Auteur Topic: Primark  (gelezen 3683 keer)

Offline Roy

Re: Primark
« Reactie #80 Gepost op: juli 24, 2011, 15:07:18 »
Ik ben er 2 weken terug in Rotterdam geweest, en voor de verandering was het echt niet druk! Ik vond het wel echt heel boring, heb alleen 1 paar sneakertjes van 4euro gekocht, echt ik vond zelf dat de collectie echt heel saai was... Maar dat verschilt natuurlijk ook...

Een paar daagjes daarvoor was ik nog in die van Londen en die was daarentegen echt leuk haha, wel inderdaad echt heel druk zoals Zebra zegt, maar daar heb je niet zoveel aan denk ik..

ben je vast in oxfordstreet geweest?
toen wij in londen waren *buitenwijk was het goedkoper als in nederland en 10x rustiger

Offline Sanne

« Reactie #81 Gepost op: juli 24, 2011, 15:19:33 »
Ja in oxford ;p
Daar was het ook echt heel goedkoop, but that's primark, right?
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Roy

« Reactie #82 Gepost op: juli 24, 2011, 15:24:28 »
ja maar goedkoper als in nederland

Offline Sanne

« Reactie #83 Gepost op: juli 24, 2011, 15:27:54 »
Dat was ook wel zo in die op oxford, dat had te maken met dat de pond best wel laag stond. De europrijs stond er ook op, ik betaalde in ponden en omgerekend in euro was het dan goedkoper dan het in NL zou zijn, hoewel ik dus vlak daarna in NL was en daar kon je die kleding niet eens krijgen, maar in die zin was het wel goedkoper. Maar dat was ook zo bij andere winkels, ik heb ook wat van de H&M wat ik in ponden betaalde en ze in NL ook in euro verkochten en dat was dan ook wat goedkoper.

Offline ukkie

« Reactie #84 Gepost op: mei 12, 2012, 21:02:20 »
wow, een grote up!
maar morgen blijf ik bij mijn vriend slapen en we gaan dan voor de vakantie nog snel wat kleren inslaan en voor hem boxer shorts.
we willen het liefste naar de grootste primark die er is. Heeft iemand ervaring met Primark's en waar je het meeste keus hebt?

Offline Sanne

« Reactie #85 Gepost op: mei 12, 2012, 21:06:13 »
Er zijn maar 3 Primarks in Nederland, in Rotterdam, Zaandam en Hoofddorp. Ik ben zelf alleen in die van Rotterdam gewest, maar ik heb even gegoogled en die in Zaandam is het grootst (een oppervlakte van Met 3635 vierkante meter!)

Offline ukkie

« Reactie #86 Gepost op: mei 12, 2012, 21:15:29 »
oke! ik dacht dat het er echt super veel waren haha!
maar ik denk dat we maar gewoon naar Rotterdam gaan. Is nog het dichtst bij denk ik xD

Offline June

« Reactie #87 Gepost op: mei 12, 2012, 21:18:04 »
ze zeggen dat die ook in eindhoven komt...

Offline ukkie

« Reactie #88 Gepost op: mei 12, 2012, 21:19:25 »
oke! dat is dichterbij voor mij! maar ik denk niet dat die voor 31 mei er is ';p

Offline Zebraaa

« Reactie #89 Gepost op: mei 12, 2012, 22:39:18 »
Enschede komt er ook een, maar dat zal ook nog wel ff duren. =P

Offline mariekjens.

« Reactie #90 Gepost op: mei 12, 2012, 22:50:21 »
Die in Nijmegen komt in 2013, zijn ze aan het bouwen op plein 1944  ;p

Offline Michelle

« Reactie #91 Gepost op: mei 14, 2012, 11:15:24 »
Ik zit te denken om ook nog te gaan net voor de vakantie. Wil nog wat dingetjes hebben die ik verder buiten vakantie toch nooit aan doe dus dan is dat wel lekker zo goedkoop. Maar ik zie op tegen de drukte en heb niet zo veel tijd en mn vriend gaat mee en die vind het waarschijnlijk echt een tering zooi haha. Altijd een gok of ze wel iets leuks hebben op het moment dat je gaat.

Offline Becca.

