Auteur Topic: wat is blowen eigenlijk?  (gelezen 2864 keer)

Offline Pavignon.

Re: wat is blowen eigenlijk?
« Reactie #40 Gepost op: januari 21, 2011, 14:04:36 »
Je mag wel reageren, maar weerwoorden kan je altijd verwachten. Het is immers een forum.

Offline Pavignon.

« Reactie #41 Gepost op: januari 21, 2011, 14:54:50 »
Je doet het weer. Ik ben het niet die denkt dat ik het beter weet. Jij bent degene die mij aanpraat dat ik dat denk. Zoals ik al zei;
Als het niet zo is, breng me die briljantie dan aan en ga me niet dit soort poep opleggen.

Offline Emergency

« Reactie #42 Gepost op: januari 21, 2011, 14:57:10 »
inderdaad.. zolang je het gevoel niet kent mis je het ook niet... (wou dat ik dat kon zeggen =S)
Ik vind jou raar.

@ Topic; Het antwoord is al gegeven, maar ik vind ook dat het niet meteen je hele leven verpest... eigenlijk :')
All along i believed i would find you.

Offline Athena

« Reactie #43 Gepost op: januari 21, 2011, 14:58:40 »
wat is daar raar aan?
als je het niet kent, mis je het niet
dat is gewoon zo

Offline Emergency

« Reactie #44 Gepost op: januari 21, 2011, 15:00:43 »
wat is daar raar aan?
als je het niet kent, mis je het niet
dat is gewoon zo
Gewoon in het algemeen bedoel ik, niet persé die reactie.

Offline Emergency

« Reactie #45 Gepost op: januari 21, 2011, 15:02:52 »
oja tuurlijk.. je kent me ook heel goed =S.. *not
Dat kan ik toch vinden? :')
Ik vind je reacties gewoon een beetje raar, sorry.

Offline Emergency

« Reactie #46 Gepost op: januari 21, 2011, 15:05:39 »
omdat mijn goed bedoelde advies is om paddo's af te raden..

nouja oke dan.. dan ben ik misschien anders dan andere mensen hier in Nederland..

boeit me vrij weinig..
ik heb gewoon mijn principes.. en ik blijf bij mijn standpunt..
Dat

Offline Rann.

« Reactie #47 Gepost op: januari 21, 2011, 15:06:43 »
Ik vind het ook niet zo'n vreemde opmerking. Juist meer dan logisch, of niet?
Als je het niet kent, weet je ook niet wat je mist. En in de meeste gevallen is dat maar goed zo wat drugs betreft. En ik snap haar reactie wel, als je zelf zo in de problemen bent gekomen door druggs is het een volstrekt normale reactie dat je er tegen in gaat. Alleen de ene reageerd daar anders op dan de ander.
. . . . . . . . . . .

Offline Emergency

« Reactie #48 Gepost op: januari 21, 2011, 15:08:14 »
Ik vind het ook niet zo'n vreemde opmerking. Juist meer dan logisch, of niet?
Als je het niet kent, weet je ook niet wat je mist. En in de meeste gevallen is dat maar goed zo wat drugs betreft. En ik snap haar reactie wel, als je zelf zo in de problemen bent gekomen door druggs is het een volstrekt normale reactie dat je er tegen in gaat. Alleen de ene reageerd daar anders op dan de ander.

:')

Maar oké, het is gewoon mijn mening, no hard feelings ofzo.

Offline Rann.

« Reactie #49 Gepost op: januari 21, 2011, 15:10:06 »
Die reactie had ik verder niet gelezen, 2x op verzenden gedrukt omdat er heletijd berichten bij kwamen. Maar ik bedoelde 't op die reactie omdat je die gequote had. (:
. . . . . . . . . . .

Offline Pavignon.

« Reactie #50 Gepost op: januari 21, 2011, 15:23:34 »
ohja tuurlijk... wie geeft de meeste tips in dit forum?
nja..(zal het wel niet goed gelezen hebben dan ofzoow =S)

ik heb geen zin om helemaal offtopic te gaan dus ik hou nu echt op om tegen jou in te gaan...

