Auteur Topic: Rare gewoontes/trekjes van jou.  (gelezen 1955 keer)

Offline June

Rare gewoontes/trekjes van jou.
« Gepost op: december 14, 2010, 22:10:27 »
- Soms dan lees ik de krant wel eens voor, en dan neem ik dat op, alleen om te horen mijn stem klinkt.
- Ik teken echt overal. In schriften, kranten die ik lees, boekjes, zelfs wel eens op mijn bureau tafel haha.
- Ik vind mensen echt heel gauw sneu. Mijn ogen zitten ook heel snel vol.
- Ik kan er niet tegen als iets ritmisch gaat. Ja, hoe leg je dat uit. Als bijvoorbeeld ik een liedje luister, en dat deuntje gaat gelijk met mijn voetstappen. Daar kan ik echt panisch van worden.
- Ik doe net alsof ik in een video clip speel als ik naar liedjes luister.
- Als ik de bus binnenstap voel ik me heel vaak bekeken, en dan denk ik de hele tijd dat iedereen denkt van, 'Oh heb je haar weer.' Echt super raar.
- Als ik 's ochtends wakker word 'zit' ik eerst altijd heel stil op mijn bed naar buiten te staren, en pas na het 'zitten en staren'  kan ik echt wakker worden.
- Ik maakte 3 jaar lang foto's van alles wat ik heb gegeten. Alleen is mijn mobielfotogeheugen nu sinds een jaar vol.
- Ik schrijf alles op. Als mijn moeder bijvoorbeeld zegt, morgen eten we spaghettie, schrijf ik dat op zodat ik het niet vergeet. Of als ze iets beloofd, schrijf ik dat gelijk op een papiertje.
- Ik kan mijn kamer niet verlaten zonder dat ik het netjes heb achter gelaten.
- Ik trek altijd eerst mijn linker schoen aan.
- Ik kan niet tegen langzaamheid. Echt. Niet.
- Ik ben enorm perfectionistisch.

En nog meer.

Offline Chimaera.

Re: Rare gewoontes/trekjes van jou.
« Reactie #1 Gepost op: december 14, 2010, 22:13:51 »
- Als ik slaap moet de deken over mijn oor liggen. De rest van m'n lichaam hoeft niet bedekt, als er maar iets over m'n oor ligt.
- Ik tel mijn stappen vaak als ik op een trap loop.
- Ik denk altijd heel diep na over welk toilet ik neem bij openbare toiletten. Niet de meest linkse, links is slecht. Het liefst ook niet een oneven getal, maar drie mag wel. De tweede of vierde van links is het beste.
- Ik zet mijn wekker nooit precies op het uur/halfuur/kwartier. Meestal op 58, 28 of 14. Even getallen.

Ik weet er even niet meer.

Offline STEPHH.

« Reactie #2 Gepost op: december 14, 2010, 22:16:07 »
- ik ga letterlijk dansend door het leven. ik dans dagelijks, al is het alleen maar even een pirouette, of knal ik mijn been in de lucht. ook wanneer ik dingen aan papa en mama vertel in de huiskamer, dans ik ondertussen. het is automatisme.
- hoe ik over iets of iemand denk is altijd perfect van mijn gezicht af te lezen, zonder dat ik dat zelf doorheb. ik krijg heel vaak reacties over mijn gezichtsuitdrukking.
- ik moet in een winkel altijd alles vastpakken of aanraken of uitproberen.
- ookal ben ik rechtshandig, ik draai mes en vork altijd om. rechts de vork, links het mes. anders kan ik niet eten.
- ik neem bij het inruimen van de tassen in de supermarkt na afgerekend te hebben altijd andermans spullen mee, per ongeluk, waarop ze altijd zeggen: "hee, die was van mij!" awkwaaard :'D.
- ik sla vincent altijd vethard, als begroeting. vincent is een mattie van me. ik weet niet waarom echt. hij is het van me gewend.
- ik personificeer dingen best wel vaak. als ik bijvoorbeeld de radio of de tv aan zet en hij staat ineens keihard, dan gaat het van "HALLO, DOE EENS NORMAAL!".
- ik ben best wel geneigd om van het ene op het andere onderwerp te springen in no time. dan komt meestal heel random over op mensen, maar er zijn intussen gewoon allerlei gedachtes door mijn hoofd geschoten.
- net als sarah moet de batterij van mijn telefoon altijd 100% vol staan. 1 streepje minder en ik laad 'm al op.
« Laatst bewerkt op: januari 13, 2011, 22:34:49 door STEPHH. »
sunshine cannot bleach the snow, nor time unmake what poets know

