Auteur Topic: Rare gewoontes/trekjes van jou.  (gelezen 1955 keer)

Offline Michelle

Re: Rare gewoontes/trekjes van jou.
« Reactie #40 Gepost op: januari 04, 2011, 22:59:16 »
Als ik met mijn vriend in bed lig wil ik perse links liggen, en als we gaan slapen rechts.

Offline Lissa

« Reactie #41 Gepost op: januari 04, 2011, 23:01:00 »
ik wil altijd aan de kant van de muur. standaard.
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline Becca.

« Reactie #42 Gepost op: januari 05, 2011, 11:19:58 »
Ik wil altijd in het restaurant aan de kant van de muur zitten, ik word helemaal gek als ik met mn rug naar een open ruimte zit en ik dus niet kan zien wat er gebeurt. Maar dat is gewoon instinctief.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Chimaera.

« Reactie #43 Gepost op: januari 06, 2011, 18:09:32 »
Ik wil altijd in het restaurant aan de kant van de muur zitten, ik word helemaal gek als ik met mn rug naar een open ruimte zit en ik dus niet kan zien wat er gebeurt. Maar dat is gewoon instinctief.
Haha dat heb ik ook. Maar meer vanwege het entertainment. Lekker mensen kijken.

Offline CHANINE.

« Reactie #44 Gepost op: januari 06, 2011, 18:52:26 »
Ik MOET de wc bril met wc papier afnemen voordat ik er op ga zitten, ookal lijkt hij schoon :")
People hate me, But I really don't care, they just make me famous.

Offline Lori.

« Reactie #45 Gepost op: januari 06, 2011, 19:12:34 »
- Ik beweeg m'n voet altijd over het bed als ik ga slapen. Heel vervelend. Doodstil, en dan hoor je m'n voet over het bed gaan. :')
- Ik loop meestal de witte vlakken van het zebrapad
- Ik praat in mezelf
- Ik moet doekje naar m'n kussen hebben liggen, anders slaap ik niet. -Tenzij ik teveel op heb, natuurlijk-
- Ik moet altijd wat in m'n handen hebben. Sleutelhangers, sleutels, armbanden etc.
- Ik knak m'n knie wel 50 keer op een dag, anders gaat ie onwijs pijn doen. Dit komt oa door m'n verschoven knieschijf.
- Ik wil altijd aan de binnenkant fietsen

Er zijn er vast nog meer :')
The steps we take on the way to free our minds
And lives have changed by the way we free our minds
And being with you was the moment I opened my eyes

Offline Pavignon.

« Reactie #46 Gepost op: januari 07, 2011, 15:43:39 »
- Haat het als mensen het woord 'raar' gebruiken. Wat ik hier schrijf is voor mij niet raar. Daarom is dit topic suf.
- Bijt vellen onder mijn nagels, zegmaar het vel dat aan mijn nagels grenst.
- Wiebel best wel constant met mijn been, zoals heel veel mensen dat hebben. Nu ook fijn.
- Als ik eenmaal dingen goed zet, worden ze ook goed gezet. Niet naar de regels der netheid, maar naar de regels der mijn ogen.
- Kan niet zo goed tegen stilte, daarom heb ik besloten minder muziek te gaan luisteren.
- Vind het suf als mensen trots zijn op iets waar ze niets over te zeggen hebben gehad. Stad waarin je geboren bent. Je lichaam.
- Schrijf heel vaak dingen die ik daarna in een miljoen stukken scheur en zelfs dan niet weg gooi omdat ik bang ben dat iemand ze gaat puzzelen en het leest.
- Vind uitgaan stom, omdat het een ontmoetingsplek is voor mensen die hunkeren naar seks en doen alsof het niet zo is. Noemen ze dan heel makkelijk 'liefde'. En 'los gaan'.. laat me niet beginnen over 'los gaan'.
- Vind reclames of heel kut of heel cool. En daar ga ik dan zo over zeuren.
- Vind het suf als mensen denken dat '(dag)dromen' gaat over het romantiseren van levend zijn en 'fantaseren' gaat over seks.
- Wanneer ik notities maak, vind ik die nooit meer terug.
- Doe wel eens zo awkward mogelijk voor de spiegel, en merk dan dat het nog serieus awkward is ook. En dan stop ik.
- Kijk wel eens naar mijn piemel en denk dan '.    Hallo.'
- Doe wel eens dat filmpje na met die ronddraaiende piemel. Zou iedereen doen, als iedereen er 1 had.
- Als handen of voeten koud zijn ben ik koud, en wanneer ik koud ben ga ik heel hard trillen.
- Word soms zenuwachtig wanneer ik met een glas drinken bijna bij mijn mond ben. Dan gaat het trillen. Hij is weer relaxed wanneer hij aan mijn mond is.
- Heb soms heel lang oordopjes in en merk dan dat de muziek uit staat of iphone al best n tijdje leeg is.
- Ga soms op de grond liggen en duw mezelf dan met mijn voeten tussen allemaal meubelen tot het volledig kut ligt en ik er heel moeilijk uit kom. Dan voel je dat je leeft. 

