Auteur Topic: wat is blowen eigenlijk?  (gelezen 2864 keer)

Offline Lokkie Sponk

wat is blowen eigenlijk?
« Gepost op: november 20, 2010, 20:17:26 »
Mijn woordenschat is niet zo groot
Nobody dies a virgin, life fucks us all - Kurt Cobain      I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. - Harry Potter

Offline Rann.

Re: wat is blowen eigenlijk?
« Reactie #1 Gepost op: november 20, 2010, 20:18:22 »
Wiet roken..
. . . . . . . . . . .

Offline Lokkie Sponk

« Reactie #2 Gepost op: november 20, 2010, 20:19:53 »
Nobody dies a virgin, life fucks us all - Kurt Cobain      I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. - Harry Potter

Offline Athena

« Reactie #3 Gepost op: november 20, 2010, 20:22:57 »
nooit aan beginnen

Offline Becca.

« Reactie #4 Gepost op: november 20, 2010, 23:03:29 »
En altijd naar Nikki luisteren. Heel belangrijk.

:')
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Lokkie Sponk

« Reactie #5 Gepost op: november 24, 2010, 19:16:08 »
nooit aan beginnen

Goed idee ;)
Ik ben niet van plan om alleen al te gaan roken, dus ik denk niet dat ik daar ook aan ga beginnen..

Hierboven; wie is Nikki?

Offline Eline.

« Reactie #6 Gepost op: november 24, 2010, 19:18:57 »

Offline Lokkie Sponk

« Reactie #7 Gepost op: november 24, 2010, 19:42:27 »
Athena.

Ow. Ohja, goed naar Nikki luisteren lijkt me een heel goed idee :p

Offline Ezjuh

« Reactie #8 Gepost op: januari 13, 2011, 14:58:00 »
nooit aan beginnen

Goed advies  (a)

Offline Pavignon.

« Reactie #9 Gepost op: januari 19, 2011, 13:56:21 »
alcohol wel aan beginnen?

Offline Eline.

« Reactie #10 Gepost op: januari 19, 2011, 14:09:51 »
alcohol wel aan beginnen?
Inderdaad, wat een gezeik hier, als je een keer blowt ben je niet meteen een junk en het verpest ook niet gelijk je leven.

Offline Micha

« Reactie #11 Gepost op: januari 19, 2011, 14:13:25 »
ik ken zat mensen die blowen en het gaat prima met hun.
hun leven gaat prima. ze halen goede cijfers op school. ze zijn heel tof, hebben gewoon een baan.

:'D dus inderdaad eline. je leven is niet gelijk naar de klote.
de meeste op mijn school blowen ook op school zelfs. (dat mag gewoon. nouja, mag niet. maar ze doen er niks tegen.)
« Laatst bewerkt op: januari 19, 2011, 14:16:31 door Micha »

Offline Chimaera.

« Reactie #12 Gepost op: januari 19, 2011, 14:17:00 »
Ik weet het niet. Ik zie ook geen kwaad in blowen, ik ken heel veel mensen die het af en toe doen en ik zou het zelf ook wel graag eens proberen. Maar er is natuurlijk wel een kans dat je verslaafd raakt. Maar dat is met alcohol ook, dus wat is het verschil?
Maar ik ken wel mensen die elke dag blowen, en dat vind ik verkeerd.

Offline Pavignon.

« Reactie #13 Gepost op: januari 19, 2011, 14:21:12 »
Ik blow niet 1 maal per maand zeg maar, en het had net zo goed alcohol kunnen zijn. Ik heb alleen liever wiet, omdat ik er best wel wat van leer over mezelf en dingen die er toe doen. Met alcohol zou ik dat niet zien gebeuren en ik geloof in alle eerlijkheid dat alcohol je slechter beïnvloed dan wiet.

Offline Pavignon.

« Reactie #14 Gepost op: januari 19, 2011, 14:25:07 »
Hahaha, dat is te makkelijk meisje. Het wordt een heel verhaal. Ik zal het zo posten. Ik ben nu op stage.

Offline Chimaera.

« Reactie #15 Gepost op: januari 19, 2011, 14:26:58 »
Ik blow niet 1 maal per maand zeg maar, en het had net zo goed alcohol kunnen zijn. Ik heb alleen liever wiet, omdat ik er best wel wat van leer over mezelf en dingen die er toe doen. Met alcohol zou ik dat niet zien gebeuren en ik geloof in alle eerlijkheid dat alcohol je slechter beïnvloed dan wiet.
Ja daar heb je echt wel een punt. Ik kan soms hele dagen niet functioneren doordat ik zo'n erge kater heb. Ik weet niet of je ook een kater kan krijgen van wiet. Maar in dat opzicht is alcohol wel kut.

Offline Athena

« Reactie #16 Gepost op: januari 19, 2011, 14:37:33 »
Inderdaad, wat een gezeik hier, als je een keer blowt ben je niet meteen een junk en het verpest ook niet gelijk je leven.

o oke.
even opnieuw dan: ja begin aan blowen. erg verstandig. gewoon doen.

het is slecht voor je, waarom zou je er dan aan beginnen? de ts vraagt wat het is en heeft er dus nog geen flauw benul van. ze mist het dus ook niet. spoor dr dan in hemelsnaam ook niet aan.

Offline Pavignon.

« Reactie #17 Gepost op: januari 19, 2011, 14:40:15 »
het is slecht voor je, waarom zou je er dan aan beginnen? de ts vraagt wat het is en heeft er dus nog geen flauw benul van. ze mist het dus ook niet. spoor dr dan in hemelsnaam ook niet aan.

Oke, er komt poep uit je vingers. Doe je ook zo freak'd out over alcohol? En niet om het 1 of het anders, maar ik raad iedereen aan om ten minste eens in zijn of haar leven op paddo's te trippen.

Offline Athena

« Reactie #18 Gepost op: januari 19, 2011, 14:44:11 »
nee ik doe niet freakd out over alcohol. ook niet over blowen trouwens, bijna al mijn vrienden doen het en ik heb het zelf ook gedaan. ik vind het gewoon lame om een onwetend kind wijs te maken dat het goed is om te doen.
mijn zusje van 12 is in de goot beland vanwege blowen. sorry dat ik mensen dan niet aanraad om te gaan blowen

doe normaal zeg, alsjeblieft.

Offline philyra.

« Reactie #19 Gepost op: januari 19, 2011, 14:46:17 »
tuurlijk is blowen slecht voor je. Gelukkig heb ik er geen ervaring mee en ben het ook niet van plan om ooit te doen.
Designed in Heaven, made on Earth.