Offline Micha

« Reactie #3 Gepost op: december 14, 2010, 22:17:20 »
Ik voel me ook altijd bekeken als ik de bus in stap.

Ik moet mijn muziek altijd zacht of uit zetten als ik de bus uit/in stap, ik weet niet echt waarom.

Ik schrijf het liefste dingen met de hand op, heel vaak en heel veel. Ik geniet van hoe dat papier aanvoelt als je allebei de kantjes heb volgeschreven en ik houd van schrijven gewoon om het schrijven.

Als een boek een beetje verbogen is wil ik het niet lezen, ik moet het eerst recht zien te krijgen.

Ik ben helemaal niet perfectionistisch, als het aan de opdracht voldoet vind ik het wel best.

Als ik jeuk heb krab ik eerst en dan wrijf ik er altijd overheen.

Ik duw constant mijn bril omhoog, zelfs al is die niet gezakt.

Als ik zenuwachtig ben ga ik met mijn sjaal spelen, of met mijn ringen of armbanden.

Ik kan mensen niet lang aankijken als ze met me praten, ik ben bang dat ik dan raar terugkijk.

Offline June

« Reactie #4 Gepost op: december 14, 2010, 22:18:13 »
Ik kan mensen niet lang aankijken als ze met me praten,
Herkenbaar, haha!

Offline angiee.

« Reactie #5 Gepost op: december 14, 2010, 23:36:22 »
Ik kan mensen soms niet aankijken als ik met ze praat dan ga ik lachen en dan denken ze dat ik hun niet serieus neem.
soms is me tong uit me mond zonder dat ik in de gaten ben als ik bijv heel geconcentreerd ben.
Ik kijk soms heel arrogant, waar ik soms niks aan kan doen.
Ik moet mijn muziek ook altijd zachter zetten in openbaar echt vreemd :')
Ik moet slapen met me hond anders ben ik bang in me kamer.
Als er een nieuwe mascara is of als ik één mascara zat ben koop ik gelijk een nieuwe.
ik pin voordurend echt slecht.
als er iemand aan mijn knuffel zit dan kan je beter loslaten want dan explodeer ik, of als ze hem verstoppen of afpakken, afblijven van mij.
en zal nog wel meer zijn.
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."

Offline Athena

« Reactie #6 Gepost op: december 14, 2010, 23:44:42 »
10000 keer controleren of mn wekker wel goed staat
verder kan ik zo even niets bedenken

Offline Rann.

« Reactie #7 Gepost op: december 14, 2010, 23:47:00 »
- Als ik echt heel erg geconcentreerd ben, ga ik met mijn tong lopen klooien. Dat ziet er heel erg raar uit, geloof me. :'D
- Ik drink altijd met m'n ogen dicht als ik een slok neem. :'D
- Ik heb mijn linkerpink heel vaak omhoog met typen. :'D
- Ik moet altijd ritmisch lopen als ik naast mijn moeder loop. :'D
- Ik wil alleen over witte vlakken lopen op een zebrapad.
- Ik kan heel erg nerveus worden van mensen die te dicht in m'n "aura" staan. :'D
- Ik duw ook constant mijn bril omhoog.
- Ik kan ook niet tegen langzaamheid. vooral als mensen voor me lopen, zo heel sloom. :"D Dan moet ik van mezelf er altijd langs lopen, omdat ik in één bepaald ritme wil blijven lopen.

Edit: en wat nikki zegt ja.
« Laatst bewerkt op: december 14, 2010, 23:48:31 door Rann. »
. . . . . . . . . . .

Offline angiee.

