Ik ben er 1x geweest in Rotterdam.
De gewone kleren vond ik heel erg tegenvallen. Het enige wat ik kon vinden was een t-shirt. Die was maar 2,50, dus wel lekker goedkooop! Heb hem alleen nog nooit aangehad omdat het niet echt weer is voor een t-shirt momenteel :'D. De kleren die ik verder zag hangen zijn niet echt mijn stijl.
En daarnaast heb ik handschoenen gekocht voor 1 euro, geniaal<3 en wat pyjama's en ondergoed voor respectievelijk 6,50 en 1,50, beter toch! Die blijven ook echt vet mooi in de was! Het krimpt niet ofzo. Viel me behoorlijk mee, want alles wat ik bij bijvoorbeeld H&M koop wordt na een paar keer wassen lelijk.
Ik heb het allemaal op de gok gekocht, er stond zooo'n lange rij bij de paskamers! Maar gelukkig was het allemaal de goede maat^^.
Bij de kassa stonden 60 mensen in de rij (ik ging ze tellen uit verveling xD), duurde een dik kwartier, dus dat viel wel mee. Ze hadden wel lekker veel kassa's daar.
Ik vond het echt geniaal om al die 'primarktouristen' daar te zien lopen xD Met al die tasjes enzo, in de trein en daar op dat plein daarvoor... :'). Ik voelde me helemaal stom dat ik daar óók voor kwam :'D.
Binnekort wil ik nog een keer teruggaan om wat ondergoed in te slaan, maar verder viel het wel een beetje tegen dus. Kwam ook door de lange rij bij de paskamers, had geen zin om daar heel lang te moeten staan wachten...