Angela, even serieus, waar slaat dat op? Daarin sluit ik me ook bij Micha aan, denk je bijvoorbeeld dat haar tante dood wilde? Verder herken ik me heel erg in wat Micha zegt, mijn zus heeft anorexia gehad (wat voelt het goed om gehad te kunnen zeggen, het gaat nu veel beter, maar het blijft een zwak punt en er zou vast nog wel eens een dipje komene) maar zij is er goddank redelijk uitgekomen. En sorry hoor Angela, maar hoe ver denk jij? Kijk er zitten altijd aandachtshoertjes tussen, maar er zijn mensen die er echt kapot aan gaan. En echt schat, dat wil je niet, en zeg jij dan nog 'eigen schuld?' Ja, soms was ik boos op mijn zus, ik kon haar wel slaan, DOE NOU EENS JE BEST, maar het is een psychische strijd, ik denk niet dat iemand het echt kan begrijpen zonder dat je het hebt, maar je kunt er wel normaal over doen. Echt ik kan hier zo boos om worden, een ziekte waar mensen dood aan gaan hun eigen schuld? Dan is depressiviteit vast ook iemands eigen schuld, want dat is ook psychisch. Echt, kijk eens langer dan je neus lang is schat.