Auteur Topic: Primark  (gelezen 3683 keer)

Offline philyra.

Primark
« Gepost op: januari 12, 2011, 21:34:41 »
Wat vinden jullie nou eigenlijk van die winkel?
Ik ben 2 jaar geleden voor het een in london bij de primark geweest en ik vond het geweldig, vanwege de super lage prijzen.
Een tijdje terug ben ik voor het eerst bij de primark in rotterdam geweest, en bah wat viel mij dat tegen.
Ze hebben bijna alleen maar basics, de kwaliteit is bagger en de winkel valt gewoon heel erg tegen, ik had namelijk grootse verwachtingen na het zien van de primark in London.
Ik moet er wel bij zeggen dat wat ik in London had gekocht ook rommel was, behalve een leren riem die ik voor 2 euro had gekocht. Verder rubbert alles uit, de maten kloppen niet of het krimpt gigantisch.
Designed in Heaven, made on Earth.

Offline Roy

Re: Primark
« Reactie #1 Gepost op: januari 12, 2011, 21:39:12 »
Hmm. nou ik ben voor het eerst in rotterdam geweest een jaartje geleden ofzo
het was er MEGA druk. gewoon niet normaal meer druk. verral voor jongens zijn de 'normale maten' er tussen uit dus echt moeilijk te vinden. de prijzen vind ik neit schrikbarend goedkoop. het scheelt wel een paar euro.
maar als je bij de V&D in de aanbieding koopt hebje voor het zelfde bedrag en meer kwaliteid.

Ik ben ook in londen geweest bij de primark. Daar vond ik de winkel veel relexter. geen zooi op de grond,
Geen drukte gewoon chill je kon rustig wat passen zonder ANDERHALF UUR te wachten (in rotterdam)
ook de rijen bij de kassa waren af te zien.
ook waren de winkels veel groter.

ik ben oudjaarsdag in de nieuwe primark geweest in hooftdorp. maar deze is ECHT HEEL ERG FLUT
het was er wel rustiger. kwam waarscheinlijk door oudjaarsdag.
maar ze hadden gewoon echt alleen maar meuk, en wat me opviel. het was neit eens echt zo goedkoop (daar)

Offline philyra.

« Reactie #2 Gepost op: januari 12, 2011, 21:42:33 »
Oh raar, ik ben toen bij de primark in de oxfordstreet geweest, wat een drukte was het daar zeg! Nog 20x erger dan in rotterdam. Je moest echt graaien, maar dat was in rotterdam ook zo. Ik ga toch liever naar een iets duurdere winkel waar je kleding iets rustiger uit kunt zoeken..

Offline Roy

« Reactie #3 Gepost op: januari 12, 2011, 21:44:02 »
ja in oxfordstreed was het ook chaos toen wij er waren.
maar wij hadden een primark voor ons hotel in het winkel centrum. 30min buiten het centrum.
En daar was gewoon  'niemand'

Offline philyra.

« Reactie #4 Gepost op: januari 12, 2011, 21:48:15 »
Chill. Achja misschien dat ik er ooit nog eens kom.. Maar voorlopig niet meer. En hun nieuwe collecties hebben ze ook niet in de winkels hangen..

Offline Lori.

« Reactie #5 Gepost op: januari 12, 2011, 21:56:56 »
Ik heb echt niets te klagen over de Primark, eigenlijk.
En Roy, doe mij zo'n V&D! Ik heb een vestje voor €8,- bij Primark gekocht, en hier zou ik er in de aanbieding bij V&D nog €20,- voor betalen. ;s
The steps we take on the way to free our minds
And lives have changed by the way we free our minds
And being with you was the moment I opened my eyes

Speechless

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: januari 12, 2011, 22:37:06 »
Ik vind de Primark eigenlijk vooral leuk voor accessoires. Tassen, schoenen, oorbellen, armbandjes, kettingen, sokken, noem het maar op. Over het algemeen vind ik de kleding van de Primark niet zo leuk (of heb ik geen zin om te kijken omdat het zo enorm druk is), maar heel zelden koop ik er een kledingstuk.

