- Ik ben geboren met een keizersnede, omdat ik aan 't einde ben gaan draaien.
- Ik heb een hele goede band met mijn moeder, ze is mijn allerliefste vriendinnetje.

- Ik was vroeger enorm verlegen, ik zei niks als iemand tegen me zei.
- Later veranderde dat toen ik ben overgeplaatst naar een andere school.
- Ik ken mijn beste vriend vanaf de peuterspeelzaal. Hij heeft me geslagen met een koekenpan toen we drie waren, en daar heb ik nog een litteken van op mijn voorhoofd. We zijn allebei naar een andere basisschool gegaan, pas op de middelbare zagen we elkaar weer terug. We konden vanaf dag één super goed met elkaar, maar beste vrienden werden we toen ik ben gebeten door een husky, en heel bezorgd om mij was. :') Sinds die dag zijn we onafscheidelijk.
- Ik ben ook gepest samen met mijn beste vriend, maar we zijn er allebei sterker uitgekomen dan iedereen die ons toen die tijd gepest hebben. En daar genieten we nog elke dag van, heus.
- Mijn vader heeft me uit huis gezet toen ik elf jaar oud was, omdat zijn vriendin dat wou. Mijn moeder heeft altijd voor mij gezorgd samen met mijn ex-stiefvader.
- Mijn internet vriendinnetje heb ik ontmoet toen ik 14 was, en we hebben nog contact maar we hebben elkaar nog nooit gezien. En toch zie ik haar als mijn maatje, ookal is 2 jaar jonger.
- Op mijn 16e was ik helemaal fan van Caroline de Bruijn (Janine uit GTST) en zou ik haar ontmoeten, maar had ik examens. Toen heeft mijn vriendin een verassing geregeld dat ik haar toch nog kon spreken. Dat was echt awesome, dat ik toch nog met haar kon praten. Later heb ik haar nog ontmoet door die vriendin, dat was echt bijzonder voor me en dat koester ik echt. <3 Van haar heb ik nog acteer adviezen gehad, en daar heb ik heel veel aan gehad.
- Ik ben altijd een hele rustige puber geweest, tot verbazing van mensen.
- Ik ben tweetalig opgegroeid.
- Ik zou eigenlijk de theaterschool gaan doen, maar dat ging niet door omdat ik zwanger werd.
- Ik heb ook gesneden, en achteraf snap ik niet waarom.
- Mijn vriend heb ik leren kennen via mijn schoonvader, mijn schoonvader is awesome. hij heeft ons gekoppeld.
- Ik ben een familie mens, zonder mijn familie voel ik me leeg.
- Ik heb soms ADHD trekjes, en ben ik niet te houden.
- Ik hyperventileer ook, en dan denk ik dat ik stik.
- Ik heb twee ex-stiefzussen maar ik zie ze als "mijn" zussen.
- Ik ben gek op dansen, dat doe ik de hele dag door thuis. -.-
- Ik heb al mijn stage's met ouderen verknald en ik vond 't vreselijk, nu werk ik met dementerende ouderen en heb ik er geen moment spijt van gehad.
- Ik ben enorm onzeker soms, en dat vind ik vreselijk.
Enz enz. ik ga vanavond wel verder. :'D