Ik ga stage lopen in Istanbul, op een prive High School. Over 23 dagen is het dan zo ver, dan pak ik mijn koffers en ga voor 5 weken naar Turkije. Nooit gedacht dat ik dit ooit zou mogen meemaken. Samen met 14 andere studenten worden we over 2 appartementen verdeeld. Je gaat, als het goed is, per tweetal naar een High School in Istanbul. Nu is het voor mij natuurlijk heel mooi meegenomen, dat ik de taal spreek! Ik heb er echt heel erg veel zin in, en kan niet wachten om zoveel ervaringen op te doen daar. Ook wordt me verteld dat, als je terugkomt en je hier weer stage loopt, je veel steviger in je schoenen zult staan. Je hebt dan natuurlijk veel ervaring opgedaan. (En het staat nog eens heel mooi op mijn CV.) Jongens, jullie willen niet weten hoe ik me voel. Ergens ook heel dubbel, ik heb er heel erg veel zin in maar aan de andere kant heb ik zoiets van, jeetje 5 weken van huis, geen werk, geen school en het ergste... geen lieve gezinsleden om me heen, haha! Maar we gaan er iets moois van maken.. En in de weekenden gaan we natuurlijk flink van Istanbul genieten!