Offline Rann.

« Reactie #7 Gepost op: januari 12, 2011, 22:40:50 »
Ik vind de Primark eigenlijk vooral leuk voor accessoires. Tassen, schoenen, oorbellen, armbandjes, kettingen, sokken, noem het maar op. Over het algemeen vind ik de kleding van de Primark niet zo leuk (of heb ik geen zin om te kijken omdat het zo enorm druk is), maar heel zelden koop ik er een kledingstuk.

Mee eens.
. . . . . . . . . . .

Offline Zebraaa

« Reactie #8 Gepost op: januari 12, 2011, 22:45:22 »
Ik ben er 1x geweest in Rotterdam.
De gewone kleren vond ik heel erg tegenvallen. Het enige wat ik kon vinden was een t-shirt. Die was maar 2,50, dus wel lekker goedkooop! Heb hem alleen nog nooit aangehad omdat het niet echt weer is voor een t-shirt momenteel :'D. De kleren die ik verder zag hangen zijn niet echt mijn stijl.
En daarnaast heb ik handschoenen gekocht voor 1 euro, geniaal<3 en wat pyjama's en ondergoed voor respectievelijk 6,50 en 1,50, beter toch! Die blijven ook echt vet mooi in de was! Het krimpt niet ofzo. Viel me behoorlijk mee, want alles wat ik bij bijvoorbeeld H&M koop wordt na een paar keer wassen lelijk.
Ik heb het allemaal op de gok gekocht, er stond zooo'n lange rij bij de paskamers! Maar gelukkig was het allemaal de goede maat^^.
Bij de kassa stonden 60 mensen in de rij (ik ging ze tellen uit verveling xD), duurde een dik kwartier, dus dat viel wel mee. Ze hadden wel lekker veel kassa's daar.
Ik vond het echt geniaal om al die 'primarktouristen' daar te zien lopen xD Met al die tasjes enzo, in de trein en daar op dat plein daarvoor... :'). Ik voelde me helemaal stom dat ik daar óók voor kwam :'D.
Binnekort wil ik nog een keer teruggaan om wat ondergoed in te slaan, maar verder viel het wel een beetje tegen dus. Kwam ook door de lange rij bij de paskamers, had geen zin om daar heel lang te moeten staan wachten...

Offline Roy

« Reactie #9 Gepost op: januari 12, 2011, 22:46:49 »
Ik heb echt niets te klagen over de Primark, eigenlijk.
En Roy, doe mij zo'n V&D! Ik heb een vestje voor €8,- bij Primark gekocht, en hier zou ik er in de aanbieding bij V&D nog €20,- voor betalen. ;s

Gewoon wachten. ik koop meestal spijkerbroeken enzo, normaal 50 euro bij de V&D en dan is het   'famillie avond' ofzo.. ik weet neit hoe ze dat noemen, op dinsdagavond koopavond ofzo en dan betaal je 20 eur, ik vind dat wel goedkoop dan
wij krijgen iedere keer post, eens per kwartaal ofzo

Offline Zebraaa

« Reactie #10 Gepost op: januari 12, 2011, 22:47:50 »
VIP-avond is dat =) Dan krijg je 20% korting op alles. En als je een VIP-pas hebt krijg je 20% korting met je airmiles n_n als ik naar de V&D ga neem ik altijd de VIPpas van m'n moeder mee :'). Want zij spaart airmiles, ik niet xD.

Offline Roy

« Reactie #11 Gepost op: januari 12, 2011, 22:49:31 »
VIP-avond is dat =) Dan krijg je 20% korting op alles. En als je een VIP-pas hebt krijg je 20% korting met je airmiles n_n als ik naar de V&D ga neem ik altijd de VIPpas van m'n moeder mee :'). Want zij spaart airmiles, ik niet xD.

