Auteur Topic: Wel of geen string?  (gelezen 2484 keer)

Offline lottelotlot

Wel of geen string?
« Gepost op: mei 04, 2011, 14:47:56 »
Haai, ik wil strings gaan dragen maar ik hoor van sommige meisjes dat het sletterig is en alles.
Ik had al eerder wat gevraagd hier over via een chat site en daar zei een meisje dat het juist lekker zit en dat ik het moest doen.
Loop ik niet voor lul als ik er een aan heb?

En ze had het ook over de string een maatje te klein kopen... Dat dat fijn zou zitten. Hebben jullie daar ervaring mee?

Offline Ezjuh

Re: Wel of geen string?
« Reactie #1 Gepost op: mei 04, 2011, 14:52:04 »
Doe wat je zelf wilt.  (h)
« Laatst bewerkt op: mei 04, 2011, 14:53:45 door Ezjuh »

Offline Sasha.xx

« Reactie #2 Gepost op: mei 04, 2011, 15:23:21 »
Het is toch niet sletterig, het zit onder je kleren.. als het er boven uit komt oke dat staat niet echt mooi ofzo. (zelf heb ik daar ook wel eens last van trouwens, bah)

Maar inderdaad doe wat je zelf wilt
i love the things that we should fear

Offline Lenthe

« Reactie #3 Gepost op: mei 04, 2011, 16:19:04 »
Loop ik niet voor lul als ik er een aan heb?
Heh?

Offline lottelotlot

« Reactie #4 Gepost op: mei 04, 2011, 16:24:43 »
Heh?

Ik bedoel met omkleden of als hij per ongelijk boven mijn broek uit komt.

Offline Nathaliee.

« Reactie #5 Gepost op: mei 04, 2011, 16:32:15 »
Ik bedoel met omkleden of als hij per ongelijk boven mijn broek uit komt.
Hoe oud ben je?
Tenzij je 12 bent ofzo, denk ik nu niet dat je de enigste zal zijn die dat draagt, dus dan ga je echt niet voor lul staan hoor.

Offline lottelotlot

« Reactie #6 Gepost op: mei 04, 2011, 16:34:48 »
Hoe oud ben je?
Tenzij je 12 bent ofzo, denk ik nu niet dat je de enigste zal zijn die dat draagt, dus dan ga je echt niet voor lul staan hoor.

Nee ik ben net 15, maar niemand uit mijn klas draagt ze.

Offline Lissa

« Reactie #7 Gepost op: mei 04, 2011, 16:56:32 »
ik snap echt niet dat mensen dat zogenaamd 'lekker' vinden zitten...
een onderbroek zit veel beter...
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline Michelle

« Reactie #8 Gepost op: mei 04, 2011, 18:55:26 »
Als je 15 bent lijkt het me echt heeeel sterk dat er niemand strings draagt in jou omgeving. Volgens mij droegen ze toen op mijn leeftijd net zo vaak strings dan boxers ofzo. Het is ook niet echt iets waarmee je voor lul staat lijkt me.. Sowieso, hoe kun je met (redelijk,fatsoenlijk) ondergoed nou 'voor lul' staan?

Niks raars aan dus. Ik zou wel de goede maat kopen als ik jou was, kan me niet voorstellen dat iets wat te klein is lekker kan zitten.

Offline Anne.

« Reactie #9 Gepost op: mei 04, 2011, 20:20:55 »
Ik zou sowieso niet een te kleine kopen. In ieder geval, ik vind dat echt niet lekker zitten.
En het is echt niet raar om een string te dragen, zoveel vrouwen doen dat.
En dat alle meisjes in je klas dat niet doen zou jou niet uit moeten maken toch?
Als ik een string draag let ik er wel altijd op dat als ik buk dat mijn t-shirt over me broek heen zit zegmaar. Ik vind het zelf een naar idee als mijn string er over heen zit.

Offline Rann.

« Reactie #10 Gepost op: mei 04, 2011, 20:26:50 »
ik snap echt niet dat mensen dat zogenaamd 'lekker' vinden zitten...
een onderbroek zit veel beter...

Het zit echt voor geen meter, vind ik. :'D
. . . . . . . . . . .

Offline Micha

« Reactie #11 Gepost op: mei 04, 2011, 20:42:06 »
Wat maakt het uit?
Niemand ziet het.
Want als die boven je broek uit komt vind ik je wel automatisch een megaslet. Ik vind dat echt te ordinair voor woorden namelijk.
Maar ik vind een string meer iets wat je draagt op een avondje voor je vriendje als jullie en romantisch avondje hebben weet je wel.
Ik moest op mijn 13e strings dragen in verband met majorette, een onderbroek was namelijk heel erg zichtbaar daarin, de vorm van de onderbroek laat ik maar zeggen. Maar ik weet dat ik nooit meer een string aan doe, het zat voor geen meter.

