Auteur Topic: Wat voor kleding vind jij echt niet kunnen?  (gelezen 4468 keer)

Offline Sanne

Wat voor kleding vind jij echt niet kunnen?
« Gepost op: juni 05, 2011, 13:34:57 »
Zowel bij vrouwen als mannen. Wat vind jij nou echt niets, bij wie dan ook?

Ik oversized. Baggy, oke, maar oversized, nee. Zowel bij jongens als meisjes.

En... kinderachtige t-shirts bij wat oudere meisjes.
Zoals:

Ik vind dat tot een jaar of 12 gewoon oke, maar soms zie je van die meisjes van 16 of ouder die alleen maar in dat soort shirts lopen. Dat ligt ook weer een beetje per t-shirt, want ik vind niet elke t-shirt met print kinderachtig ofzo. Maar de 2 bovenstaande, vind ik wel 2 goede voorbeelden.

Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline BOEM

Re: Wat voor kleding vind jij echt niet kunnen?
« Reactie #1 Gepost op: juni 05, 2011, 13:44:58 »
in die shirts kan ik me wel inleven
(ookal heb ik een hello kitty shirt die ik nog met veel liefde draag THUIS)

die poepbroeken (harembroeken) vind ik echt .. uuuuugh.
lekker als pyama maar niet voor school/winkelen etc.

As usual, there's a great person behind every idiot.

Offline STEPHH.

« Reactie #2 Gepost op: juni 05, 2011, 13:45:32 »
Als je megadik bent en dan van die strakke treggings expres. Dat het vet er bijna uitknalt, zegmaar. Dat vind ik niet kunnen. En van die 50+ mevrouwen met ordinaire kleding. Sowieso, ordinaire kleding. Maar waar dan precies de grens van het ordinaire ligt, daar heeft iedereen zo een andere kijk op.
sunshine cannot bleach the snow, nor time unmake what poets know

Offline Kelly.

« Reactie #3 Gepost op: juni 05, 2011, 13:50:00 »
trainingsbroeken. Thuis oke, in de sportschool oke, maar niet naar school/werk/overstraat.
Someday, I will make my dad and mom proud of me. I promise.

Offline Sanne

« Reactie #4 Gepost op: juni 05, 2011, 13:50:22 »
Idd, ordinair! Daar hou ik ook niet van, was ik vergeten te zeggen. En vooral niet bij 50+, nee. En ik ben het ook al met je eens dat die grens voor iedereen anders ligt, want tsjah waar ligt die grens? Dat kan ik ook niet echt zeggen, het ligt aan het totaalplaatje enzo.

Ik zag laatst serieus een mens, en die was echt echt echt heeeeeel erg dik, ik denk echt minstens 130 kg. Had ze zo'n hotpants aan wat ook nog eens niet 'dr maat was, met zo'n heeeeeeeeeeeel strak t-shirts erop die ze volgens mij ook in hooguit maat M had gekocht. Dat was... niet erg flatteus.
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline BOEM

« Reactie #5 Gepost op: juni 05, 2011, 13:57:50 »
hahaha zeer sexy. dat die mensen zelf niet doorhebben dat t er niet uit ziet.
As usual, there's a great person behind every idiot.

Offline Zebraaa

« Reactie #6 Gepost op: juni 05, 2011, 14:05:54 »
Vrouwen
- Leggings zonder iets erover
- Korte broekjes/rokjes waar de billen zowat onderuit komen
- Gouden/zilveren kleren
- Fluor neon kleurtjes (oke dat had ik vroeger ook toen het 'hip' was hahaha. zo'n KNAL geel shirt xD)
- Wortelbroeken met het taille tot de navel. Sorry, vreselijk xD.

Mannen
- 7/8ste broeken zegmaar haha. Beetje hoogwater idee maar dan 'hoort' het zo. Brrrrr.
- Dan meteen, wat dat soort broeken vaak zijn, van die broeken van zo'n bepaald soort trainingsbroek achtige stof met trektouwtjes aan de bovenkant. Weet niet of jullie snappen wat ik bedoel want kan het niet goed omschrijven, maar het is vreselijk.
- Van die sportschoenen van de scapino of zo. Met sporten, oké, maar daarbuiten, nee.
- Van die model loze spijkerbroeken
- Hemden (als in hemd-hemden, van die wittes wat je weleens ziet bij rappers of zo)

In het algemeen:
- Spijker op spijker (spijkerbroek+spijkerjasje)
- Hoog opgetrokken sokken onder een korte broek
- Sokken in sandalen
- Foute teksten (a la Gerard Joling)
- Polo shirtjes (hou er gewoon niet van)
« Laatst bewerkt op: juni 05, 2011, 14:07:27 door Zebraaa »

Offline Chimaera.

