Auteur Topic: En hoe ging jullie examen?  (gelezen 2500 keer)

Offline Kayleigh.

En hoe ging jullie examen?
« Gepost op: mei 16, 2011, 11:45:16 »
Hoe ging het vandaag bij jullie?

Ik heb net Kunst Algemeen gehad. Ging wel aardig. Heel veel ging over het theater en dat is niet mijn favoriete onderwerp. Het ging wel redelijk goed. Ben benieuwd naar de antwoorden.
Gooi je hart over de hindernis en je paard volgt vanzelf.

Offline Athena

Re: En hoe ging jullie examen?
« Reactie #1 Gepost op: mei 16, 2011, 12:29:54 »
De antwoorden kan je op havovwo.nl vinden toch? Tenminste dat was 2 jaar geleden zo toen ik examen deed ;P

Offline Lissa

« Reactie #2 Gepost op: mei 16, 2011, 12:30:56 »
ja maar kwamen die niet altijd om 5 uur smiddags online ofzo?
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline Athena

« Reactie #3 Gepost op: mei 16, 2011, 12:32:30 »
Ik dacht altijd een uur na het examen. Dus als het examen officieel tot 11 uur duurt, dat het dan om 12 uur online staat.

Offline Lissa

« Reactie #4 Gepost op: mei 16, 2011, 12:35:25 »
oh dat zou ook kunnen ja. maar mij staat toch iets van 17.00 bij, weet niet waarom, misschien dat ik vaak examens tot 16.00 had ofzo :P

edit: ja, ik zie net dat ik steeds tot 16.00 of 16.30 had, dus vandaar dat mij 17.00 bijstaat!
« Laatst bewerkt op: mei 16, 2011, 12:37:19 door Lissa »
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

zonder paraplu.

om te kunnen geven.

Offline Kayleigh.

« Reactie #5 Gepost op: mei 16, 2011, 13:23:01 »
Die antwoorden kun je idd bekijken. Alhoewel je bij KUA niet echt goed kan beoordelen. Veel leraren houden zich bij KUA niet goed aan het correctiemodel en beoordelen soepeler. Dat zei de lerares iig XD
Op examen.nl enzo staat dat de antwoorden DIRECT na het examen erop komen te staan. Het is inmiddels al meer dan een uur geleden en ze staan er nog steeds niet op. Volgens een vriendin komen ze er pas om 2u op te staan. -,-''

Offline Athena

« Reactie #6 Gepost op: mei 16, 2011, 14:43:57 »
Vaak is het verstandiger om niet naar de antwoorden te kijken omdat je jezelf dan alleen maar gek maakt als je een fout antwoord ziet. Je kan er toch niets meer aan veranderen.

Offline Lissa

« Reactie #7 Gepost op: mei 16, 2011, 15:08:06 »
ik heb het allemaal iedere keer bekeken.
en het gaf mij juist het gevoel van 'controle' te hebben, weten waar je staat.
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

zonder paraplu.

om te kunnen geven.

Offline Kayleigh.

« Reactie #8 Gepost op: mei 16, 2011, 15:14:40 »
Ik wil het idd wel graag weten, maar ook wel weer veranderen. xD
Ik snap overigens geen kut van dat antwoordmodel. Ik heb streng nagekeken + strenge normering een 3.5. Minder streng nagekeken + Hoge normering een 7.5. Verschilt dus ook echt heel erg.

Offline Lissa

« Reactie #9 Gepost op: mei 16, 2011, 15:18:13 »
ja je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker wat je gaat hebben, maar ik heb iedere keer streng nagekeken en gemiddelde normering gepakt en dan kwam ik vaak 1 vol punt lager uit dan wat ik uiteindelijk bleek te hebben...
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

zonder paraplu.

om te kunnen geven.

