Auteur Topic: Het grote dit-wisten-jullie-nog-niet-van-mij-topic!  (gelezen 2715 keer)

Offline laraisalive

Re: Het grote dit-wisten-jullie-nog-niet-van-mij-topic!
« Reactie #60 Gepost op: november 11, 2010, 14:58:26 »
- verhaal van PUCK. -

oooh, ik kende jou nog helemaal niet. maar ik vind je nu heel leuk haha!
I have crossed oceans of time to find you

Offline PUCK.

« Reactie #61 Gepost op: november 11, 2010, 17:08:03 »
oooh, ik kende jou nog helemaal niet. maar ik vind je nu heel leuk haha!
hihi thanks :'D.

Offline Becca.

« Reactie #62 Gepost op: november 11, 2010, 20:30:33 »
16? Ik dacht serieus dat jij ouder was haha, echt 19 ofzo. en dat past dan weer mooi bij jouw verhaal ;D
Zie, dat bedoel ik:') In dat: wat weet je van degene boven mij - topic zag ik ook regelmatig de verkeerde leeftijd over mij terug:')
En @ marissa, jonger geschat worden lijkt me nog minder leuk.

@topic: ik droomde vroeger wel eens na een nachtmerrie dat ik wakker werd van de nachtmerrie. En dan stapte ik uit mijn bed om naar mijn ouders te gaan en dan kwam het monster onder mijn bed en pakte mij aan mijn voet. Dus ik durfde daarna nooit meer mijn bed zomaar uit, want stel dat ik droomde :')
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline June

« Reactie #63 Gepost op: november 11, 2010, 20:45:03 »
Ik heb hyperventilatie. En vandaag, harde wind! Dus ik stond daar, ik kon wel huilen.

Offline Rann.

« Reactie #64 Gepost op: november 11, 2010, 21:00:47 »
Ik heb hyperventilatie. En vandaag, harde wind! Dus ik stond daar, ik kon wel huilen.

Dat is echt vreselijk, hyperventilatie. bah, en eng. Sterkte.
. . . . . . . . . . .

Offline Lokkie Sponk

« Reactie #65 Gepost op: november 14, 2010, 13:32:32 »

Hyperventileer je dan vaker? Br.. Eng.
Nobody dies a virgin, life fucks us all - Kurt Cobain      I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. - Harry Potter

Offline Rann.

« Reactie #66 Gepost op: november 14, 2010, 14:54:57 »
- Ik ben geboren met een keizersnede, omdat ik aan 't einde ben gaan draaien.
- Ik heb een hele goede band met mijn moeder, ze is mijn allerliefste vriendinnetje. (L)
- Ik was vroeger enorm verlegen, ik zei niks als iemand tegen me zei.
- Later veranderde dat toen ik ben overgeplaatst naar een andere school.
- Ik ken mijn beste vriend vanaf de peuterspeelzaal. Hij heeft me geslagen met een koekenpan toen we drie waren, en daar heb ik nog een litteken van op mijn voorhoofd. We zijn allebei naar een andere basisschool gegaan, pas op de middelbare zagen we elkaar weer terug. We konden vanaf dag één super goed met elkaar, maar beste vrienden werden we toen ik ben gebeten door een husky, en heel bezorgd om mij was. :') Sinds die dag zijn we onafscheidelijk.
- Ik ben ook gepest samen met mijn beste vriend, maar we zijn er allebei sterker uitgekomen dan iedereen die ons toen die tijd gepest hebben. En daar genieten we nog elke dag van, heus.
- Mijn vader heeft me uit huis gezet toen ik elf jaar oud was, omdat zijn vriendin dat wou. Mijn moeder heeft altijd voor mij gezorgd samen met mijn ex-stiefvader.
-  Mijn internet vriendinnetje heb ik ontmoet toen ik 14 was, en we hebben nog contact maar we hebben elkaar nog nooit gezien. En toch zie ik haar als mijn maatje, ookal is 2 jaar jonger.
- Op mijn 16e was ik helemaal fan van Caroline de Bruijn (Janine uit GTST) en zou ik haar ontmoeten, maar had ik examens. Toen heeft mijn vriendin een verassing geregeld dat ik haar toch nog kon spreken. Dat was echt awesome, dat ik toch nog met haar kon praten. Later heb ik haar nog ontmoet door die vriendin, dat was echt bijzonder voor me en dat koester ik echt. <3 Van haar heb ik nog acteer adviezen gehad, en daar heb ik heel veel aan gehad.
- Ik ben altijd een hele rustige puber geweest, tot verbazing van mensen.
- Ik ben tweetalig opgegroeid.
- Ik zou eigenlijk de theaterschool gaan doen, maar dat ging niet door omdat ik zwanger werd.
- Ik heb ook gesneden, en achteraf snap ik niet waarom.
- Mijn vriend heb ik leren kennen via mijn schoonvader, mijn schoonvader is awesome. hij heeft ons gekoppeld.
- Ik ben een familie mens, zonder mijn familie voel ik me leeg.
- Ik heb soms ADHD trekjes, en ben ik niet te houden.
- Ik hyperventileer ook, en dan denk ik dat ik stik.
- Ik heb twee ex-stiefzussen maar ik zie ze als "mijn" zussen.
- Ik ben gek op dansen, dat doe ik de hele dag door thuis. -.-
- Ik heb al mijn stage's met ouderen verknald en ik vond 't vreselijk, nu werk ik met dementerende ouderen en heb ik er geen moment spijt van gehad.
- Ik ben enorm onzeker soms, en dat vind ik vreselijk.

