Auteur Topic: Wel of geen string?  (gelezen 2484 keer)

Offline Mishiru

Re: Wel of geen string?
« Reactie #20 Gepost op: mei 10, 2011, 15:59:26 »
Maar ik vind een string meer iets wat je draagt op een avondje voor je vriendje als jullie en romantisch avondje hebben weet je wel.
..
Maar ja, ik vind strings niet iets wat je zo draagt onder je broek als je naar school gaat of op straat loopt.

Ik vind dat een string meer iets is omdat het lekker zit, en niet om ''sexy'' te zijn ofzo..
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.

Offline angiee.

« Reactie #21 Gepost op: mei 10, 2011, 17:22:45 »
Wanneer en waarom draag je ze dan wel?
ja weet ik niet verschilt.
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."

Offline Micha

« Reactie #22 Gepost op: mei 10, 2011, 17:25:48 »
Ik vind dat een string meer iets is omdat het lekker zit, en niet om ''sexy'' te zijn ofzo..
Kan zijn dat ik er dan een ander beeld van heb, haha, want ik zou nooit een string aan doen omdat het lekker zit, want ik vind het verschrikkelijk zitten :'D.

Offline Anne.x

« Reactie #23 Gepost op: mei 10, 2011, 18:21:06 »
ik snap echt niet dat mensen dat zogenaamd 'lekker' vinden zitten...
een onderbroek zit veel beter...

Offline Edic

« Reactie #24 Gepost op: mei 12, 2011, 00:25:25 »
Het is toch niet sletterig, het zit onder je kleren.. als het er boven uit komt oke dat staat niet echt mooi ofzo. (zelf heb ik daar ook wel eens last van trouwens, bah)

Dit is geen gezicht nee, het kan wel sexy zijn in de slaapkamer als de kleding er van af gaat maar buiten de slaapkamer mee gaan pronken vind ik not done. Het is vaak moeilijk te verbergen en zelfs ik weet dat, maar de meeste jongens hebben daar geen problemen mee en laten de ondergoed makkelijk aan iedereen zien zelfs in het openbaar, ze weten waarschijnlijk nog niet dat je broek laag laten hangen al vorig jaar uit de mode was.

Wat betreft het ondergoed vind ik eerder dat je zelf moet overwegen of het sexy bij jou staat of niet, als je mooie volle billen hebt en een string jou niet dwars zit (lekker zit dus) vind ik het wel mooi staan, als je niet zo volle kont hebt dan pronk je door de veel onthullende kledingstuk eigenlijk met niks en dat vind ik zelf geen gezicht meestal.

Daarbij ben je van nature al sexy als je zelfverzekerd bent, weet wat je doet en netjes bent IMO. De kleding is alleen een verlengstuk aan dat sexy.

Offline Micha

« Reactie #25 Gepost op: mei 12, 2011, 00:52:56 »
:'D die linker heeft 'm volgens mij verkeerd aangedaan. haha.

Offline Eline.

« Reactie #26 Gepost op: mei 12, 2011, 02:20:34 »
:'D die linker heeft 'm volgens mij verkeerd aangedaan. haha.
Hahaha, inderdaad!

Offline Rann.

« Reactie #27 Gepost op: mei 12, 2011, 09:30:59 »
Hahahahhahahh, ja.
. . . . . . . . . . .

Offline Willes

« Reactie #28 Gepost op: mei 12, 2011, 09:40:24 »
Omg  dat is best wel een faal xd

Offline Chimaera.

« Reactie #29 Gepost op: mei 12, 2011, 09:56:56 »
ik snap echt niet dat mensen dat zogenaamd 'lekker' vinden zitten...
een onderbroek zit veel beter...
Ik denk dat dat per persoon verschilt? Je kunt het niet als feit geven dat een gewone onderbroek lekkerder zit, of dat een string lekkerder zit. Ik vind een string lekkerder zitten.

Offline Mirthe×Leonie

« Reactie #30 Gepost op: mei 12, 2011, 10:03:12 »
ik draag meestal strings onder een strakke broek of rokje, want anders zie je de 'normale'onderbroek zo goed zitten.
Verder vind ik strings helemaal niet irritant zitten,
maar ik slaap liever (altijd eigenlijk) in een gewone onderbroek.

"Proud?" said Harry. "Are you crazy? All those times I could've died, and I didn't manage it? They'll be furious...."
 - Harry Potter <3

Offline NiNicole

« Reactie #31 Gepost op: augustus 03, 2011, 19:07:54 »
koop er 1, draag em en kijk zelf of je het vindt zitten ja of nee
hoezo sletterig? je draagt het onder je kleren
I love stylishwear.nl
                                &
                          Raffaello

Offline SiZi

« Reactie #32 Gepost op: augustus 03, 2011, 20:24:05 »
Ik draag altijd strings. Vind t lekkerder zitten als boxers of onderbroeken.. Als ik ga werken ( doe vakken vullen) doe ik wel een hempje onder mn shirt in mn broek. Dan zie je er niks van:'D
Je t'aime mon amour <3

Offline missbitch92

« Reactie #33 Gepost op: augustus 04, 2011, 09:17:19 »
Ik draag altijd strings.. belhalve
de eerste dagen van mn rode week.. dan vind ik het gewoon niet fijn..
Het is in begin gewoon wennen en volgens mij wel normaal.
en ik vind het zeker niet sletterig..

Offline Lizzelicious

« Reactie #34 Gepost op: augustus 04, 2011, 12:32:13 »
Ik draag altijd strings. Ongesteld of niet :'D Tampons gebruiken, geen probleem.