Offline meiske

« Reactie #10 Gepost op: mei 16, 2011, 17:13:20 »
M&O ging redelijk. Hopelijk heb ik genoeg punten maar ik zie het lichtelijk somber in.
you're the only one for me

Offline ukkie

« Reactie #11 Gepost op: mei 16, 2011, 17:15:45 »
Ik had vandaag ook kunst. En het ging wel goed. maar er werd idd veel over het theater gepraat. en veel dingen heb ik echt fout ingeschat ofzo. Ik kijk meestal globaal de vragen na op het internet, maar ik ga nog niet uitrekenen wat ik heb. Dat maakt me veel te zenuwachtig. Dus ik wacht gewoon tot het moment dat ik krijg te horen of ik geslaagd ben of niet ;)

Offline FEE.

« Reactie #12 Gepost op: mei 16, 2011, 17:37:46 »
Ik had vandaag Nederlands en het ging wel. Heb 't net ook nagekeken en misschien had ik dat beter niet kunnen doen haha, had het idee dat het beter ging! Maar weet iemand waar je dan ook kunt zien met hoeveel punten welk cijfer je ongeveer hebt? Want ik keek op havovwo.nl en daar zou ik een enorme onvoldoende hebben, maar de punten liepen daar door tot 68 terwijl je er maar 48 kon halen ;p dus dat klopt gelukkig niet haha!
So may the sunrise bring hope where it once was forgotten

Offline Lissa

« Reactie #13 Gepost op: mei 16, 2011, 18:26:00 »
op laks.nl kun je je cijfer berekenen geloof ik.
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

zonder paraplu.

om te kunnen geven.

Offline FEE.

« Reactie #14 Gepost op: mei 16, 2011, 19:31:11 »
Ohja, ik zag het haha! Nou, ik heb tussen de 6.9 en 7.7, dus daar ben ik wel tevreden mee! Als de rest ook zo gaat ben ik een gelukkig mens haha.

Offline Kayleigh.

« Reactie #15 Gepost op: mei 17, 2011, 11:30:33 »
Ik heb straks Nederlands. Ben benieuwd hoe het gaat. Hoef gelukkig maar een 2,7 te halen en ik ben meestal vrij goed in samenvatten.
Bij Nederlands van VWO heeft al meer van 25% geklaagd :O
Bij Kunst Algemeen nu ongeveer 10%. Ben benieuwd hoe hoog de norm dan gaat worden. Vraag me altijd af waarover er geklaagd is.

Offline ukkie

« Reactie #16 Gepost op: mei 17, 2011, 11:39:56 »
Ik heb straks ook Nederlands. Ik ben er wel echt slecht in, maar ik heb genoeg geoefend in de les dus ik hoop dat het wel goed komt. Alleen ik heb waarschijnlijk wel de volle aftrek voor mijn spelling. Dat kan ik echt niet.

Offline FEE.

« Reactie #17 Gepost op: mei 17, 2011, 12:29:28 »
Haha, ik heb bij nederlands ook geklaagd ja! De samenvattingsopdracht die we kregen was echt onduidelijk, dus ik denk dat de meesten daarover hebben geklaagd. Vandaag heb ik vrij, maar ik word echt wanhopig als ik eraan denk dat ik nog moet beginnen voor donderdag.. ;( In ieder geval, succes vandaag!

Offline Linda.

« Reactie #18 Gepost op: mei 17, 2011, 14:04:40 »
Ik vond Nederlands echt supermoeilijk. Alles was zo vaag en onduidelijk geformuleerd. Maar als het goed is heb ik tussen de 6,9 en de 7,7 dus dat viel me echt mee, had ik totaal niet verwacht.
Maarja die van vorig jaar was best makkelijk dus het was te verwachten dat het examen dit jaar moeilijker zal zijn.

Offline Kayleigh.

« Reactie #19 Gepost op: mei 17, 2011, 15:40:36 »
Ik hoorde idd dat het samenvatten bij vwo erg lastig was.
Zelf heb ik net ook Nederlands gehad. Was alweer erg snel klaar terwijl het voor mijn gevoel heel lang duurde en ik heb ook nog eens alles overgeschreven. XD
Samenvating was makkelijk om binnen het aantal woorden te blijven, maar ik weet niet heel zeker hoe die gegaan is. Mijn spelling is ook nogal verneukt. xD
De gewone vragen gingen redelijk, maar dat is sowieso niet mijn sterkste punt bij Nederlands. Ben dus benieuwd naar de antwoorden ;p