nog steeds langere nagels heb dan hij. En, om het rijtje af te maken: mijn moeder bijt ook nagels. Ik denk dat mijn broertje en ik allebei dankzij haar ooit zijn begonnen. Moeders zijn immers rolmodellen.

Ik ben nog nooit aangeschoten geweest, nog nooit dronken (vanzelfsprekend), en heb nog nooit een sigaret opgestoken. Tevens heb ik nog nooit drugs gebruikt. Dit alles is niet omdat ik per se heilig wil wezen, maar ik ben zeer select wat betreft drinken. Ik ben gek op ijsthee en DubbelFriss, maar praktisch alle alcohol vind ik vies of kan ik niet drinken. Ik lust namelijk geen prik, en vind sterke drank (zeg maar gerust vanaf 10%) veel te branderig voelen in m'n keel. Yeah, you could call me a pussy.

Over het algemeen kan ik heel slecht opschieten met MBO'ers. Het is echt pure discriminatie van mijn kant, maar over het algemeen vind ik ze kortzichtig en naïef en met zulk soort mensen kan ik nou eenmaal geen vrienden worden. Ik hou van vriend(inn)en met een beetje inhoud, met een beetje rationeel denkvermogen.

Ik praat graag met dure woorden, maar negen van de tien keer gebruik ik ze in verkeerde context. Fail.

---

That's enough for now.

Offline Eline.

« Reactie #19 Gepost op: november 09, 2010, 21:34:47 »
Ik haat het als mensen vragen waarom ik naar Curaçao ben verhuisd, hoelang ik er al woon etc. Omdat het me veel te vaak word gevraagd en ik altijd hetzelfde verhaaltje moet afdraaien.

Ik ben heel erg bang voor clowns en mensen met maskers op. Ook al heeft iemand een grappig masker op, bijvoorbeeld van een teletubbie, ik word zo bang dat ik spontaan in tranen uit kan barsten. Toen ik ongeveer 10 was heb ik een keer stiekem de film It op tv gekeken, en sinds toen ben ik heel erg bang voor clowns. Ik durf ook nooit naar het doucheputje te kijken want ik ben bang dat daar een clown in zit.

Ik ben zonder maagklepje geboren (tussen mijn slokdarm en mijn maag) en daarom ben ik bijna doodgegaan toen ik een baby was, omdat ik al mijn eten weer uitspuugde. Ik moest tot ik anderhalf was zittend slapen.

Ik heb hele erge vliegangst. Als het vliegtuig opstijgt en land neem ik in mijn hoofd altijd afscheid van iedereen.

Mijn ouders vinden me een cynische trut omdat ik 's ochtends in de auto naar school nooit wil praten.

Ik denk vaak dat ik een psychische ziekte heb, omdat ik naar mijn idee gewoon niet helemaal spoor.

Ik hou van films met zombies erin. En star wars. En ik speel runescape. Shame on me.
Mijn moeder speelt ook runescape.

Ik ben de laatste tijd gaan inzien dat ik best wel erge bindingsangst heb.

Ik speel sinds mijn 6e piano.

Als ik verdrietig ben eet ik met een lepel uit de pindakaas of chocoladepasta pot.

Ik heb een zusje van 10 en een broertje van bijna 16.

Ik heb héél veel kaarsen op mijn kamer staan.

Ik luister Miley Cyrus en Hilary Duff als ik stoned ben.
« Laatst bewerkt op: november 09, 2010, 21:36:24 door Eline. »