Auteur Topic: Kroeg VS discotheek  (gelezen 804 keer)

Offline Sanne

Kroeg VS discotheek
« Gepost op: februari 13, 2011, 22:15:34 »
Wat kies jij, en waarom?
Ik ga voor de kroeg! Een kroeg waar je ook kunt dansen het liefst! Een beetje ouwehoeren, kunnen dansen, wat kleiner, daar hou ik van. Ik vind de sfeer beter en in discotheken lopen net wat te veel sletjes rond naar mijn zin. Oh oh cherso types zeg maar :')
Dansen is wel een beetje een must vind ik, maar bijvoorbeeld gister ging ik uit, grotendeels van de avond bestond uit slap gelul en ik heb me prima vermaakt.
« Laatst bewerkt op: februari 13, 2011, 22:37:57 door Sanne »
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Rann.

Re: Kroeg VS discotheek
« Reactie #1 Gepost op: februari 13, 2011, 22:30:35 »
De kroeg, ik heb geen zin in jongens die in mijn nek hijgen met "Moi beetie goed te passeh?" en dat soort boerengeblaat. En om de reden die jij ook zegt, Sanne.
. . . . . . . . . . .

DanseMacabre

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: februari 13, 2011, 22:33:18 »
Kroeg!

Speechless

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: februari 13, 2011, 22:33:31 »
Ik vind eerlijk gezegd toch de discotheek leuker. Eigenlijk om drie redenen.

1. Ik drink niet, en dat is heel hinderlijk als je vrienden continu aan de bar willen hangen in de kroeg. In de discotheek dans je de hele tijd.
2. In de kroeg wordt tegenwoordig weer gerookt (bij ons in ieder geval wel), en daar kan ik absoluut niet tegen. Op de dansvloer niet.
3. In de kroeg worden soms echt kutnummers gedraaid, op het 'in de blote kont' niveau of après ski. Als ik uitga naar een grote discotheek is het praktisch alleen maar house, heerlijk. Ik hou echt helemaal niet van zulke lamme-gasten-nummers als In De Blote Kont of après ski meuk, verschrikkelijk.

Die sletten neem ik dan maar op de koop toe. Ik geef toe dat ik ook probeer sexy te doen. :') (Probeer, zeg ik.)

This topic is worthless without a poll, trouwens!

Offline Eline.

« Reactie #4 Gepost op: februari 13, 2011, 22:38:37 »
Hier heb je eigenlijk geen kroegen, alleen discotheken. Maar als ik in Nederland ben ga ik liever naar een discotheek, soms eerst naar de kroeg maar een hele nacht in een kroeg hangen vind ik niks. Ik wil dansen en zoals Chantal al zei, de muziek in discotheken is beter. Ik ken die Nederlandse après ski nummers niet, en ik vind ze verschrikkelijk. Doe mij maar house.

DanseMacabre

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: februari 13, 2011, 22:43:49 »
Mja, ik vind house stom. En sowieso discotheken met m'n tinnitus. Liever niet.
En eigenlijk ga ik helemaal niet uit, maar een Ierse pub vind ik dan nog wel leuk.

Speechless

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: februari 13, 2011, 22:52:41 »
En eigenlijk ga ik helemaal niet uit, (...)
Ik ook maar één keer in de 3 maanden. Maar dat is meer omdat de discotheek die ik leuk vind 18+ is (ik ben nog geen 18) en in Bunnik zit (20 km verderop), en je dus verplicht bent om met de auto te gaan. Twee vriendinnen van mij hebben wel een rijbewijs maar hebben echt niets met uitgaan an sich, dus die krijg ik niet mee. Elke zaterdag met m'n vriend uitgaan is een beetje lame, en als hij naar die discotheek gaat (Brothers heet het) gaat ie denk ik ook liever met z'n vrienden dan met mij. En ik heb wel één vriendin die het leuk zou vinden, maar die heeft ook geen rijbewijs en die heeft weer haar eigen vriendinnengroepje waarmee ze uitgaat. Kortom, ik hang er qua uitgaan maar een beetje tussen. Best jammer, want ik vind Brothers écht heel leuk.

DanseMacabre

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: februari 13, 2011, 22:58:26 »
Vroeger ging ik ook wel eens met Marieke bandjes kijken. Maar dat doe ik ook nooit meer.
En m'n vriendinnen wonen ver weg dus organisatorisch niet handig om mee te gaan stappen.

Offline Zebraaa

« Reactie #8 Gepost op: februari 13, 2011, 23:10:28 »
Ik kom in beiden niet, het trekt me eigenlijk ook niet. Ik kan niet dansen en houdt niet van alcohol.. :'D.
Doe maar gewoon een concert. Of iets waar een leuk bandje optreedt. Verder maakt het me niet uit.

