Auteur Topic: Het grote asociale mensen topic  (gelezen 8739 keer)

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
Re: Het grote asociale mensen topic
« Reactie #20 Gepost op: april 22, 2011, 09:36:08 »
NEW KIDS IS NIET ASSOCIAAL BAM JONGE.
verrekte koekwauws
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.

Offline Kimahri

• Chief Executive offier Kimahri BV
  • Global Moderator
  • Forumjunkie
  • Ham-Kaas!
« Reactie #21 Gepost op: april 22, 2011, 14:48:45 »

Offline Edic

• Dangerous Forummer
« Reactie #22 Gepost op: april 22, 2011, 18:16:02 »
omdat ze de hele tijd met hun blackberry bezig zijn.
:$

Is lastig, een BB is voor veel mensen meer dan alleen een telefoon, het is een deel van je outfit, het is een onafscheidelijke accessoire, het is een verlengstuk van je lichaam. Andere telefoons zijn te groot of te lomp om continu in je handen te hebben, mijn BB (9700) is dat niet en is lekker compact en ligt lekker in je hand ook tijdens het lopen.

Ik heb het bijna continu in mijn hand en dan gebruik ik 'alleen' BBM, MSN en Twitter, soms SMS ik en de helft van de telefoontjes naar mij toe mis ik omdat mijn telefoon geluidsprofiel is aangepast waardoor de telefoon nergens bij trilt, geluid maakt of wat dan ook. Laat het net zo zijn dat veel mensen die mij bellen (bedrijven etc.) onbekend bellen dus ik kan nooit terug bellen.

Maar tijdens gesprekken met mensen pak ik nooit mijn telefoon erbij, als het belangrijk is verontschuldig ik me eerst.

Er zijn tal aan dingen waar ik me zelf aan erger maar die meer met fatsoen te maken hebben, zo als meisjes die boeren laten (al helemaal als ze het vervolgens op Twitter melden), mensen die niet weten dat het beleefd is om voor mensen die achter jou lopen de deur open te houden, mensen die zeggen "Ik ben ff schijten" en noem het maar op.

Afgelopen avond nog zat ik op een terras met een maat, kwam een groepje meisjes rechts van ons zitten aan tafel met tussen hen en ons een tafel waar 2 mensen zaten. Ze kwamen blijkbaar een stoel tekort dus 1 meisje komt naar de tafel waar 2 mensen zaten en trekt zo een stoel bij ze vandaan zonder eerst te vragen of die wel bezet was...

Anyway, ik kan nog verder gaan maar dan ben ik paar dagen verder.

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: juli 16, 2012, 17:44:13 »
sowee. ik ken veel associale mensen. nou ja, ik ken ze niet echt, maar die komen dan boodschappen doen bij de AH waar ik werk.
Ze zeuren om alles. Als ze bv 2 min moeten wachten bij de info balie voordat ze sigaretten kunnen kopen, dan gaan ze meteen boos doen en zeuren dat ze mijn baas willen spreken.
2 min wachten is niks.

Offline Lissa

• VIP
  • Ziekelijk verslaafd
  • **
    • Desalniettemin
« Reactie #24 Gepost op: juli 16, 2012, 18:16:00 »
Bejaarden zijn asociaal. Vaak. Serieus. De meeste bejaarden (om even niet te generaliseren).

Meidenhoekje.nl

« Reactie #24 Gepost op: juli 16, 2012, 18:16:00 »

Offline June

• VIP
  • Forumjunkie
  • **
    • Dingen die ik leuk vind
« Reactie #25 Gepost op: juli 16, 2012, 18:51:41 »
Ja aan mijn kassa had ik laatst een vrouw die iets vroeg maar ons niks liet beantwoorden? Echt zo van. 'Nee dat is niet'. 'Nee'. 'Niet'.
the minute you think of giving up, think of the reason why you held on so long

Offline ukkie

• VIP
  • Paranoide Forummer
  • **
« Reactie #26 Gepost op: juli 16, 2012, 18:58:38 »
aaaargh, mensen die boodschappen doen kunnen altijd zo erg klagen!
vandaag ook weer iemand die constant over alles liep te zeiken.

Offline unattainable.

• VIP
  • Beruchte forummer
  • **
« Reactie #27 Gepost op: juli 17, 2012, 22:22:00 »
vouloir c'est pouvoir

Offline Lissa

• VIP
  • Ziekelijk verslaafd
  • **
    • Desalniettemin
« Reactie #28 Gepost op: juli 17, 2012, 23:11:39 »

Offline June

• VIP
  • Forumjunkie
  • **
« Reactie #29 Gepost op: juli 18, 2012, 23:13:31 »
Vandaag zag ik een oude mevrouw die haar tasjes liet vallen. En NIEMAND hielp? Iedereen liep gewoon door en zij had er zichtbaar moeite mee om alles op te rapen. Helaas zat ik in de bus. Dat vond ik vrij asociaal...

