Auteur Topic: Anorexia/boulimia/te mager  (gelezen 3019 keer)

Offline Micha

Re: Anorexia/boulimia/te mager
« Reactie #100 Gepost op: januari 12, 2011, 19:06:56 »
Er staat bij dat het over dominique gaat.

Maar inderdaad, ik denk dat als je echt weet wat het inhoudt je het zelf gehad moet hebben.

Speechless

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: januari 12, 2011, 20:01:24 »
- ik wil hierbij even uit de wereld helpen dat ilovevintage en ik nog langer issues hebben, alles is opgelost (: -

Offline ilovevintage

« Reactie #102 Gepost op: januari 12, 2011, 20:07:55 »
@Micha Ik geloof inderdaad wel dat je het eerst zelf moet ervaren voor je echt iets kan zeggen. Daarom ga ik ook verstandig mijn mond verder houden in dit topic.

@Chantal Yay ^^.
I throw my homework in the air sometimes, saying eeeh yoo I'll take a zero

DanseMacabre

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: januari 12, 2011, 20:28:48 »
Dat was inderdaad op Dominique gericht, maar ik bedoelde het absoluut niet vervelend hoor. En je mag best je mening geven, dag mag iedereen. Graag zelfs. Ook vind ik dat je goed met feedback omgaat, ook al is die niet netjes gegeven (door o.a. mijzelf). Nu weten we dat je het niet zo bedoelde.

En het is gewoon niet makkelijk. Ik denk er ook makkelijk over. Zo van, eet gewoon dat broodje, zo moeilijk is het niet.

Fijn dat het is opgelost!
« Laatst bewerkt op: januari 12, 2011, 20:30:55 door DanseMacabre »

Speechless

• Gast
« Reactie #104 Gepost op: januari 15, 2011, 10:50:02 »
Ik heb extreem overgewicht (mijn BMI is hoger dan 30) en ben sinds gisteren actief begonnen met gezonder leven i.c.m. een afslankthee, (...)
Inmiddels is m'n BMI onder de 30 gekomen en val ik niet meer onder 'extreem overgewicht', hoezee voor mezelf. ;D

Offline Joris

« Reactie #105 Gepost op: januari 15, 2011, 10:52:33 »
haha cool gefeliciteerd :)
be yourself

Offline Kelly.

« Reactie #106 Gepost op: januari 15, 2011, 11:06:28 »
Ik heb tot nu nog niet het lef gehad om in dit topic te reageren, bijna iedereen hier weet wel waarom.
Het is raar dat je niet doorhebt dat het zo ontzettend slecht is voor je, maar daar verander je niks aan want het is een chaos in je hoofd. Ik vind zelf trouwens dat soort documentaires vet goed, omdat het toch wel mensen tegenhoudt. Hoe heftiger de documentaire, hoe beter eigenlijk. Dat klinkt misschien bot, maar het houdt wel mensen tegen.
Someday, I will make my dad and mom proud of me. I promise.

Offline Lokkie Sponk

« Reactie #107 Gepost op: januari 15, 2011, 15:00:16 »
@Micha Ik geloof inderdaad wel dat je het eerst zelf moet ervaren voor je echt iets kan zeggen. Daarom ga ik ook verstandig mijn mond verder houden in dit topic.

@Chantal Yay ^^.
Ja, dat vind ik ook wel ergens. Maar ik zeg soms toch graag mijn mening over zo'n dingen.

@; Kelly. Ik heb nog maar 1 keer naar een documentaire gekeken. Dat ging over een centrum waar die meisjes verbleven. Het was een kinderprogramma, dus ze lieten niet echt veel zien.
Maar ik denk wel dat je gelijk hebt over die documentaires.
« Laatst bewerkt op: januari 15, 2011, 17:35:54 door Lokkie Sponk »
Nobody dies a virgin, life fucks us all - Kurt Cobain      I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. - Harry Potter

Offline Ravenheart

« Reactie #108 Gepost op: januari 31, 2011, 17:50:17 »
Ik zeg 1 ding.
Dat ja anoreixa niet wil hebben.
Zoals de meeste hier misschien al weten..
Ik heb nu ongeveer 2 jaar anorexia.. En het is de moeilijkste strijd ever..
Ik dacht eindelijk vorige week dat het veel beter ging..
Heb ik sinds vanochtend een enorme terugval.

Iedereen die denkt dat het een luxe probleem is, of zomaar een fase. Die moet even nadenken voordat ze het zeggen.
Want het heeft met zoveel meer te maken..

Het heeft btw ook helemaal niet veel met kilo's en kcal te maken.
Het uit zich daar alleen maar in..
Het gaat om zo veel meer..
Controle.

Offline Lokkie Sponk

« Reactie #109 Gepost op: februari 04, 2011, 20:04:23 »
Hierboven; je beseft wel dat je dat hebt. Volgens mij is dat al een hele vordering, of denk ik dat maar?
Nobody dies a virgin, life fucks us all - Kurt Cobain      I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. - Harry Potter

Offline Ravenheart

« Reactie #110 Gepost op: februari 06, 2011, 09:17:15 »
Hierboven; je beseft wel dat je dat hebt. Volgens mij is dat al een hele vordering, of denk ik dat maar?

Nou ja, het ene moment besef ik wel dat ik het heb, omdat ik dan gestoord met eten bezig ben, etc.
Terwijl ik soms denk dat er niets mis met mij is, en dat ik alles in de hand heb..
Dus dat is wel een moeilijk punt!