En ja. Vast nog heel veel dingen, zoals bij iedereen.

Offline Chimaera.

« Reactie #47 Gepost op: januari 07, 2011, 16:15:51 »
- Ik tril bijna altijd. Vooral als ik moe ben of gestrest.
- Vlak voor ik in slaap val schok ik altijd een beetje met mijn lichaam. Althans, dat zegt Shane, ik merk het zelf niet. Hij merkt zo dat ik in slaap ga vallen.
- Soms krijg ik een heel raar gevoel in m'n benen en dan moet ik er even mee schokken. Dus heel kort heel hevig trillen.
- Ik huil dagelijks.

Offline Chimaera.

« Reactie #48 Gepost op: januari 21, 2011, 13:32:48 »
- Ik tril bijna altijd. Vooral als ik moe ben of gestrest.
- Vlak voor ik in slaap val schok ik altijd een beetje met mijn lichaam. Althans, dat zegt Shane, ik merk het zelf niet. Hij merkt zo dat ik in slaap ga vallen.
- Soms krijg ik een heel raar gevoel in m'n benen en dan moet ik er even mee schokken. Dus heel kort heel hevig trillen.
- Ik huil dagelijks.
- Ik vind mijn eigen scheten niet stinken (niet dat ik ze nou lekker vind ruiken, maar oké). XD
- Ik vijl te vaak mijn nagels.
- Ik kan geen dingen weggooien.
- Ik moet soms vanuit het niets huilen, vaak omdat ik ineens heel gelukkig ben dan.
- Ik draag nooit roze en rood in één outfit. Het gaat zo ver dat wanneer ik roze nagellak op heb, ik niet mijn rode tas gebruik.

Offline Mishiru

« Reactie #49 Gepost op: januari 21, 2011, 13:37:31 »
- Ga soms op de grond liggen en duw mezelf dan met mijn voeten tussen allemaal meubelen tot het volledig kut ligt en ik er heel moeilijk uit kom. Dan voel je dat je leeft.
:'DD Haha ik ging stuk
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.

Offline Anne.x

« Reactie #50 Gepost op: januari 21, 2011, 15:11:47 »
- Als ik ergens ga slapen kijk ik altijd 1000x of alles heb
- Ik kan geen dingen weggooien
- ik moet altijd aan de buitekant fietsen als ik met iemand samen fiets
- moet altijd 1000x plasse voordat ik in me bed lig en ga slapen
- moet altijd me huis schoon en netjes hebben
- kan niet stil zitten moet altijd iets te friemelen hebben

vast nog wel meer :p

Offline Sasha.xx

« Reactie #51 Gepost op: januari 25, 2011, 20:00:55 »
*Als ik ergens wat ga eten of drinken wil ik aan de zijkant bij de muur zitten. Ik wil niet in het midden aan een tafeltje zitten want dat kijkt iedereen me aan (denk ik)
*in bed wrijf ik altijd met mijn voeten over elkaar
*als ik iets dom of raar vind beweeg ik met mijn neusvleugels, zeg maar alsof je iets vies ruikt
i love the things that we should fear

Offline Sarah.

