Auteur Topic: Het grote asociale mensen topic  (gelezen 8738 keer)

Offline Radioactive

• Magische Forummer
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote asociale mensen topic
« Reactie #40 Gepost op: juli 21, 2012, 12:23:53 »
Ja daarom en dat andere jongetje van die fiets; DANKEWELL MEVROUWWWW, HOE VIND U MIJN STOERE POLITIE HOED? hahahahaha dat vond ik keilief, ze negeerde gewoon het negatieve en ging in op het positieve. :)
Haha, schattig :P

Offline Lissa

• VIP
  • Ziekelijk verslaafd
  • **
    • Desalniettemin
« Reactie #41 Gepost op: juli 22, 2012, 00:30:38 »
Oh heel soms hielp ik mijn tante wel eens in de schiettent en dan had je altijd van die Tokkie-moeders die hun kind voor 3 euro lieten schieten (5 kogels, terwijl je voor 5 euro er 10 hebt).
Dus dan kunnen ze maar 25 punten winnen in plaats van 50 en heb je meestal een sleutelhanger oid, voor 50 heb je echt al een teddybeer. Ja, dat kan je zelf ook bedenken als je aan zoiets mee gaat doen en maar voor een 'halve' beurt betaalt eigenlijk. En dan maar miepen of ze niet een prijsje kunnen krijgen van 30 punten oid, want we maken toch al zo veel winst op hun en die kinderen vinden dat prijsje nou eenmaal zo mooi blablabla. NEE DAT KAN NIET WANT DIE PRIJZEN ZIJN ZO BEREKEND EN ER STAAT OVERAL GEWOON OP HOE VEEL PUNTEN JE ER VOOR MOET HALEN.
Kijk als iemand nou een paar keer voor 5 euro heeft geschoten mag ik ze zelfs voor 50 punten matsen (op een prijs van 500 punten ofzo, dan heeft iemand al 50 euro uitgegeven, dus dan kan je best zeggen 'och je kan dit van 550 punten wel krijgen'. Maar bij 25 punten ga ik niet zeggen 'och je krijgt dit van 40 punten wel van me!'.

Offline June

• VIP
  • Forumjunkie
  • **
    • Dingen die ik leuk vind
« Reactie #42 Gepost op: juli 22, 2012, 00:36:20 »
O zo stom ja, blegh! @ hierboven.

Vandaag hadden we en klant die in een rolstoel zit (vaste klant) dus extra tijd nodig heeft met betalen. Ik loop vaak vanuit mijn kassa naar haar toe om haar tas te pakken, portemonnee etc etc. Stond er een man in de rij 'Eejuh, kan er geen kassa bij ofzo?? Hier kan ik niet op blijven wachten, mijn parkeertijd is over twee minuten alweer voorbij' Fuck you.
the minute you think of giving up, think of the reason why you held on so long

Offline Lissa

• VIP
  • Ziekelijk verslaafd
  • **
    • Desalniettemin
« Reactie #43 Gepost op: juli 22, 2012, 00:43:24 »
... Dan had je er 10 cent extra in moeten gooien meneer.

Offline Chimaera.

• VIP
  • Sociaal Onderontwikkelde Forumjunk
  • **
« Reactie #44 Gepost op: juli 31, 2012, 13:22:16 »
Ik was gisteren boodschappen aan 't doen bij Albert Heijn en toen stond er bij een andere kassa een meneer en die had twee sinaasappels, maar dat kan helemaal niet want de sinaasappels worden niet los verkocht. De meneer wilde dat niet aannemen van de kassajongen en ik weet niet hoe het opgelost is toen want ik was zelf ook bezig met afrekenen enzo. Daarna ging ik naar de counter om sigaretten te halen, en die meneer komt later naast mij staan. Naast, niet achter. Hij maakte ook echt aanstalten om wat te gaan zeggen maar gelukkig was ik sneller. Hij was ook nog zo handig om zijn bonnetje op de pinautomaat te leggen terwijl ik moest pinnen. Ja chill.
Oh en daarvoor drong hij ook al voor bij de kassa en toen een meisje daar wat van zei ging hij ook raar doen. Rare man.

Meidenhoekje.nl

« Reactie #44 Gepost op: juli 31, 2012, 13:22:16 »

Offline June

• VIP
  • Forumjunkie
  • **
« Reactie #45 Gepost op: juli 31, 2012, 15:53:14 »
Wow wat en vreemde man dan. Die heb je wel vaker helaas :/.

Mijn buren zijn weer terug van vakantie en dat is goed te merken haha. Het zijn superleuke mensen, daar niet van. Maar om acht uur 's ochtends hoor ik zijn kinderen al op straat gillen en schreeuwen (ze zijn dan wel aan het spelen maar toch) heel irritant.

Offline Rann.

• MH_Oppergod
« Reactie #46 Gepost op: juli 31, 2012, 15:53:37 »
Degene die de stekker hier eruit heeft getrokken van de boiler is aso. ;(

Waarschijnlijk heeft mijn beste vriend dat gedaan om zijn telefoon op te laden.. Maar ik zat zonder warm water een tijd.. dus hij is aso.
« Laatst bewerkt op: juli 31, 2012, 15:55:17 door Rann. »

Offline Willes

• VIP
  • MHxPOSTER
  • **
« Reactie #47 Gepost op: juli 31, 2012, 18:10:01 »
Op vakantie was ik in park Quell, barcelona. Daar heb je zon bank en ik zat daar op en een vriendin wilde een foto maken. En precies op het moment dat de flits afging liep er lekker iemand voor. Nu heb ik een mooie analoge foto van haar schouder en tas. Wacht gewoon even als iemanf een foto maakt. Dit gebeurde overigens op een plein dus we blokkeerde niet de doorgang ofzo.

Offline June

• VIP
  • Forumjunkie
  • **
« Reactie #48 Gepost op: augustus 11, 2012, 23:09:26 »
Op vakantie zijn wij tot de conclusie gekomen dat Nederlanders echt veel klagen haha. Dat viel zo erg op.

Op het vliegveld trouwens ook veel toeristen, voordringen, met koffers smijten (ja echt, 'deze is niet van mij' hoppa weg ermee), tegen je aanlopen, bot doen tegen personeel.