Ik ben bijna 17.
En weetje ik vind het eigenlijk veel logischer als 'jongere' kinderen hierop zitten dan oudere.
Ik moet nu niet veel zeggen want ik ben 17 en ik zit er ook op, maar ik vind het persoonlijk raar zegmaar als mensen van 25 ofzo hier zitten. Ik bedoel, dan heb je toch wat beters te doen neem ik aan?
Niet aanvallend opvatten, maar zo denk ik gewoon. Ik kan mij niet voorstellen dat ik samenwoon met mijn vriend ofzo, of zelfs kinderen heb, en dan nog op meidenhoekje zit ;D
Ligt er ook aan hoe lang je hier zit denk ik.
Ik zit op nog een meidenforum, al zes jaar. Wij zijn samen opgegroeid en we hebben samen best veel meegemaakt. Veel meetings gehad, we kennen elkaar persoonlijk. En bijna iedereen woont samen/op zichzelf. Omdat we niet allemaal op MSN zitten of er gewoon simpelweg geen zin in hebben is het forum wel handig. We hebben ook zo'n gesloten hoekje, voor onze vaste leden. Daar spreken we elkaar eigenlijk nog het meest, omdat we allemaal ver uit elkaar wonen. Al is dat soms wel nasty, want nieuwe leden komen er "moeilijk" tussen. En daar gaat de leeftijd van 12 tot 26, ja serieus.