« Reactie #7 Gepost op: juni 05, 2011, 14:09:04 »
Nou. Wat ik laatst zag. Een vrouw, jaar of 50, met een legging aan en een leuk tuniekje. Kan heel leuk zijn, echt. Ook bij mensen op die leeftijd (zoals mijn moeder). Máár het tuniekje was echt nét te kort waardoor je gewoon duidelijk de vorm van haar blubberkont in die groene legging zag. Bah.
Mensen die zich te 'jong' kleden dus, daar kan ik niet tegen. En dikke mensen die te strakke kleding aan trekken. Dus eigenlijk vind ik het stom als mensen kleding aan trekken die ze gewoon niet aan moeten doen.

Offline Edic

« Reactie #8 Gepost op: juni 05, 2011, 14:12:48 »

Offline Chimaera.

« Reactie #9 Gepost op: juni 05, 2011, 14:13:30 »
Edic is dat een one-piece? Jemig wat lelijk.

Offline Kiki.

« Reactie #10 Gepost op: juni 05, 2011, 15:16:27 »
Edic, dat ja.

tevens hou ik niet echt van laarzen in de zomer. Uggs (laarsvorm) met 25 graden vind ik ook minder charmant
ehm, ik hou niet van mensen die hakken dragen maar er niet op kunnen lopen.
Mensen die zich in kleding hullen die met gemak 2 maten groter had gekund.
Mensen die zich in kleding hullen die ze 25 jaar geleden voor het laatst aan hadden mogen doen.
Jongens met G-unit? of hoe heet dat kleding vind ik ook minder. Maar dat ligt meer aan het bijbehorende gedrag denk ik. 
Ik hou ook niet ordinaire kleding.

Draag gewoon iets wat je leuk staat, wat je past en waar je je prettig in voelt. Als je dat dan ook uitstraalt vind ik het allemaal best hoor.
Woorden raakten op, klanken echter niet.

Offline June

« Reactie #11 Gepost op: juni 05, 2011, 16:08:09 »
Witte leggings. Iehl.
Korte spijkerrokjes met leggings eronder.
Drie kwart leggings.
Van die lage hakken.
Van die lelijke ‘bristol’ schoenen.
Van die band shirtjes.
Die stomme lintjes op je kop. Zo via je voorhoofd enzo.
Inderdaad van die shirts met printjes.
Lelijke markt kleding. Echt, dat vind ik zo verschrikkelijk. Je voelt en ruikt het gewoon aan de stof.
Van die sportieve laarzen.
En nog wel meer volgens mij.

Offline Micha

« Reactie #12 Gepost op: juni 06, 2011, 00:45:34 »
drie kwart leggings en broeken.
witte leggings.
nickelson, alles ervan.
witte broeken (voornamelijk bij mannen.)
nike air max.
van die saaie jongens jongens schoenen van de bristol ofzo.
te strakke shirts.
strakke tanktops bij jongens. bah.
baggy jeans.
van die mega overzeas gothic broeken.
fishnet (tenzij het een panty is.)
all stars (ja. ik wee tniet. ik vond het mooie schoenen. nu vind ik het echt lelijke schoenen....)
alleen maar zwarte kleding. dus echt zwarte broek en zwart printloos shirt.
shirts met een print dat niet echt iets betekend (zoals in de eerste post.)

Offline Kayleigh.

« Reactie #13 Gepost op: juni 06, 2011, 15:04:40 »
Dit topic doet mij denken aan een mens die ik ooit heb gezien. Zij was nogal dik. Ze had een gele 3kwart legging aan met daaronder een grote onderbroek in een donkere kleur en een rood t-shirt dat veel te kort was waardoor de halve buik eronderuit floepte. Niet mooi dus.
Verder vind ik veel dingen opzich wel kunnen, maar dat ligt vaak aan de persoon. Maar dingen die te kort zijn vind ik echt verschrikkelijk en veel van wat jullie al gezegd hebben vind ik ook niet echt mooi.
Wat ik trouwens echt niet mooi vind. Met paardrijwedstrijden moeten de deelnemers altijd een witte/cremekleurige broek aan. 9 van de 10 keer ziet dat er dus echt niet uit omdat je de cellulitis bijna altijd ziet in zo'n witte strakke broek. Helemaal bij dikkere mensen is dat een verschrikking.
Dat doet me trouwens denken aan de mode met al die paardrijbroekachtige leggings en paardrijlaarzen die onder rokje worden gedragen enzo. Lelijk.
« Laatst bewerkt op: juni 06, 2011, 15:07:34 door Kayleigh. »
Gooi je hart over de hindernis en je paard volgt vanzelf.