« Reactie #92 Gepost op: mei 14, 2012, 11:45:02 »
Ik ben nog nooit in een Primark geweest. Het lijkt me keileuk het een keer met een paar van jullie te doen, aangezien ik het überhaupt als eerst via hier hoorde.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Lissa

« Reactie #93 Gepost op: mei 14, 2012, 13:13:48 »
Ik ben nog nooit in een Primark geweest. Het lijkt me keileuk het een keer met een paar van jullie te doen, aangezien ik het überhaupt als eerst via hier hoorde.
I'm in. Ik ben er ook nog nooit geweest.
Primark-meeting?
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline ukkie

« Reactie #94 Gepost op: mei 15, 2012, 21:08:07 »
haha, ik vind het een leuk idee!

ik ging dus gisteren en het was best oke! ik heb niet super veel gekocht, maar dat komt ook omdat ik niet super veel geld wou uitgeven. ik heb voor 16 euro 4 shirtjes en schoenen. en die schoenen gaan vast niet lang mee, maar ach. Voor op vakantie.

en ik heb zooo gelachen daar! mijn vriend is echt een shopping queen. Hij liep overal heen en hij heeft uiteindelijk 60 euro uitgegeven bij de Primark! en dan te bedenken dat shirtjes daar vaak 4 euro zijn en broeken 10.

Offline Em.

« Reactie #95 Gepost op: mei 15, 2012, 21:12:30 »
Ik ben er maar één keer doorheen gelopen, dus ik ken de Primark niet echt. Maar wat ik zo typisch vind, is dat iedereen het zo geweldig vindt, vooral omdat het zo goedkoop is. Tenminste, ik krijg het idee dat het vooral daarom is. En dat vind ik zo... typisch, want een paar jaar terug was je nog een loser als je bij de Zeeman dingen kocht en bij de Wibra naar binnen ging. Dat vond ik toen zo gek, want waarom heel veel geld uitgeven aan iets, als je voor veel minder een bijna even mooi iets hebt? En nu is het ineens helemaal omgeslagen en is de Primarkt geweldig want 'daar heb je wel X broeken voor maar Y euro!' Maar goed, dat vind ik dus zo opvallend. Misschien ligt het er ook aan dat mijn omgeving toch anders is, maar dan nog.
Luuk Gruwez - Het troostconcours

(...)

Een laatste bracht er tranen mee en groot applaus,
een spraakgebrek, wat kippenvel, zichzelf.
Hij won, maar niemand weet waarom,
hij won en weende. Levenslang.

Offline ukkie

« Reactie #96 Gepost op: mei 15, 2012, 21:27:31 »
hmm.. ergens heb je wel gelijk. Maar ik zou zelf ook niet constant bij de Primark gaan shoppen. En hiervoor shopte ik ook wel bij de Zeeman. Vooral pyjama's haal ik daar.
het is gewoon fijn als je snel wat kleren nodig hebt en niet al te veel geld hebt. Zo heb ik nog geld nodig om eten te kunnen kopen op vakantie en daar ook wat kleren te kopen, maar mijn kleren van vorige zomer zijn gewoon niet fijn meer.

Offline Willes

« Reactie #97 Gepost op: mei 15, 2012, 21:44:27 »
Maar nu zou ik, als ik bijvoorbeeld een broek zou willen, deze niet bij de primark kopen puur en alleen omdat het zo goedkoop is. Voor die prijs lever je ook een stuk kwaliteit in. En zeker voor iets als een broek, waarvan je toch wel verlangt dat het enige tijd meegaat, geef ik liever wat meer uit aan betere kwaliteit.

Offline Lissa

« Reactie #98 Gepost op: mei 15, 2012, 21:55:19 »
Het kromste is ook nog wel, dat de Zeeman, Wibra en Hans textiel nog steeds zo'n negatief imago hebben. Terwijl Primark helemaal 'wow' is.
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline Roy

« Reactie #99 Gepost op: mei 15, 2012, 22:06:03 »
Het kromste is ook nog wel, dat de Zeeman, Wibra en Hans textiel nog steeds zo'n negatief imago hebben. Terwijl Primark helemaal 'wow' is.

en de primark heeft net zulk slechte kwaliteid,
ik ben er nu een paar keer geweest, en het eige wat ik er zie lopen aan meisjes (je bent een van de weinige jongens)
Dat zijn meisjes met 100 euro kleedgeld, en daar een komplete nieuwe kledingkast invulling kopen, mischien maar 1 keer aantrekken. maar gewoon voor de heb.

Ze hebben er ook een heren afdeling, maar ik heb nog NOOIT gedacht van wow, dat is mooi. wel van wow! goedkoop...