Auteur Topic: Wat voor kleding vind jij echt niet kunnen?  (gelezen 4468 keer)

Offline Rann.

Re: Wat voor kleding vind jij echt niet kunnen?
« Reactie #40 Gepost op: juni 09, 2011, 22:52:52 »
Ik vind ze gewoon kei lelijk. Ik weet nie waarom. Gewoon, zo 'onafgemaakt'. Een hele legging of geen legging denk ik dan. (O, by the way, leggings die TOT je voet gaan vind ik ook al zoiets verschrikkelijks.)
die heb ik ook altijd aan, hahaaha. Maar ik heb ze aan met schoentjes dus dan zie je ze niet.
. . . . . . . . . . .

Offline Sanne

« Reactie #41 Gepost op: juni 09, 2011, 22:57:06 »
Ach ja en anders hoef je je niet te ''verontschuldigen'' (doe je niet echt maar goed) neem ik aan :'D
Ik draag ook birkenstocks, 3kwart leggings (ja ook een witte) en lage hakken (zo'n 7cm. weet niet of dat er nog onder zou vallen :') maar echt hele lage van 3-4 vind ik wel lelijk.) die hier genoemd zijn :'D
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline June

« Reactie #42 Gepost op: juni 09, 2011, 23:00:39 »
Ach ja en anders hoef je je niet te ''verontschuldigen''
Nee, precies. Dat ik dat niet leuk vind wil niet zeggen dat je het niet meer mag/kan dragen. Zo heeft iemand anders vast ook nog wel iets over een kledingstuk te zeggen, dat ik wel draag.

Offline Zebraaa

« Reactie #43 Gepost op: juni 09, 2011, 23:14:51 »
hihi, ik zit hier momenteel in een wijde overzeas broek en neppe birkenstocks, ik wed dat het meerendeel hier dat superlelijk vind. ook draag ik die slippers weleens met een 3/4 legging onder een jurkje. maar ach. als je je zelf maar fijn voelt in je kleding, dat is belangrijk want dat is vaak ook terug te zien in je uitstraling. :)

Offline Rann.

« Reactie #44 Gepost op: juni 09, 2011, 23:17:43 »
Ach ja en anders hoef je je niet te ''verontschuldigen'' (doe je niet echt maar goed) neem ik aan :'D
Ik draag ook birkenstocks, 3kwart leggings (ja ook een witte) en lage hakken (zo'n 7cm. weet niet of dat er nog onder zou vallen :') maar echt hele lage van 3-4 vind ik wel lelijk.) die hier genoemd zijn :'D

Ik? Nee hoor, dat doe ik niet. Ik heb vrijwel altijd dichte schoentjes aan, op één paar schoenen na.
Ik bedoelde het meer als in: Ik heb dat ook, maar je ziet niet eens dat ik zo'n legging aan heb omdat ik dichte schoentjes draag.
Ik draag ook croccs op mijn werk, dat zegt toch echt genoeg over mij denk ik. :P :')
. . . . . . . . . . .

Offline angiee.

« Reactie #45 Gepost op: juni 14, 2011, 23:29:58 »
overzeas broeken vind ze verschrikkelijk maar ieder eigen smaak
en hoge broeken tot boven je navel.
sokken in sandalen.
naveltruitjes, vooral bij wat stevigere meisjes waar ze zo vet buikje hebben.
witte leggings vind ik ook niet mooi, vooral als je er geen rokje bij heb.
en skinny's bij jongens, neh.
"When we do the best we can, we never know what miracle is brought in our life, OR in the life of another."

Offline Michelle

« Reactie #46 Gepost op: juni 16, 2011, 12:01:28 »
Oooh ja brrr witte leggings..
Crocs, en dan vooral in vreselijke neon kleuren.
Kleding in helemaal 1 kleur, bijvoorbeeld een blauwe broek én blauw shirtje.
Birkenstocks vind ik ook afgrijselijk (ja ik heb ze zelf ook en ze lopen inderdaad fijn)

Driekwart leggings vind ik ook lelijk (uitzonderingen daargelaten) je krijgt er zo'n korte beentjes van ofzo.

Ordinair kan sowieso niet nee, en mensen die zich niet naar hun leeftijd kleden over het algemeen.
Te korte shirtjes of vestjes op een hogere broek vind ik ook echt niet mooi.
Bij jongens houd ik niet van die nét iets te wijde broeken.
En hakken van onder de 8 cm ofzo vind ik ook niet mooi meestal.

Offline FRAN.

