- Soms dan lees ik de krant wel eens voor, en dan neem ik dat op, alleen om te horen mijn stem klinkt.
- Ik teken echt overal. In schriften, kranten die ik lees, boekjes, zelfs wel eens op mijn bureau tafel haha.
- Ik vind mensen echt heel gauw sneu. Mijn ogen zitten ook heel snel vol.
- Ik kan er niet tegen als iets ritmisch gaat. Ja, hoe leg je dat uit. Als bijvoorbeeld ik een liedje luister, en dat deuntje gaat gelijk met mijn voetstappen. Daar kan ik echt panisch van worden.
- Ik doe net alsof ik in een video clip speel als ik naar liedjes luister.
- Als ik de bus binnenstap voel ik me heel vaak bekeken, en dan denk ik de hele tijd dat iedereen denkt van, 'Oh heb je haar weer.' Echt super raar.
- Als ik 's ochtends wakker word 'zit' ik eerst altijd heel stil op mijn bed naar buiten te staren, en pas na het 'zitten en staren' kan ik echt wakker worden.
- Ik maakte 3 jaar lang foto's van alles wat ik heb gegeten. Alleen is mijn mobielfotogeheugen nu sinds een jaar vol.
- Ik schrijf alles op. Als mijn moeder bijvoorbeeld zegt, morgen eten we spaghettie, schrijf ik dat op zodat ik het niet vergeet. Of als ze iets beloofd, schrijf ik dat gelijk op een papiertje.
- Ik kan mijn kamer niet verlaten zonder dat ik het netjes heb achter gelaten.
- Ik trek altijd eerst mijn linker schoen aan.
- Ik kan niet tegen langzaamheid. Echt. Niet.
- Ik ben enorm perfectionistisch.
En nog meer.