- Haat het als mensen het woord 'raar' gebruiken. Wat ik hier schrijf is voor mij niet raar. Daarom is dit topic suf.
- Bijt vellen onder mijn nagels, zegmaar het vel dat aan mijn nagels grenst.
- Wiebel best wel constant met mijn been, zoals heel veel mensen dat hebben. Nu ook fijn.
- Als ik eenmaal dingen goed zet, worden ze ook goed gezet. Niet naar de regels der netheid, maar naar de regels der mijn ogen.
- Kan niet zo goed tegen stilte, daarom heb ik besloten minder muziek te gaan luisteren.
- Vind het suf als mensen trots zijn op iets waar ze niets over te zeggen hebben gehad. Stad waarin je geboren bent. Je lichaam.
- Schrijf heel vaak dingen die ik daarna in een miljoen stukken scheur en zelfs dan niet weg gooi omdat ik bang ben dat iemand ze gaat puzzelen en het leest.
- Vind uitgaan stom, omdat het een ontmoetingsplek is voor mensen die hunkeren naar seks en doen alsof het niet zo is. Noemen ze dan heel makkelijk 'liefde'. En 'los gaan'.. laat me niet beginnen over 'los gaan'.
- Vind reclames of heel kut of heel cool. En daar ga ik dan zo over zeuren.
- Vind het suf als mensen denken dat '(dag)dromen' gaat over het romantiseren van levend zijn en 'fantaseren' gaat over seks.
- Wanneer ik notities maak, vind ik die nooit meer terug.
- Doe wel eens zo awkward mogelijk voor de spiegel, en merk dan dat het nog serieus awkward is ook. En dan stop ik.
- Kijk wel eens naar mijn piemel en denk dan '. Hallo.'
- Doe wel eens dat filmpje na met die ronddraaiende piemel. Zou iedereen doen, als iedereen er 1 had.
- Als handen of voeten koud zijn ben ik koud, en wanneer ik koud ben ga ik heel hard trillen.
- Word soms zenuwachtig wanneer ik met een glas drinken bijna bij mijn mond ben. Dan gaat het trillen. Hij is weer relaxed wanneer hij aan mijn mond is.
- Heb soms heel lang oordopjes in en merk dan dat de muziek uit staat of iphone al best n tijdje leeg is.
- Ga soms op de grond liggen en duw mezelf dan met mijn voeten tussen allemaal meubelen tot het volledig kut ligt en ik er heel moeilijk uit kom. Dan voel je dat je leeft.
En ja. Vast nog heel veel dingen, zoals bij iedereen.