Maar ja, ik vind strings niet iets wat je zo draagt onder je broek als je naar school gaat of op straat loopt.
Maar wat maakt het uit wat voor ondergoed je draagt als je gewoon op school ben ofzo? Niemand die dat ziet, ik zou ook echt niet weten of mensen uit mijn klas strings dragen, of uberhaupt wat voor soort ondergoed ze dragen.
Iedereen moet lekker doen wat ze willen, al doe je geen ondergoed aan, mij een barst. :'D
Ik draag ze gewoon niet, want ik vind het meer lingerie voor een romantisch avondje met je vriendje alleen thuis of als je een megaslet ben, maar ik ben geen megaslet dusnee. Ik draag geen strings.

Offline Chimaera.

« Reactie #12 Gepost op: mei 04, 2011, 21:47:02 »
Ik vind een string juist géén romantisch ondergoed voor een avondje met je vriendje.

Anyhoo, ik draag al jarenlang bijna altijd een string, ik vind het lekkerder zitten dan gewoon ondergoed en net zo lekker zitten als een boxer. Ik moet wel zeggen dat ik het aan het begin ook niks vond. Ik draag strings omdat ik bijna altijd strakke kleding draag en ik zo paranoïde ben dat ik altijd bang ben dat je ondergoedlijntjes ziet. Dusja.

Offline laraisalive

« Reactie #13 Gepost op: mei 04, 2011, 22:49:06 »
Ik vind dat het fijner zit dan een gewone onderbroek. Maar hey je moet het gewoon zelf weten. Het is in ieder geval niet sletterig zolang hij niet heel zichtbaar boven je broek uitkomt.
I have crossed oceans of time to find you

Offline Edic

« Reactie #14 Gepost op: mei 04, 2011, 23:18:04 »
Ik wil wat posten maar ik ben bang dat ik beter een nacht hier over kan slapen, lastig onderwerp waar ik niet over uitgesproken kan raken ben ik bang.

Offline Willes

« Reactie #15 Gepost op: mei 07, 2011, 22:03:57 »
Ik snap wel dat je bang bent dat mensen je sletterig vinden omdat je een string draagt, maar zoals al voor mij wordt gezegd is er niks mis mee zolang hij niet echt zichtbaar boven je broek uitkomt ofzo.
Over de kwestie of het lekker zit kunnen anderen je moeilijk advies geven denk ik, want iedereen vind het weer anders zitten. Ikzelf draag ze wel omdat ik vaak rokjes aanheb, en dan vind ik het niet heel charmant als mensen de contouren van mijn onderbroek kunnen zien.

Offline Jenny.

« Reactie #16 Gepost op: mei 07, 2011, 22:12:35 »
Ik draag echt al ik weet niet hoeveel jaar strings, ik vind ze wel beter zitten dan normaal ondergoed.
Wel zorg ik ervoor dat het niet zichtbaar is boven mijn broek, het is ondergoed. Ondergoed, het hoort er niet boven.
En een pluspunt is, je ziet de lijntjes van een gewoon broekje niet.
Ik zou hem echt geen maatje te klein kopen, want ik had dat perongeluk eens en toch aangehouden. Maar het zat echt niet lekker nee.

Als je hierover twijfelt, heb je ook nog hipsters (maar ook die lijnen zie je, weet niet of je daarmee zit)
Je hoeft niet per se sexy of whatever te zijn als je strings draagt, een mooi onderbroekje (normaal) of een leuke mooie hipster vind ik ook heel vrouwelijk en sexy.

Toevoeging ; een normaal broekje hoeft ook echt geen oma ding te zijn.
Tegenwoordig hebben ze heel leuke normale :')
Trotse Mama Van Jayden.  16-11-2010 (L)

Offline unattainable.

« Reactie #17 Gepost op: mei 08, 2011, 10:11:13 »
wtf een string sletterig?
ik weet niet hoe oud jij bent, maar dat is normaal ;p meisjes uit mn klas hebben ze zelfs aan met gym en iedereen dus je blote reet kan zien met omkleden maar daar zeurt toch ook niemand over?
en als je het zelf niet wil, dan niet.
ik draag alleen maar hipsters en tanga's (zijn toch net iets meer bedekkend dan strings anders voel ik me zo naakt).
vouloir c'est pouvoir

Offline angiee.

« Reactie #18 Gepost op: mei 08, 2011, 16:49:44 »
ik draag geen strings, vind ze irritant.
heb ze wel soms af en toe heb ik ze nog wel aan maar heb meestal boxers of hipsters.
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."

Offline lottelotlot

« Reactie #19 Gepost op: mei 08, 2011, 22:32:59 »
ik draag geen strings, vind ze irritant.
heb ze wel soms af en toe heb ik ze nog wel aan maar heb meestal boxers of hipsters.

Wanneer en waarom draag je ze dan wel?