Het is toch niet sletterig, het zit onder je kleren.. als het er boven uit komt oke dat staat niet echt mooi ofzo. (zelf heb ik daar ook wel eens last van trouwens, bah)
Dit is geen gezicht nee, het kan wel sexy zijn in de slaapkamer als de kleding er van af gaat maar buiten de slaapkamer mee gaan pronken vind ik not done. Het is vaak moeilijk te verbergen en zelfs ik weet dat, maar de meeste jongens hebben daar geen problemen mee en laten de ondergoed makkelijk aan iedereen zien zelfs in het openbaar, ze weten waarschijnlijk nog niet dat je broek laag laten hangen al vorig jaar uit de mode was.

Wat betreft het ondergoed vind ik eerder dat je zelf moet overwegen of het sexy bij jou staat of niet, als je mooie volle billen hebt en een string jou niet dwars zit (lekker zit dus) vind ik het wel mooi staan, als je niet zo volle kont hebt dan pronk je door de veel onthullende kledingstuk eigenlijk met niks en dat vind ik zelf geen gezicht meestal.
Daarbij ben je van nature al sexy als je zelfverzekerd bent, weet wat je doet en netjes bent IMO. De kleding is alleen een verlengstuk aan dat sexy.