Auteur Topic: Emoticons  (gelezen 1057 keer)

Offline Sanne

• Spammende Forummer
  • Geslacht: Vrouw
Emoticons
« Gepost op: januari 26, 2011, 15:01:32 »
Vroeger kon je gewoon ( : of ) : typen zonder emoticon te krijgen, maar nu krijg je (: en ):, ik zelf vind dat best wel irritant. Ik typte het juist zo om niet die emoticons te krijgen omdat het bericht dan anders overkomt dan ik bedoel, maar nu krijg je dus ook een emoticon. Kan dat niet weggehaald worden? Als mensen die emoticon willen typen ze wel : ) of : (. Met mij vele anderen denk ik, want ik zag heel vaak ( : of : ( voorbij komen.
Ook nog even over die :P waar Chantal het al over had... Dat vind ik ook eigenlijk. Ik vind :P heel wat anders dan dat voorbeeld wat zij typte, het is echt zo'n 'lekker puhhhhh'' kinderding i.p.v. dat het een soort 'grapje' is, of hoe je dat uitlegt.
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline LuckyDevil

• Administrator
  • Extreem verslaafde forummer
  • Geslacht: Man
    • http://www.meidenhoekje.nl
Re: Emoticons
« Reactie #1 Gepost op: januari 26, 2011, 22:01:10 »
Op je vraag of het weggehaald kan worden moet ik antwoorden, ja dat zou kunnen.
Dit doen we niet. om de volgende reden. Ongeveer anderhalf tot 2 jaar geleden zijn er nieuwe emotions toegevoegt aan het forum ism Jacelyn, Destijds zijn er nieuwe plaatjes in gezet en tekens die je moet typen.
Enkele plaatjes deden het niet goed zoals die van )-: Omdat die emoticon erg veel word gebruikt hebben we toen besloten daar ook een emoticon achter te plaatsen

Enkele plaatjes laden een hele tijd niet goed, dus was er niks zichtbaar.
rond de kerst heb ik een paar dingen verandert in het forum. en heb het weer mogelijk gekregen dat alle emoticons goed laden. Dus goed zichtbaar zijn zoals het hoort.

Over het '':p'' verhaal, dat hebben we het in het andere topic besproken. En daar is voldoende antwoord op gegeven
Immers is dit een board om vragen te stellen, Als we jullie mening willen zullen we dit aangeven in een ander topic/board
Ik ben niet zo'n fan van Apple producten, vooral door het feit dat ik wel fan ben van geld op mijn bankrekening.