Offline Estelle`

• Rainbow maker
  • I dont need glasses to see your beauty ..
« Reactie #30 Gepost op: juli 19, 2012, 12:25:34 »
ik ging gister naar een kleding winkel in duitsland en ik had mijn spulletjes gepakt enzo en toen wou ik bij de kassa gaan afrekenen en toen ging kroop de vrouw achter mij gewoon voor ik kon er moeilijk iets van zeggen want ik kan geen duits en toen had ze betaald en toen keek ze mij nog aan net alsof ik ietss verkeerd had gedaan :?
If someone  is strong enough
             to bring you down,
Show them you are strong enough to get up

Offline unattainable.

• VIP
  • Beruchte forummer
  • **
« Reactie #31 Gepost op: juli 19, 2012, 17:24:24 »
ik ging gister naar een kleding winkel in duitsland en ik had mijn spulletjes gepakt enzo en toen wou ik bij de kassa gaan afrekenen en toen ging kroop de vrouw achter mij gewoon voor ik kon er moeilijk iets van zeggen want ik kan geen duits en toen had ze betaald en toen keek ze mij nog aan net alsof ik ietss verkeerd had gedaan :?
haha ja, dat vind ik ook altijd zo vervelend... maar al was dat in nederland, dan had ik er nog niks van gezegd, dat vind ik eng. :').
vouloir c'est pouvoir

Offline Lissa

• VIP
  • Ziekelijk verslaafd
  • **
    • Desalniettemin
« Reactie #32 Gepost op: juli 20, 2012, 14:18:52 »
Asociale mensen die tegen mijn auto aan rijden of weet ik veel wat ze doen, maar ik zit nou met krassen op mijn auto. :\

Offline Rann.

• MH_Oppergod
« Reactie #33 Gepost op: juli 20, 2012, 15:30:41 »
Ik was net even naar de Jumbo gegaan en daar stond een hele lieve vrouw zo'n daklozenkrant te verkopen. ze bleef heel vriendelijk, ook als je nee zei.. Op een gegeven moment viel er een fietsje om van zo'n kindje en ze pakte het op en gaf het terug, gewoon heel lief.. Die vader kocht zo'n krantje omdat ze zo lief was en zo'n jochie stond d'r heel hard uit te schelden; heee **** ga een huis kopen, een baan zoeken, lelijkerddd!! Oh men, dat vond ik zo asociaal. :x

Offline Justice

• Spammende Forummer
  • ?
« Reactie #34 Gepost op: juli 20, 2012, 16:40:34 »
Ik liep met mijn zus door de stad, geeft ineens een klein buitenlands meisje een roos aan m'n zus. Dus zij pakt die zo aan van, huh maar oke. En toen gaf dat meisje een briefje met een foto van een baby, en in het engels een verhaal over dat hij leukemie heeft en dat wij haar daarom geld moesten geven. Ik vind het een beetje asociaal als mensen zich zo aan je opdringen. Dus wij hadden geen kleingeld. doei.
I have crossed oceans of time to find you

Offline June

• VIP
  • Forumjunkie
  • **
« Reactie #35 Gepost op: juli 20, 2012, 22:37:05 »
Ik had net een mevrouw aan de kassa. Bij ons krijg je bij iedere 15 euro een gratis nagellakje. Zij kreeg er 4. Haar enige reactie was 'Hebben jullie alleen maar deze lelijke kleuren?' Wtf, ik stond echt even met een bek vol tanden,

Offline Lissa

• VIP
  • Ziekelijk verslaafd
  • **
    • Desalniettemin
« Reactie #36 Gepost op: juli 21, 2012, 00:01:54 »
:'D WAT THE FAK JUNE :'D WAT THE FAK.

Offline Justice

• Spammende Forummer
  • ?
« Reactie #37 Gepost op: juli 21, 2012, 08:43:10 »
Jezus :'D dan neem je er toch lekker geen een mee..
I have crossed oceans of time to find you

Offline Radioactive

• Magische Forummer
« Reactie #38 Gepost op: juli 21, 2012, 11:37:50 »
Ik was net even naar de Jumbo gegaan en daar stond een hele lieve vrouw zo'n daklozenkrant te verkopen. ze bleef heel vriendelijk, ook als je nee zei.. Op een gegeven moment viel er een fietsje om van zo'n kindje en ze pakte het op en gaf het terug, gewoon heel lief.. Die vader kocht zo'n krantje omdat ze zo lief was en zo'n jochie stond d'r heel hard uit te schelden; heee **** ga een huis kopen, een baan zoeken, lelijkerddd!! Oh men, dat vond ik zo asociaal. :x
Oh, dat vind ik onaardig. Ik heb het nooit zo voor bedelaars enzo (sorry dat dat zo stom klinkt), maar die vrouw bleef vriendelijk en behulpzaam. Dan vind ik het onaardig van dat jongetje dat hij haar loopt uit te schelden.
:'D WAT THE FAK JUNE :'D WAT THE FAK.
Lol :"D
« Laatst bewerkt op: juli 21, 2012, 11:43:42 door Lokkie Sponk »

Offline Rann.

• MH_Oppergod
« Reactie #39 Gepost op: juli 21, 2012, 12:07:05 »
Ja daarom en dat andere jongetje van die fiets; DANKEWELL MEVROUWWWW, HOE VIND U MIJN STOERE POLITIE HOED? hahahahaha dat vond ik keilief, ze negeerde gewoon het negatieve en ging in op het positieve. :)