DanseMacabre

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: februari 13, 2011, 23:11:11 »
Dansen kan ik ook niet. Ik heb dan echt de motoriek van een olifant.

Offline Zebraaa

« Reactie #10 Gepost op: februari 13, 2011, 23:12:48 »
Hahaha, ik heb sowieso al de motoriek van een olifant (lees: ik stoot overal tegenaan en gooi alles per ongeluk om) dus als ik ga dansen komt het echt niet goed.

Heel hard springen of wannabe headbangen kan ik dan weer wel. Maar ook niet zonder andere mensen op de tenen te trappen. Letterlijk.

Offline Shadow..

« Reactie #11 Gepost op: februari 14, 2011, 08:16:05 »
Ik kies voor podiumcafe.
A wise man once said: 'ask a girl'

Offline Dannie.x3

« Reactie #12 Gepost op: februari 14, 2011, 08:45:03 »
Beide.
Ik heb twee favoriete plekken als ik uitga, en de een is een discotheek en het andere is een kroeg.
Ik hou van aletwee de soorten muziek, en in die discotheek kom ik meer mensen tegen die ik ken.
En die kroeg is gewoon ook heel erg gezellig de sfeer enzo. Alleen het is er wel altijd heel druk.

Maar als ik echt zou moeten kiezen, dan kies ik toch voor kroeg omdat die muziek en de sfeer mij meer ligt.
You can complain because roses have thorns,
Or you can rejoice because thorns have roses.

Offline Aergia

« Reactie #13 Gepost op: februari 14, 2011, 09:46:02 »
Ik ga nooit uit. :') Als ik zou moeten kiezen waar ik heen zou moeten gaan zou 't de kroeg worden.

* Jacelyn danst niet en houdt niet van keihard muziek. x]

Offline Michelle

« Reactie #14 Gepost op: februari 14, 2011, 11:20:15 »
Ik ga elke week uit in de kroeg en dat vind ik leuker omdat het nog enigszins 'klein' is en voor mij is het gewoon heel leuk omdat dat de kroeg is waar gewoon heel veel mensen komen die ik ken. Het leuke aan stratum vind ik ook dat je hier meerdere kroegen hebt en overal weer een ander sfeertje en je hoeft dus niet perse op 1 plek of in 1 kroeg te blijven als je wilt.
Ik heb geen last van rook moet ik zeggen en het is ook niet dat ik of vrienden echt aan de bar hangen, het is gewoon wat drinken halen en weer verder dansen en iedereen zien die je kent. Dat vind ik het leuke aan opstap gaan, dansen en meeten!
Ik hou zelf gewoon van de sfeer die er zo nu hangt en van dat het klein is en bekend, de kroegen waar ik niet kom en waar ik niemand ken vind ik dan ook echt niet leuk.

Volgens mij maakt het me niks uit, het gaat me om de mensen die er zijn en ik zou me ook prima vermaken in een discotheek als gewoon dezelfde mensen er waren. Ik vind trouwens house muziek heerlijk maar ik houd ook van dat er af en toe eens lekkere meezingers voorbij komen.

Offline Lori.

« Reactie #15 Gepost op: februari 14, 2011, 11:29:04 »
The steps we take on the way to free our minds
And lives have changed by the way we free our minds
And being with you was the moment I opened my eyes

Offline Micha

« Reactie #16 Gepost op: februari 14, 2011, 11:42:08 »
podiumcafe ja.
:'D en heel toevallig heet het cafe waar ik altijd heen ga het podium.

Offline Becca.

« Reactie #17 Gepost op: februari 14, 2011, 11:43:52 »
Ik moet nu toch een keer in brothers gaan kijken, ik hoor er zoveel over:')

Anyway, ik ga nooit uit.
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Lissa

« Reactie #18 Gepost op: februari 14, 2011, 11:46:18 »
kroeg. dan kan je ook nog een beetje rustig praten.
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline QueenOfHearts_4

« Reactie #19 Gepost op: februari 14, 2011, 13:45:40 »
Het verschilt. Soms heb ik echt superveel zin om te dansen, maar dat kan dan ook weer af en toe in onze kroeg..
Hier een foto ter illustratie omdat ik 'm zo cool vind. XD (ja.. dit is op de bar, haha)

Maar af en toe is het onbekende van de discotheek ook wel heel erg leuk. In de kroeg ken ik iedereen, in een discotheek niet. En muziek, zodat je niet hoeft te praten... Maar ik hou niet zo van die vieze geile mannetjes en die herrieschoppers.

"I really think that everyone should have watercolors, magnetic poetry,
 and a harmonica."