Enz enz. ik ga vanavond wel verder. :'D
. . . . . . . . . . .

Offline June

« Reactie #67 Gepost op: december 12, 2010, 19:59:06 »
Dat ik zeer binnenkort wil reizen.

Offline Em.

« Reactie #68 Gepost op: december 12, 2010, 20:10:13 »
Ik loop het liefst op hakken. Dan voel ik me 'sterker'. En ik houd van het getik van hakken. Doet me aan vroeger denken, dan ging ik slapen, en dan hoorde je soms een meisje en een jongen over straat lopen en giegelen en praten en dan hoorde je de hakken tikken... en dat vond ik altijd heel fijn.
Luuk Gruwez - Het troostconcours

(...)

Een laatste bracht er tranen mee en groot applaus,
een spraakgebrek, wat kippenvel, zichzelf.
Hij won, maar niemand weet waarom,
hij won en weende. Levenslang.

Offline HEARTBEAT.

« Reactie #69 Gepost op: december 15, 2010, 17:00:01 »
- ik ben chaotisch en druk terwijl ik een introvert persoon ben.
- ik vind uggs lelijk maar ik heb ze wel
- ik heb het altijd koud behalve als de temperatuur boven de 25 graden is
- ik ben verslaafd aan tv kijken
- mijn moeder is ook een soort van mijn beste vriendin
now all you hear is songs about boys
wanting to hook up with you, and all
the beatles wanted to do was hold your hand.

Offline ukkie

« Reactie #70 Gepost op: december 15, 2010, 17:12:15 »
vroeger:
toen ik geboren was, was ik erg dun en licht. dat ben ik al heel m'n leven. ben altijd al de klein geweest.
op de basisschool was ik al uitgegroeid. Ik was ook al in groep 6 ongesteld. ik was toen 9 jaar.
toen ik klein was heeft mijn zus me zo vaak vernederd dat ik er nu nog steeds last van heb en me heel vaak onzeker voel.
ik kon vroeger al heel jong schrijven en lezen. In groep 3 en 4 verveelde ik me dan ook dood. Daarom begon ik tekenen ook steeds leuker te vinden ;D