« Reactie #52 Gepost op: januari 26, 2011, 17:19:39 »
- Ik tril heel vaak met mijn onderlip als ik alleen thuis ben, omdat dat lekker voelt blijkbaar.
- Ik beweeg ALTIJD met mijn voeten. Het voelt zo klote als ik stilzit met mijn voeten. zelfs in bed, of aan tafel.
- Ik beweeg mijn kaak heel vaak op en neer :'D
- Als mensen iets goeds meemaken krijg ik een geweldig gevoel vanbinnen en dan moet ik bijna janken :'D
- Ik bijt de velletjes bij mijn nagels altijd. en mijn nagels ook.
- Ik 'hoest' soms terwijl ik niet hoef te hoesten, gewoon random.
- Ik kan me ontzettend aan fans van Justin Bieber op twitter irriteren (niet dat ik die volg, maar toch :'D)
- Op school ben ik ontzettend braaf maar bij cathegisatie ofzo totaal niet, en ik maak mn huis/leerwerk daarvoor nooit omdat het niet voor een punt is en het dus niet uitmaakt :')
- Ik irriteer me dood aan reclames op youtube en dan refresh ik 100 keer en als ze dan nog niet weg zijn kijk ik het filmpje niet :')
- Ik schrijf in al mijn agenda's en schriften en whatever alle concerten op waar ik geweest ben als ik me verveel
- Ik vind het stiekem leuk om op youtube clips te kijken van liedjes die ik verschrikkelijk vind :'D
- Ik heb mijn tong altijd tussen mijn tanden terwijl hij ook een beetje uitsteekt aan de rechterkant, als ik heel geconcentreerd bezig ben (zoals nu, vandaar dat ik dit typ) :'D
- Ik vind het leuk om mijn benen te laten 'slapen' maar dat tintelende gevoel is dan zo kut maar toch blijf ik het weer doen
- Ik vind het stom om negatief commentaar te krijgen omdat ik best wel onzeker ben en dan voel ik me kut.
There's so many wars we fought
There's so many things we're not
But with what we have
I promise you that we're marchin' on

<3

Offline STEPHH.

« Reactie #53 Gepost op: januari 26, 2011, 17:26:40 »
- Ik tril heel vaak met mijn onderlip als ik alleen thuis ben, omdat dat lekker voelt blijkbaar.
hoe tril je ooit met je onderlip en waarom moet je daar alleen thuis voor zijn? ik zit het hier allemaal te proberen, maar het wil nog niet echt lukken geloof ik.
sunshine cannot bleach the snow, nor time unmake what poets know

Offline Hensen

« Reactie #54 Gepost op: januari 31, 2011, 20:18:42 »
- Ik stuit een volleybal altijd 3 keer voordat ik opsla
- ik kan niet wakker worden zonder mijn handen, voeten en nek te knappen. Klinkt erg vies, maar anders wil het gewoon niet
- Ik computer met mijn voeten omhoog
- mijn rechterschoen moet eerst aan, mijn rechtersok ook
- In de douche controleer ik altijd op spinnen en langpoten
- Ik denk van alle mensen die me aankijken dat ze me niet mogen
<33

Offline ukkie

« Reactie #55 Gepost op: januari 31, 2011, 20:44:36 »
ik wil altijd mijn snoeppapiertjes door de midden scheuren. of van die plastic bekertjes.
nagelbijten doe ik ook. alleen de laatste tijd niet vaak meer (gelukkig).
ik heb nog wel een rare drang voor 'ongekreukelde boterhamzakjes'. Van die doorzichtige zakjes om je brood in te doen. Als die gekreukeld zijn wanneer ik ze pak, dan kan ik me daar zo druk om maken. En uit het pak wat wij hebben, komen er altijd 2 zakjes tegelijk uit. Dat vind ik ook zo irritant!
Ik moet om de 10 min even lachen. Niet hardop, maar ik heb een soort lach-tik. Ook als ik me ergens onzeker voel ofzo, dan ga ik maar lachen.
Ik hou mijn pen op een rare manier vast. Ik kan niet normaal schrijven, dat vind ik zo omhandig!
en ik ben enorm chaotisch. Ik ben altijd wel iets kwijt. Op dit moment is dat mijn mobiel :')

Offline Louttj

« Reactie #56 Gepost op: februari 08, 2011, 16:53:54 »
-traptredes tellen als ik op de trap loop
-ook doen alsof ik in een videoclip of musical speel als ik muziek luister (dus ook playbacken hahaha) :blij:
-Ik zing altijd....
-Ik voel me altijd bekeken
-ik ben altijd te vroeg en zoniet dan ben ik juist te laat

Dat was het denk ik wel zo'n beetje  :)

En oja ik ben laatst gestopt met een verslaving aan snickers, maar die heb ik ook een half jaar gehad..