« Reactie #8 Gepost op: december 14, 2010, 23:47:30 »
10000 keer controleren of mn wekker wel goed staat
verder kan ik zo even niets bedenken
ohgot dat doe k ook ;p
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."

Offline Rann.

« Reactie #9 Gepost op: december 14, 2010, 23:52:26 »
Oh en als ik bijv. op de WII zit op een nintendo van vroeger.. Moet ik altijd mee bewegen met wat er op het beeld gebeurt zeg maar. Bijv: Wii-Karten met Mario, zo'n stuurtje.. Ik ga helemaal mee naar links en naar rechts. :'D En met springen ga ik lopen hupsen op de bank. Dikke fail. :'D
. . . . . . . . . . .

Offline Anne.x

« Reactie #10 Gepost op: december 15, 2010, 00:40:17 »
ik moet eerst 100x naar de wc gaan tot dat ik eindelijk me bed in duik.
als ik weg ga thuis kijk ik altijd keivaak of ik alles heb zodat ik niks vergeet

veder kan ik niet zo snel iets bedenken

Offline Zebraaa

« Reactie #11 Gepost op: december 15, 2010, 02:13:16 »
- ik val altijd in (bijna) slaap in de bus, hoe hard ik ook probeer wakker te blijven
- ik moet altijd als ik in bed lig na een kwartier ongeveer nog een keer naar de wc, anders slaap ik gewoon niet
- ik moet altijd met m'n benen omhoog op de stoel/bank zitten anders gaan m'n benen gewoon pijn doen omdat ze het zo gewend zijn, wat op school en in het OV niet altijd handig is
- ik kan geen trap oplopen, ik moet er altijd op rénnen
- als ik in het OV wat ga eten doe ik altijd m'n muziek uit omdat ik bang ben dat iemand me hoort smakken/kraken
- op de stoep heb ik soms de neiging de tussenrandjes te ontwijken
- als ik een game doe en ik ben game over ga ik heel hard klappen, slaat echt nergens op maar doe ik al zolang ik me herinner :'D. soort van spannings ontlading
- ik moet altijd nog twitter, facebook, hyves, mail, skype en msn checken voordat ik ga slapen, heel irritant. anders lig ik erover te malen :'') #fail
- ik sla vaak het alleronderste zoomrandje van m'n spijkerbroeken om
- als ik zenuwachtig ben doe ik m'n haar in een staart, heb ook altijd een elastiekje om m'n pols
- als ik in een auto achterin zit, moet ik echt het liefst rechtsachter zitten, anders voelt het raar
- ik krab mn nagellak er altijd af
meer weet ik nu zo 123 niet x)

Offline Aergia

« Reactie #12 Gepost op: december 15, 2010, 09:27:27 »
- Als ik erg veel nadenk doe ik mijn onderlip naar binnen (zei een vriendin laatst tegen me toen ik haar kinderfoto's van mij liet zien :'))
- Ik móet de trap hier thuis altijd eerst met de rechtervoet één tree naar beden, anders weet ik niet meer hoe groot de trap is enz.. >.<
- Ik moet s'ochtends altijd eerst mijn offline berichten controleren voor ik naar school ga (rara waarom ik online ben?)
- Als ik zenuwachtig ben, begin ik te lip bijten
- Ik kan 's avonds niet slapen als ik niet eerst naar de WC ga voor ik naar bed ga (WC, tandenpoetsen, bed kan ik dus ook niet.. WC moet echt 't laatste zijn voor ik ga slapen ;x)
- Ik ben meestal te lui om mijn sokken op te pakken dus gebruik ik mijn tenen om mijn sokken op te pakken.

Meer weet ik zo niet xD
« Laatst bewerkt op: december 15, 2010, 09:30:16 door Jacelyn »

Offline Micha

« Reactie #13 Gepost op: december 15, 2010, 09:38:17 »
oh, ik moet ook altijd voordat ik ga slapen meidenhoekje ven 10x refreshen om zeker te weten dat niet iemand nog op mijn berichtjes reageert.
en ik heb een hele volgorde van licht uitdoen; eerst nachtlampje aan, grote licht, wastafel licht uit, in bed gaan liggen, wekker zetten, kerstlichtjes boven mijn bed uit, onder de dekens kruipen, nachtlampje uitzetten en heel snel ogen dicht.