nu:
Ik haat het om voor publiek of mensen te moeten zingen en ik kan totaal niet dansen en heb daar ook geen behoefte aan ;D
pompoen vind ik heel vies om te eten. Als ik aan tafel zit en we eten het, word ik enorm misselijk!
ik heb een enorm grote fobie voor naalden. Het is bij mij zelfs zo erg dat ik bij het halen van een prik soms hard gillend de gang op ren. Al lees ik iets over naalden, ik voel me meteen niet goed en wil meteen weg. Deze fobie is echt een last in mijn leven. Ik ben nu mijn best aan het doen om er vanaf te komen. Hopelijk lukt het.
Ik speel heel graag piano. Doe dat ongeveer 3 uur per dag.
Ik heb scoliose, dat is een rug aandoening. Het werd bij mij ontdekt tijdens de zwemles. Ik kantelde steeds van mijn rug naar mijn buik. Na een ziekenbezoek en onderzoek werd bekend dat ik scoliose heb. Gelukkig is bij mij de scoliose niet zo super erg, maar ik voel wel bijna constant een zware druk op mijn rug.
mijn kamer is hetzelfde als 8 jaar terug. Ik hou met totaal niet bezig met mijn slaapkamer, dus het boeit me niet hoe hij eruit ziet!
Ik heb al 1,5 jaar en 8 dagen een vriend. We botsen soms enorm, maar we kunnen niet zonder elkaar. Soms lijkt het op een haat-liefdesverhouding.

mijn lievelingsdier is een schildpad. Ik wil later ook echt graag een schildpad!

Offline elise

« Reactie #71 Gepost op: december 15, 2010, 17:29:02 »
-ben 1.60 meter lang en weeg 42 kg.
-ik ben een leesfreak want ik kan in ongeveer 5 uur meer dan 100 bladzijdes lezen.(en dan geen prenteboek haha, maar echt een boek vol met tekst.)
-ik ben een piep klein beetje egoistisch.
-ik kan amper op hakken lopen.
-het liefst draag ik sneakers, ik kan echt niet zonder.
-ik ben dol op melk chocola.
-ik ben een beetje onzeker en verlegen.
-ik kijk op tegen grotere kinderen/volwassenen, maar voel me sterk tegenover jongere kinderen.
-ik schaam me heel snel voor alles.
-ik voel me gelijk stom als er een belediging over mij is gemaakt, terwijl ik sommige soms ook beledig.
-ik ben dol op lekker en soms ongezond eten maar ben zelf heel licht en dun.
-ik kan bijna nooit uit mijn woorden komen.
-ik heb hooikoorts en dus heel vaak traan ogen en me neus dat kriebelt.
-ik denk te veel.
-ik heb een beetje gevoel voor humor.
-ik lach altijd, ook al ben ik ziek of er is iets ergs gebeurt.
-ik heb een dagboek waar ik bijna alles in opschrijf.
-ik vind dit een super leuk forum.
dat was het wel volgens mij.
« Laatst bewerkt op: december 19, 2010, 19:16:28 door elise »
.   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .
|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\| 
 .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .
..ik ben ik..                                            
..ik ben niet volmaakt..                            
..ik ben niet perfect..        
..maar zo ben ik..                              
..ik weet wie ik ben..                    
..en ik weet wat ik wil..                 
..soms ben ik een prater..               
..soms ben ik heel stil..                     
..om mij te leren kennen..                         
..moet je dit kunnen leren..                     
..ik ben wie ik wil zijn..                  
..en zo moet je mij maar accepteren..
.   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .
|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|  
 .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .

Offline Charlotte.

« Reactie #72 Gepost op: december 22, 2010, 20:21:22 »
- Ik ben 1m83 wat best wel lang is.

- Ik heb om mijn rechterpols een houten armbandje met van die mini-heiligen op, je kent 't wel, en als ik het 'n dag vergeet aan te doen of zo, voel ik me daar echt ongemakkelijk bij. Ik weet ook wel dat het onzin is en dat het helemaal niet beschermt of zo, maar toch.

- Ik ben hopeloos romantisch denk ik. Ik hecht zo ongelooflijk veel waarde aan van die kleine lieve dingetjes. Ik heb geen vriend, maar als ik mijn beste vriendin zie kijken naar haar vriend, dan moet ik altijd bijna huilen, van geluk omdat ik de liefde zo mooi vind en zo blij ben voor haar, maar ook een beetje van verdriet omdat ik dat zelf wel mis.

- Ik ben nog nooit aangeschoten of dronken geweest, en dat laatste wil ik denk ik ook nooit worden. Ik vind dronken mensen altijd zo stom. En ik lust bijna niks van alcohol.

- Ik heb een pennen- en stiftenobsessie. Ik vind het leuk om dat te kopen, maar ik heb er echt veel te veel. En dan heb ik het wel over een paar schoendozen vol, haha.