Dit forum of dit topic? Bovendien heb ik maar een paar keer getipt, en dat was naar aanleiding van de twijfels van Roos. Sinds wanneer is tippen slecht trouwens?

Hou je vooral niet in tegen mij in te gaan. Laat het een forum zijn. Dat is het lang niet geweest.

Offline Pavignon.

« Reactie #51 Gepost op: januari 21, 2011, 15:30:14 »
Ik ben hier echt niet om mij een kroon op te fantaseren, en ik let echt wel op wat ik zeg.

Offline philyra.

« Reactie #52 Gepost op: januari 21, 2011, 15:39:48 »
Ik vind het een beetje triest om iemand af te gaan zeiken die gewoon serieus op dit topic reageert en ergens zijn mening over geeft. Hallo, daar is dit forum toch voor?!
Designed in Heaven, made on Earth.

Offline Owl.

« Reactie #53 Gepost op: januari 21, 2011, 22:34:03 »
Blowen is.. Geweldig

Thats all

Offline Jenny.

« Reactie #54 Gepost op: januari 21, 2011, 22:50:30 »
Ik vind het alleen al grappig dat de TS vraagt wat blowen is, en er uiteindelijk een discussie onstaat over het wel of niet aanraden van drugs.
Ongeacht of mensen het zouden aanraden, het is altijd nog aan jou om te beslissen of je wil gebruiken of niet. Ben je ernaar nieuwschierig? Probeer het eens, maar zorg dan dat er een nuchter persoon bij zit de eerste keer!
Ben je er geen fan van, dan doe je er niks mee.

Ik heb genoeg geblowt, nu al een poos niet meer. Maar december/januari verleden jaar was ik 5 dagen van de 7 wel stoned. of had ik geblowd.
Je gaat er ook niet van trippen nee, ik kreeg alleen maar lachbuien, vervolgens trek in eten en daarna was ik lekker moe.
Trotse Mama Van Jayden.  16-11-2010 (L)

Offline Lokkie Sponk

« Reactie #55 Gepost op: januari 26, 2011, 16:15:27 »
Ik vind het alleen al grappig dat de TS vraagt wat blowen is, en er uiteindelijk een discussie onstaat over het wel of niet aanraden van drugs.
Ongeacht of mensen het zouden aanraden, het is altijd nog aan jou om te beslissen of je wil gebruiken of niet. Ben je ernaar nieuwschierig? Probeer het eens, maar zorg dan dat er een nuchter persoon bij zit de eerste keer!
Ben je er geen fan van, dan doe je er niks mee.

Ik heb genoeg geblowt, nu al een poos niet meer. Maar december/januari verleden jaar was ik 5 dagen van de 7 wel stoned. of had ik geblowd.
Je gaat er ook niet van trippen nee, ik kreeg alleen maar lachbuien, vervolgens trek in eten en daarna was ik lekker moe.
Wat is TS?

Jenny, ik vind jou wel gelijk hebben. Maar alsnog blijf ik van mening om te proberen om zo lang mogelijk niet te roken, drinken of te blowen of drugs te nemen. Ten eerst omdat ik daar geen nood aan heb, ten tweede omdat ik me gelukkig voel nu, en ik niet gelukkiger hoef te worden, ten derde omdat ik controle wil over mezelf. Ik wil niet zo dronken over straat lopen dat ik de dag erna niet meer weet wat ik deed.
Ik ben niet van plan om ooit te roken, want naar het schijnt, de eerste dagen dat je rookt voel je je kotsmisselijk, en daar heb ik het niet voor over.

Dat wou ik even zeggen
Nobody dies a virgin, life fucks us all - Kurt Cobain      I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. - Harry Potter

Offline Rann.

« Reactie #56 Gepost op: januari 26, 2011, 16:16:25 »
TS = Topicstarter
. . . . . . . . . . .