Wat maakt het uit?
Niemand ziet het.
Want als die boven je broek uit komt vind ik je wel automatisch een megaslet. Ik vind dat echt te ordinair voor woorden namelijk.
Maar ik vind een string meer iets wat je draagt op een avondje voor je vriendje als jullie en romantisch avondje hebben weet je wel.
Ik moest op mijn 13e strings dragen in verband met majorette, een onderbroek was namelijk heel erg zichtbaar daarin, de vorm van de onderbroek laat ik maar zeggen. Maar ik weet dat ik nooit meer een string aan doe, het zat voor geen meter.
Maar ja, ik vind strings niet iets wat je zo draagt onder je broek als je naar school gaat of op straat loopt.
Maar wat maakt het uit wat voor ondergoed je draagt als je gewoon op school ben ofzo? Niemand die dat ziet, ik zou ook echt niet weten of mensen uit mijn klas strings dragen, of uberhaupt wat voor soort ondergoed ze dragen.
Iedereen moet lekker doen wat ze willen, al doe je geen ondergoed aan, mij een barst. :'D
Ik draag ze gewoon niet, want ik vind het meer lingerie voor een romantisch avondje met je vriendje alleen thuis of als je een megaslet ben, maar ik ben geen megaslet dusnee. Ik draag geen strings.