Auteur Topic: En hoe ging jullie examen?  (gelezen 2500 keer)

Offline FEE.

Re: En hoe ging jullie examen?
« Reactie #60 Gepost op: mei 25, 2011, 17:24:08 »
@ Kayleigh; ik denk dat ze dat wel goedrekenen hoor, 't komt toch zeker heel dicht in de buurt!

Vandaag had ik maatschappijwetenschappen en op zich ging het wel, maar ik heb net nagekeken en ik heb steeds te weinig opgeschreven. Daar baal ik nu echt heel erg van, want ik had echt geen tijd om meer op te schrijven en het zijn allemaal dingen die ik wél wist en ja, dat is gewoon balen.
En verder Frans, wat ook wel ging, maar nou ja, ik was ontzettend moe en ik had de lat voor mezelf wel hoog gelegd en ik denk dat ik dat ook niet gehaald zal hebben, ook balen dus.

Al met al zit ik er nu even helemaal doorheen, ben doodop en ik moet nog beginnen met leren voor aardrijkskunde van morgen, wat ik dus sowieso wel zal verknallen. Daar doe je dan al die jaren je best voor, om het lekker in één keer weer naar beneden te halen, jemig.
So may the sunrise bring hope where it once was forgotten

Offline AUTUMN

« Reactie #61 Gepost op: mei 25, 2011, 17:45:23 »
Bij ons hoor je heel veel hoge punten xD
Lijkt me vreemd, een filosofieexamen. Wat krijg je dan voor vragen?

Aardrijkskunde vraag 20 (over 2 provincies met de rest vergelijken om klimaatgebied) is ongeldig verklaard en iedereen krijg daarvoor de punten. Komt mij heel goed uit want ik had 'm fout omdat ik de provincie niet kon vinden. Heb nu 32 punten en zit dan tussen een 5,1-5,9 en heb een 5,2 nodig.

Voor Frans heb ik waarschijnlijk een voldoende! Voor mn proefexamens niet hoger gehaald dan een 4 en dit examen vond ik erg lastig. Zit nu tussen een 5-5,8 en heb een 5,3 nodig. Maar ik heb 2 twijfelpunten die ik niet heb meegeteld. Mijn docente keurt ze sowieso goed, maar tweede corrector ben ik niet zeker van.
Antwoorden: Alleen leden hebben toegang/ alleen degenen die beschikken over een ledenpas mogen naar binnen.  + Je kunt er nog beperkte hoeveelheid / 3 gram cannabis per keer kopen.
Mijn antwoorden: Om cannabis te kopen is een lidmaatschap verplicht + Er is een limiet op het aantal gram dat mag worden verkocht.
Ik hoop dus dat deze twee punten worden goedgekeurd (had er nog twee, maar die worden denk ik niet goedgekeurd). Met deze twee punten erbij heb ik tussen een 5,3 - 6,1.
Lang verhaal, maar ik ben even blij met deze punten gezien Frans mijn slechtste vak is en ik daarvoor al een onvoldoende had gerekend. En tegelijkertijd twijfel ik erg over die 2 punten.
bij filosofie krijg je veel stukken tekst, en dan moet je daar verschillende theorieeën van filosofen op toepassen bijvoorbeeld. is wel lastig. gelukkig dat frans zo meegevallen is! heb je ook wiskunde toevallig? die heb ik zojuist echt super hard verkloot, heb tussen een 4.1 en 5.0 dus sowieso onvoldoende, en dan hoeven de normen van geschiedenis en nederlands maar laag uit te vallen en ik ben gezakt. verdomme. of slaag je toch met drie vijfen als je twee zevens staat? ik snap stiekem niks van dat slagings regelement.

Offline Kayleigh.

« Reactie #62 Gepost op: mei 25, 2011, 18:17:37 »
bij filosofie krijg je veel stukken tekst, en dan moet je daar verschillende theorieeën van filosofen op toepassen bijvoorbeeld. is wel lastig. gelukkig dat frans zo meegevallen is! heb je ook wiskunde toevallig? die heb ik zojuist echt super hard verkloot, heb tussen een 4.1 en 5.0 dus sowieso onvoldoende, en dan hoeven de normen van geschiedenis en nederlands maar laag uit te vallen en ik ben gezakt. verdomme. of slaag je toch met drie vijfen als je twee zevens staat? ik snap stiekem niks van dat slagings regelement.
Lijkt me best interessant, maar idd ontzettend moeilijk.
Wiskunde heb ik gelukkig niet. Dan zou ik helemaal gezakt zijn.
Dat slagingsregelement snap ik ook niet zo goed. Geloof dat je max. één 4 + één 5 mag staan of twee 5en. Maar dat weet ik niet zeker.

@ Kayleigh; ik denk dat ze dat wel goedrekenen hoor, 't komt toch zeker heel dicht in de buurt!

Vandaag had ik maatschappijwetenschappen en op zich ging het wel, maar ik heb net nagekeken en ik heb steeds te weinig opgeschreven. Daar baal ik nu echt heel erg van, want ik had echt geen tijd om meer op te schrijven en het zijn allemaal dingen die ik wél wist en ja, dat is gewoon balen.
En verder Frans, wat ook wel ging, maar nou ja, ik was ontzettend moe en ik had de lat voor mezelf wel hoog gelegd en ik denk dat ik dat ook niet gehaald zal hebben, ook balen dus.

Al met al zit ik er nu even helemaal doorheen, ben doodop en ik moet nog beginnen met leren voor aardrijkskunde van morgen, wat ik dus sowieso wel zal verknallen. Daar doe je dan al die jaren je best voor, om het lekker in één keer weer naar beneden te halen, jemig.
Ik hoop ook dat ze het goedrekenen, dan ben ik ontzettend blij.
Dat is altijd balen als je erachter komt dat je te weinig hebt opgeschreven. Heb ik ook vaak last van en dat scheelt vooral in de meerpuntenvragen vaak de helft.
Heel veel succes met het leren van Aardrijkskunde. Vind het een verschrikkelijk vak.
Gooi je hart over de hindernis en je paard volgt vanzelf.