VIp is dat ja !
euh 20% op alles boven op de kortingen die er al zijn.
maar in meppel hebben we een relexte V&D

Offline Micha

« Reactie #12 Gepost op: januari 12, 2011, 22:59:08 »
ik heb geluk dat ik in rotterdam op school zit, dus ik kan even naar de primark heen en weer als ik wil. (paar haltes met de metro en je stapt uit midden in het alexandrium.
maar het verschilt echt per keer dat je komt. soms hebben ze heeeeel veel leuke dingen (zoveel dat ik 90 euro kwijt was). en soms hebben ze er bijna niks.
sieraden vind ik er altijd wel. ondergoed koop ik ook altijd daar en de kwaliteit van de kleding is prima.
en een vriendin van mij werkt er en verteld altijd als ze iets leuks ziet voor mij en maakt er dan een foto van, echt vet handig :'D.
en de rijen vallen reuze mee, je denkt dan; neeee, dat is veel te lang. maar je staat er echt niet vreselijk lang omdat het echt snel gaat met zoveel kassa's.

maar ik hoor van iedereen dat die in london toffer is.

Offline STEPHH.

« Reactie #13 Gepost op: januari 12, 2011, 22:59:17 »
behalve dat het fucking druk was en echt. niet normaal zo warm. vond ik het wel een aangename winkel. de prijzen van de kleding, vooral. er stonden wel ellelange rijen voor de paskamers alleen al, dus die heb ik maar even overgeslagen. ik heb veel spullen op de gok meegenomen. gek genoeg zijn ze nog allemaal goed bevallen ook. het was er trouwens inderdaad wel een beetje rommelig.
ik was in de primark in rotterdam, bytheway.
sunshine cannot bleach the snow, nor time unmake what poets know

Offline Eline.

« Reactie #14 Gepost op: januari 12, 2011, 23:19:40 »
Dat vind ik ook, ook al ben ik er maar 1 keer geweest, misschien is het soms anders. Ik heb die keer eigenlijk alleen maar tassen en accessoires gekocht, en 1 vestje. Ik vind de kleding veel te onoverzichtelijk en ik vond niet veel leuks.

Offline Willes

« Reactie #15 Gepost op: januari 13, 2011, 09:17:29 »
Ik ben een keer in Rotterdam geweest en het viel best tegen moet ik zeggen. De winkel was kei-druk en ze hadden er niet echt leuke kleren vond ik. Heb er wel wat leuke kettingen enzo gekcoht. Ik ga binnenkort naar die in hoofddorp, misschien dat die beter is.
« Laatst bewerkt op: januari 20, 2011, 11:14:26 door Willes »

Offline Sasha.xx

« Reactie #16 Gepost op: januari 13, 2011, 14:21:12 »
ik ben er ook in Londen heen geweest en vond het toen ook super geweldig!
er zit er nu ook een in Hoofddorp en kwa kleding viel die ook tegen, de accessoires waren wel echt heeel leuk, sieraden tassen enz.

i love the things that we should fear

Offline philyra.

« Reactie #17 Gepost op: januari 13, 2011, 15:28:54 »
Conclusie: als je naar de primark wilt, doe het dan goed en ga naar London :')

Offline Nina

« Reactie #18 Gepost op: januari 20, 2011, 11:12:58 »
Ik ben een keer in Rotterdam geweest en het viel best tegen moet ik zeggen. De winkel was kei-druk en ze hadden er niet echt leuke kleren vond ik. Heb er wel wat leuke kettingen enzo gekcoht. Ik ga binnenkort naar die in rotterdam, misschien dat die beter is.
huh?

En ik had laatst in die van rotterdam ook wel keileuke kettinkjes en sieraden gehaald enzo (:
I think the actual moment of growing up happens when you stop wanting to be grown up and start wishing you were a kid again.

Offline Willes

« Reactie #19 Gepost op: januari 20, 2011, 11:13:53 »
Grapje, dat laatste moest hoofddorp zijn ;)