- Ik hou heel erg van poëzie en literatuur en van woorden. Ik huil redelijk snel bij een gedicht of verhaal dat ik mooi vind.

- Ik heb geen één jeansbroek of andere broek. Ik draag altijd rokjes of kleedjes omdat ik simpelweg nergens broeken vind die lang genoeg zijn. Of toch wel, maar dan zijn die 75 à 100 euro en dat vind ik toch wat te duur. En als ik er dan toch een pas, vind ik dat ik er heel gek uitzie, omdat ik het niet meer gewoon ben.

- Ik ga twee keer per maand plasma doneren

- Ik ben altijd heel bang als ik op straat loop of fiets en er een bromfiets aankomt. Ik moet me dan snel op iets anders concentreren of ik krijg een soort paniekaanval van dat gebrom.

- Ik lijd heel erg aan procrastinatie. Dat ik altijd alles uitstel tot de volgende dag, dus :')

- Ik wou piloot worden, heel graag, en mijn oma wilde de opleiding betalen voor me, maar het kon niet omdat mijn ogen zo slecht zijn.

- Ik ben verliefd op het Latijn <3

- Ik schrijf graag en veel brieven, gewoon met pen en papier. Dat is leuk om te sturen én om te krijgen, en ik vind het jammer dat dat bijna niet meer gedaan wordt door al dat e-mailen en zo.

you don't know how hearts burn for love that cannot live but never dies.

Offline Sarah

« Reactie #73 Gepost op: december 23, 2010, 19:46:18 »
- ik ben 170 cm lang, en dat vind ik leuk.
- ik word over het algemeen altijd ouder geschat dan ik werkelijk ben.
- ik ben toen ik ongeveer twee maanden oud was verhuisd naar het gat waar ik nu woon en ik háát het echt.
- naast mijn huis staat de kapsalon van mijn oma en tante. hierdoor verf ik mijn haar al sinds ongeveer mijn 4e jaar.
- mijn eigen haarkleur is donkerblond.
- ginger is my second name.
- mijn ouders zijn gescheiden sinds 2002.
- mensen denken vaak dat ik heel intelligent ben, maar volgens mij valt dat best mee. gezien het feit dat ik best veel domme dingen doe.
- ik ga graag met jongens om. ze zijn vet relaxed en chill enzo. maar ik heb wel altijd meisjes als beste vrienden gehad.
- ik ben schoen- en tassenverslaafd. ik heb er echt loads.
- ik draag geen makeup.
- ik hou van den haag. ik was echt den haag geobsedeerd. nu vind ik het gewoon tof.
- ik heb problemen met mijn houding. binnenkort moet ik naar de fysio, om te leren rechtop te staan enzo.
- ik twijfel over ALLES en denk veel te veel na. dit. is. niet. handig.
- sinds dit schooljaar heb ik eigenlijk pas echt het gevoel dat ik vrienden heb die me niet gaan laten vallen.
- ik heb een talenknobbel. in wiskunde faal ik, maar talen gaan bijna als vanzelf.
- i actually prefer talking english, as dutch sucks ass :')
- ik heb geen broers of zussen.
- ik haat sport. vroeger danste ik, ik weet eigenlijk niet eens meer waarom ik er mee gestopt ben. ik haat gym op school ook echt heel erg.
- ik ben nogal kieskeurig.
- ik weet vrijwel direct of ik iemand mag of niet, en meestal blijft dit ook zo :')
- ik hou van lezen, fotografie en muziek maken, maar sinds ik op de middelbare school zit doe ik er bijna niets meer mee wegens .. tijdgebrek en moe zijn.
- over muziek gesproken: ik zing. niet in een band, voornamelijk op school waar ik als keuzevak muziek heb.
- over moe zijn gesproken: de laatste tijd ben ik moe for no reason. ik slaap redelijk goed, maar ben alsnog moe. binnenkort dokter. ik. kan. niet. wachten.
- ik ben best wel outgoing en blij als ik met mijn vrienden ben, maar soms ben ik echt ontzettend depressief.
- mijn moeder is een van mijn beste vrienden gewoon. ik kan me geen enkele ruzie met haar herinneren.
- vaak valt het mij op dat er op deze wereld meer lelijke mensen rond lijken te lopen dan mooie.
- ik hou niet van lelijk.
- ik heb gehoorproblemen door concerten en te harde muziek. achteraf heb ik wel spijt. mijn gehoor gaat zegmaar. nog steeds vreselijk achteruit :')
- ik doe alles om niet over te hoeven geven. ik haat het zo erg.
- ik doe ook alles om geen ruzie te krijgen. op een bepaald punt geef ik de ander meestal gewoon gelijk. veel mensen denken dat ruzie met mij bijna onmogelijk is :')
- ik ben over het algemeen een bang persoon.
- ik haat sneeuw.
- ik heb soms nogal last van een dwangneurose waarbij ik dingen moet afkloppen.
- ik drink teveel cola.
- ik eet trouwens ook teveel. maar ik kom niet aan.
- mijn familie is eigenlijk helemaal niet leuk. maar aan de andere kant heb ik dus weer niks te klagen.
- ik haat 'sleur'. ik haat het dat ik over het algemeen elke dag het fucking zelfde doe. o wat haat ik dat.
- ik ben best wel shopverslaafd.
- ik ben bang voor horrorfilms. en ook voor achtbanen.
- op mijn nagels zit altijd nagellak. altijd.
- ik vind uggs wel mooi.
Joie de Vivre.