« Reactie #47 Gepost op: juni 19, 2011, 20:10:10 »

Offline missbitch92

« Reactie #48 Gepost op: juni 22, 2011, 13:27:43 »
Ik vind broeken waarbij de kruis bijna of helemaal tot aan je
knieën hangt vreselijk lelijk.
ieder zn smaak.. maar ik vind et geen gezicht..

bij mannen EN vrouwen..
vooral als je bij mannen de björn borg( (tsss))
boxer er een meter boven uit komt..
veel vinden dat sexy maar ik vind het
'aso'

Offline Rann.

« Reactie #49 Gepost op: juni 22, 2011, 15:16:01 »
mijn nichtje  heeft dat ook.. Dan hijs ik ik haar broek altijd weer omhoog. :'D
. . . . . . . . . . .

Offline unattainable.

« Reactie #50 Gepost op: juni 22, 2011, 15:42:42 »
een meisje met afzakkende broek?
dat vind ik ook echt een nee. :').
een jongen oke, dat vind ik best leuk, maar een meisje? ;(
vouloir c'est pouvoir

Offline June

« Reactie #51 Gepost op: juni 22, 2011, 15:50:09 »
Nog eentje, vieze ringen/oorbellen die afgeven. Doe er transparante nagellak op of draag het helemaal niet, die groene vlekjes die ze achterlaten zien er niet uit. Of van die festivalbandjes die echt al maanden om zo'n pols zitten. Gatver, al die bacteriën. :p

Offline Micha

« Reactie #52 Gepost op: juni 22, 2011, 15:52:14 »
Nog eentje, vieze ringen/oorbellen die afgeven. Doe er transparante nagellak op of draag het helemaal niet, die groene vlekjes die ze achterlaten zien er niet uit. Of van die festivalbandjes die echt al maanden om zo'n pols zitten. Gatver, al die bacteriën. :p
:'D ik heb al 2 jaar een festivalbandje om, maar dat wordt wel schoon hoor, als ik mn handen was en als ik douche.
maar inderdaad, ik vind het supervies als mn ringen afgeven, bah. maar sinds kort weet ik dus dat transparante nagellak helpt ja xD. echt een geniale oplossing. want het is echt vies, en je ring wordt er ook gewoon supersuperlelijk van.

Offline Rann.

« Reactie #53 Gepost op: juni 22, 2011, 15:58:31 »

Dat vind ik ook vies, vooral bij sieraden.
. . . . . . . . . . .

Offline Nathaliee.

« Reactie #54 Gepost op: juni 22, 2011, 16:05:38 »
Festivalbandjes worden toch gewassen als je doucht? Dus ik zie niet waarom dat zo vies is eigenlijk ;D

Offline Micha

« Reactie #55 Gepost op: juni 22, 2011, 16:12:16 »
Festivalbandjes worden toch gewassen als je doucht? Dus ik zie niet waarom dat zo vies is eigenlijk ;D
Nee, inderdaad. :'D Sowieso zitten er niet eens vieze vlekken op bij mij.

Offline Rann.

« Reactie #56 Gepost op: juni 22, 2011, 16:13:13 »

Bacteriën gaan er niet uit op 30 graden douchen denk ik. :p Ik vind die bandjes voor even wel leuk maar ik vind het nasty als mensen ze een jaar of twee om hebben. juk. Maar goed, dat is ieders eigen smaak natuurlijk.
. . . . . . . . . . .

Offline Nathaliee.

« Reactie #57 Gepost op: juni 22, 2011, 16:18:56 »
Oh dan vind je mij vies. haha :)
Maar inderdaad, smaken verschillen ;D

Offline Micha

« Reactie #58 Gepost op: juni 22, 2011, 16:25:04 »
Bacteriën gaan er niet uit op 30 graden douchen denk ik. :p Ik vind die bandjes voor even wel leuk maar ik vind het nasty als mensen ze een jaar of twee om hebben. juk. Maar goed, dat is ieders eigen smaak natuurlijk.
Mijn kleding wordt ook met 30 gewassen enzo. :'D dus dat zou ook vies zijn dan.
:'D maar het bandje wat ik draag is gewoon... niet vies, hij is gewoon schoon. de witte stof is niet gelig geworden, het is zelfs nog spierwit. (maar ik was 4x per dag mijn handen.  elke dag ofzo xD dus misschien is die van mij daarom schoon. sommige mensen die hebben een heel erg lelijk geworden, smerig bandje.)

Offline Rann.

« Reactie #59 Gepost op: juni 22, 2011, 16:29:14 »
Ik vind het gewoon een vies idee dat je een bandje constant om hebt. Je doet er vrijwel alles mee, dus al dat zweet in dat bandje, jukzzz.

En je wasmachine draait een vol programma en een bandje heb je eventjes onder de kraan. Een meisje in mijn klas had ook zo'n ding om: en stonk vreselijk. Maar goed als jij je er wel prettig bij voelt is het oké toch?
. . . . . . . . . . .