Als wij kinderachtig zijn, doet zij ook kinderachtig.
We doen dit namelijk met zijn allen, dus je kunt moeilijk zeggen dat wij alleen kinderachtig zijn.
Haar situatie enkel over de kat? Of over meerdere dingen? Dat eerste, nou ik oordeel zoals zij het hier heeft verteld. In die zin ken ik de situatie, zo niet dan komt het omdat zij een incompleet verhaal heeft neergezet. Zo dat laatste, nee die ken ik niet. Ik ken haar niet namelijk, en dat doet er ook niet toe.
Mensen oordelen nou eenmaal over elkaar als je iets post. Dit is echt niet de eerste keer dat er zo'n soort topic is, mensen oordelen als ze dingen lezen. Het is een forum, op een forum reageer je op elkaar. Is het voor niets dat iedereen hetzelfde vindt? We zijn heus niet met zijn allen een stelletje debielen.
Ik vraag me ook heel sterk af waarom haar ouders de kat niet is gaan halen. Is ook nog niet op gereageerd. Nee, ze wilden hem niet meer. Maar je wilt toch zien waar je kat dan terecht komt?
Ook sluit ik me bij de post van Philae aan, zij toont dan net zo min respect als ons. Die mensen werken heus hard in zo'n asiel ( :
Ook bij Nikki (Athena) sluit ik me aan. De manier waarop zegt nog veel meer dan de situatie zelf, ook iets waar mensen op reageren.
Zo, hoop dat ik mezelf wat heb toegelicht.