Auteur Topic: Kinderboeken  (gelezen 6358 keer)

Offline Rann.

• MH_Oppergod
Re: Kinderboeken
« Reactie #20 Gepost op: juni 20, 2011, 12:16:31 »

Offline HEARTBEAT.

• Stalkende Forummer
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: juni 20, 2011, 15:36:54 »
Ik heb zo ontzettend veel gelezen vroeger en ik vond alles leuk haha. Maar wat ik me nu kan herinneren is Meester Jaap en sowieso alles van Jacques Vriens ('Achtste groepers huilen niet' is toch ook van hem? daar moest ik echt om huilen), die Dolfijnen reeks heb ik ook nog gelezen ja, de Hoe overleef ik.. boeken, De olijke tweeling (hahahah), ik las al heel jong Harry Potter, Hart van Inkt kan ik me ook nog heel goed herinneren (daar blader ik nu nog steeds wel eens in).
En heel vroeger volgens mij ook Regenboog de mooiste vis van de zee. Dat was gewoon echt een heel mooi boek, ook qua vormgeving haha.
Jee wat hield ik toch van lezen..
now all you hear is songs about boys
wanting to hook up with you, and all
the beatles wanted to do was hold your hand.

Offline Rann.

• MH_Oppergod
« Reactie #22 Gepost op: juni 20, 2011, 15:38:36 »
sowieso alles van Jacques Vriens ('Achtste groepers huilen niet' is toch ook van hem? daar moest ik echt om huilen),
Jee wat hield ik toch van lezen..
Ja die is ook van hem. Ik heb dat boek gespeeld, echt een verdrietig maar toch mooi boek.

Offline June

• VIP
  • Forumjunkie
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Dingen die ik leuk vind
« Reactie #23 Gepost op: juni 20, 2011, 16:41:56 »
Ik heb zo ontzettend veel gelezen vroeger en ik vond alles leuk haha. Maar wat ik me nu kan herinneren is Meester Jaap en sowieso alles van Jacques Vriens ('Achtste groepers huilen niet' is toch ook van hem? daar moest ik echt om huilen),
Daar gaan we volgend jaar een schoolmusical van maken. Wordt heftig maar zeker ook uitdagend. :)
the minute you think of giving up, think of the reason why you held on so long