Offline Ezjuh

« Reactie #74 Gepost op: december 31, 2010, 10:17:18 »
ik houd van deze smiley :')
« Laatst bewerkt op: april 06, 2012, 15:47:52 door Ezjuh »

Offline Becca.

« Reactie #75 Gepost op: december 31, 2010, 21:34:40 »
ik krabbel altijd als een pen het niet doet door tot hij het wel doet, al heb ik de pen niet nodig.

Ik word thuis carnivoor genoemd, omdat ik zo graag vlees eet.

Ik ben tot mijn 4e jaar Hukkie genoemd (ik weet niet of jullie dat kennen, van richard scarry). Toen besloten mijn ouders mij bij mijn echte naam te gaan noemen omdat ik anders niet wist dat ik geen Hukkie heette.

Ik heb een cactus van 10 cm hoog. Eerlijk gezegd vind ik hem prachtig en praat ik tegen hem.

Ik mis mijn broer sinds hij uit huis is. Hij was mijn beste maatje.

Ik heb eigenwijs haar.

Ik ben een diehard fan van Family Force 5, ik ben behalve mijn broer nog nooit zo'n grote fan tegen gekomen. De meeste mensen vinden het vreselijk. Anderen luisteren het wel maar niet zoals ik.

Ik heb vroeger in een guilt gezeten.

Ik hou van alle felle/heldere kleuren en van zwart.

Ik heb een snee in mijn gehemelte zegmaar. Men denkt dat ik dus bijna geboren was met een gespleten gehemelte, maar dat hij aan beide uiteinden toch tegen elkaar gegroeid is. Ik vind het maar raar. Je merkt er verder niets van.

Ik vind het moeilijk mijn tanden te poetsen. Ik doe het wel.;p

Ik heb bijna altijd pijn. Omdat mijn hele lichaam scheef is en ik hartproblemen heb.

Ik draag het liefst spijkerbroeken.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Laura

« Reactie #76 Gepost op: januari 01, 2011, 13:25:09 »
- Ik ben 1.73 zo ongeveer
- Heb een heeeeeel lieve vriend
- De meest beste vriendin ter wereld
- Gescheiden ouders
- Geen contact met mijn moeder
- De beste band met mijn (stief) zus
- Kan haast ooit stil zitten iets moet ik bewegen (Denk aan been op en neer doen)
- Ik ben heel lichamelijk naar mijn vriend en familie maar iemand daar buiten moet me echt niet aanraken, word ik super nerveus van.
- Ik haat tandpasta..
- Kind of slag in me haar dus hup de styltang is er leuk.
- Ben gek op rood vlees
- Mijn lichaam reageerd snel op: Drugs, medicijnen en alcohol..
- Heb vaak het gevoel dat ik dyslexie heb

« Laatst bewerkt op: januari 01, 2011, 13:26:54 door Laura »

I know I'll get caught up in your traps.
The Pigeon Detectives - Caught In Your trap