Offline Rann.

« Reactie #14 Gepost op: juni 06, 2011, 16:01:57 »
Edic, dat ja.

tevens hou ik niet echt van laarzen in de zomer. Uggs (laarsvorm) met 25 graden vind ik ook minder charmant
ehm, ik hou niet van mensen die hakken dragen maar er niet op kunnen lopen.
Mensen die zich in kleding hullen die met gemak 2 maten groter had gekund.
Mensen die zich in kleding hullen die ze 25 jaar geleden voor het laatst aan hadden mogen doen.
Jongens met G-unit? of hoe heet dat kleding vind ik ook minder. Maar dat ligt meer aan het bijbehorende gedrag denk ik. 
Ik hou ook niet ordinaire kleding.

Draag gewoon iets wat je leuk staat, wat je past en waar je je prettig in voelt. Als je dat dan ook uitstraalt vind ik het allemaal best hoor.

Hier ben ik het mee eens. En jurkjes/rokjes die te kort zijn.
« Laatst bewerkt op: juni 06, 2011, 16:04:13 door Rann. »
. . . . . . . . . . .

Offline Willes

« Reactie #15 Gepost op: juni 06, 2011, 17:51:10 »
Witte leggings. Iehl.
Korte spijkerrokjes met leggings eronder.
Drie kwart leggings.
Van die lage hakken.
Van die lelijke ‘bristol’ schoenen.
Van die band shirtjes.
Die stomme lintjes op je kop. Zo via je voorhoofd enzo.
Inderdaad van die shirts met printjes.
Lelijke markt kleding. Echt, dat vind ik zo verschrikkelijk. Je voelt en ruikt het gewoon aan de stof.
Van die sportieve laarzen.
En nog wel meer volgens mij.

Witte leggings, omg! Ik zie zoveel meiden op school er mee lopen en ik snap niet dat ze niet inzien dat het er gewoon niet uitziet. Vooral in combo met spijkerrokje, een shirtje á la hier eerder in het topic getoond, die legging dat tot mid-scheen en birkenstocks er onder. Did you hit your head? (Ik wil nu niet overkomen als de modepolitie ofzo, maar die meiden zijn 15/16/17, en dan kleed je je toch niet als een 10-jarige?)

Offline Kelly.

« Reactie #16 Gepost op: juni 06, 2011, 17:52:41 »
Birkenstocks vind ik ook echt afschuwelijk. Ik weet dat veel mensen ze hebben, dus sorry als ik hiero iemand beledig.
Someday, I will make my dad and mom proud of me. I promise.

Offline Micha

« Reactie #17 Gepost op: juni 06, 2011, 17:53:26 »
Witte leggings, omg! Ik zie zoveel meiden op school er mee lopen en ik snap niet dat ze niet inzien dat het er gewoon niet uitziet. Vooral in combo met spijkerrokje, een shirtje á la hier eerder in het topic getoond, die legging dat tot mid-scheen en birkenstocks er onder. Did you hit your head? (Ik wil nu niet overkomen als de modepolitie ofzo, maar die meiden zijn 15/16/17, en dan kleed je je toch niet als een 10-jarige?)
._. ik vind het altijd zo erg als van die meisjes daarmee rondlopen. nou ja, ze moeten vooral doen wat ze niet laten kunnen, maar ik zou daar nog in geen miljoen jaar dood gevonden in willen worden.

Offline music4life

« Reactie #18 Gepost op: juni 06, 2011, 17:56:30 »
zijn crocs al gezegd?? Sorry maar ik vind die echt vreselijk.
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile (L)

Offline Willes

« Reactie #19 Gepost op: juni 06, 2011, 18:03:00 »
._. ik vind het altijd zo erg als van die meisjes daarmee rondlopen. nou ja, ze moeten vooral doen wat ze niet laten kunnen, maar ik zou daar nog in geen miljoen jaar dood gevonden in willen worden.

Ja echt he! Maar dan heb je zo'n groepje meiden en die hebben dat dan allemaal aan! Ik bedoel.. waarom zou je dat ooit doen? Of zouden ze dat doen omdat een van hun dat dan aanheeft en dan gaan ze het ook dragen.