Offline Kayleigh.

« Reactie #14 Gepost op: december 15, 2010, 16:29:58 »
- Ik geil op teletekst. 's ochtends móet ik teletekst hebben gezien en voordat ik naar bed ga ook. Altijd in een vaste volgorde van pagina's trouwens.
- Ik zit altijd aan mijn nagels of aan mijn haar en dat heb ik vaak niet door.
- Als ik muziek hoor dan moet ik in hetzelfde ritme lopen.
- Toen ik vroeger klein was en een andere bril had kon ik deze omhoogwippen door mijn gezicht vreemd te bewegen. Dit kan al jaren niet meer zo, maar toch blijf ik het doen om vervolgens geirriteerd te raken als mijn bril dan niet omhoog gaat.
- Ik moet op een hoekje zitten op bijv. een bankje. Ik zit niet graag tussen mensen in en vind het ook niet fijn als mensen mij of mijn spullen aanraken of te dicht in mijn buurt komen.
- Mijn benen zijn -vooral 's avonds en snachts- heel onrustig waardoor ik vaak slecht slaap.
- Ik word echt enorm chagrijnig van slome mensen. Helemaal als ze sloom lopen en dan op een stuk waar je ze niet in kunt halen.
- Ik pulk altijd aan mijn lip die daardoor vaak kapot is.
- Ik knip mijn vingernagels nooit.
Gooi je hart over de hindernis en je paard volgt vanzelf.

Offline Mishiru

« Reactie #15 Gepost op: december 15, 2010, 18:03:14 »
- Als ik ongeduldig ben, ga ik zegmaar op en neer met mijn been.
- Ik bijt bijna altijd velletjes van mijn lip.
- Ik wandel op school altijd best wel snel, zonder dat ik haast heb ofzo.
- Als ik op iets kauw, hou ik altijd mijn hand voor mijn mond.
- Ik wil alles gesorteerd hebben, als we bijvoorbeeld aardappelen, met groente en vlees eten ofzo :']

En de rest is al wel opgenoemd.
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.

Offline Leoniee.22

« Reactie #16 Gepost op: december 15, 2010, 19:06:29 »
 - Ik heb 's ochtends echt een kutstem. xD
- Ik teken ALTIJD in mijn schrift onder economie.
- Ik doe net alsof ik in een video clip speel als ik naar liedjes luister, en ik ga altijd keihard meezingen.
- Ik zet mijn wekker wel altijd, maar daarna val ik weer in slaap en word weer veeeeel te laat wakker :S
- Ik kan er niet tegen als sommige dingen met een kleine letter in plaats van een hoofdletter staan [Ik weet het, raar. :P]
- Ook al heb ik mijn oortjes in, ik zet mn muziek altijd zachter als er mensen langs komen als het ergens heel stil is, ook al horen ze dat toch niet.
- Als ik een jurkje/broeklegging zonder zakken aan heb stop ik mijn mobiel altijd in mijn laars.
- Als ik zenuwachtig ben ga ik met mijn sjaal spelen of aan mijn oorbellen draaien
 - ik krab mijn nagellak er ook altijd af
 En er zal vast wel meer zijn, weet ff niet wat

Offline Micha

« Reactie #17 Gepost op: december 15, 2010, 19:34:12 »
Ik heb een enorm vast patroon nodig in mijn leven, als iets verandert wordt ik boos en sacherijnig.

Offline Lokkie Sponk

« Reactie #18 Gepost op: december 15, 2010, 19:52:16 »
-op school neem ik altijd het meest rechtse toilet. (De anderen willen niet doortrekken)
-ik ga altijd op mijn linkerkant in bed liggen. Daarna draai ik wel om
-...
Nobody dies a virgin, life fucks us all - Kurt Cobain      I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. - Harry Potter

Offline Edic

« Reactie #19 Gepost op: december 15, 2010, 20:56:53 »
Ik doe niet aan gewoontes.