Auteur Topic: Samenwonen  (gelezen 2007 keer)

Offline Rann.

Re: Samenwonen
« Reactie #20 Gepost op: juli 05, 2011, 16:07:44 »
Ik dacht al.
. . . . . . . . . . .

Offline Anne.x

« Reactie #21 Gepost op: juli 05, 2011, 23:28:34 »
Nee Anne, je moet niet alleen ingeschreven staan, maar ook actief zijn. (:

k sta ingeschreven. Hoe lang duurt het voordat ik een woning krijg aangeboden?
Als u bent ingeschreven en bent ingelogd op de website, kunt u in vrijwel alle advertenties een slaagkansicoon vinden. Dit icoon is een rode, oranje of groene smiley. Het icoon staat voor uw slaagkans voor die betreffende woning.

als ik een rode smilie heb dan is het toch onzin dat ik regeer? want voorlopig heb ik toch geen slaagkans.. er staat nergens dat je moet regeergeren om woning om punten te krijgen of zodat ik sneller slaagkans krijg (groene smilie)

Offline Rann.

« Reactie #22 Gepost op: juli 06, 2011, 10:33:30 »
k sta ingeschreven. Hoe lang duurt het voordat ik een woning krijg aangeboden?
Als u bent ingeschreven en bent ingelogd op de website, kunt u in vrijwel alle advertenties een slaagkansicoon vinden. Dit icoon is een rode, oranje of groene smiley. Het icoon staat voor uw slaagkans voor die betreffende woning.

als ik een rode smilie heb dan is het toch onzin dat ik regeer? want voorlopig heb ik toch geen slaagkans.. er staat nergens dat je moet regeergeren om woning om punten te krijgen of zodat ik sneller slaagkans krijg (groene smilie)

Zo werkt het bij ons ook maar je moet wel reageren hoor. Wil je meer kans maken omdat je "actief" bent. Als je bij ons niet reageert sta je op non-actief en bouw je ook niks op. Maar goed, kan bij jullie inderdaad anders zijn.
. . . . . . . . . . .

Offline Anne.x

« Reactie #23 Gepost op: juli 07, 2011, 12:32:12 »
toch wel handig dat ik het weet ;) want dan ga ik gewoon elke week regeeren :)

Offline Rietje

« Reactie #24 Gepost op: juli 12, 2011, 21:10:45 »
We hebben een mooi 3 kamer appartement gevonden en we gaan binnenkort kijken. Er moet wel veel aan gedaan worden, verven, vloer enz. Maargoed, dan kunnen we het wel helemaal naar onze zin maken.:)

Offline missbitch92

« Reactie #25 Gepost op: juli 13, 2011, 10:44:59 »
Gefeliciteerd.. hopen dat het wat word  :)

Offline Chimaera.

« Reactie #26 Gepost op: juli 13, 2011, 21:20:53 »
Gefeliciteerd! Ik heb als het goed is vrijdag ook een huisje samen met mijn vriend! ^^

Offline Anne.x

« Reactie #27 Gepost op: juli 13, 2011, 22:19:16 »
hoe lukt dat bij jullie zo snel, en dan nog een beetje normale huur ook?

Offline Rann.

« Reactie #28 Gepost op: juli 13, 2011, 23:16:18 »
hoe lukt dat bij jullie zo snel, en dan nog een beetje normale huur ook?

Waarschijnlijk particulier, dat werkt allemaal sneller.
. . . . . . . . . . .

Offline Chimaera.

« Reactie #29 Gepost op: juli 14, 2011, 00:14:13 »
Waarschijnlijk particulier, dat werkt allemaal sneller.
Nee, ik ga huren van m'n ouders. Technisch gezien ook particulier dus, maar niet zo duur.

Offline Rann.

« Reactie #30 Gepost op: juli 14, 2011, 00:15:00 »
Nee, ik ga huren van m'n ouders. Technisch gezien ook particulier dus, maar niet zo duur.
Ik bedoelde dat van Rietje. (: Ik bedoelde ook meer als van: een woning binnen een maand vinden via de woningbouw is echt absurd snel.
. . . . . . . . . . .

Offline Chimaera.

« Reactie #31 Gepost op: juli 14, 2011, 11:06:04 »
Ik bedoelde dat van Rietje. (: Ik bedoelde ook meer als van: een woning binnen een maand vinden via de woningbouw is echt absurd snel.
Jaaa idd. Maar particulier is wel echt veel duurder toch.

Offline Rann.

« Reactie #32 Gepost op: juli 14, 2011, 11:18:16 »
Jaaa idd. Maar particulier is wel echt veel duurder toch.

Jaa dat is echt kapot duur vind ik. Ik heb ooit een kamer gehuurd van 400. Daar huur ik nu een huis voor met 3 slaapkamers. :') Maar ligt er ook aan waar je woont in het land volgens mij. Hier is alles sowieso wel een stuk goedkoper vind ik. Maar als je geluk hebt betaal je ook zo 700 voor een particuliere woning. :'D
. . . . . . . . . . .

Offline Chimaera.

« Reactie #33 Gepost op: juli 14, 2011, 11:37:48 »
Jaa dat is echt kapot duur vind ik. Ik heb ooit een kamer gehuurd van 400. Daar huur ik nu een huis voor met 3 slaapkamers. :') Maar ligt er ook aan waar je woont in het land volgens mij. Hier is alles sowieso wel een stuk goedkoper vind ik. Maar als je geluk hebt betaal je ook zo 700 voor een particuliere woning. :'D
Hier vinden ze 't idd heel normaal om 800 euro per maand te betalen voor een twee kamer appartement. En dan is het vaak nog een krot ook.

Offline Rann.

« Reactie #34 Gepost op: juli 14, 2011, 14:04:12 »
Ja precies! Mijn vriend vond het echt om te gieren dat we hier zo goedkoop wonen. :') In haarlem betaalden ze het dubbele zei hij. Wat betreft ben ik wel blij dat ik in het oosten woon, voor de eerste keer...
. . . . . . . . . . .

Offline Rietje

« Reactie #35 Gepost op: juli 14, 2011, 21:18:49 »
Dit huis kost ook een hoop geld (via Funda) maar we hebben geen zin om lang te wachten en willen toch gaan kopen en niet langer dan 2 jaar ofzo in dat huis zitten.:)
We gaan dan 550 euro per maand betalen voor een 3 kamer appartement (70m2)
Mochten we uitgenodigd worden, want we moesten een hele vragenlijst invullen of we wel ni aanmerking kwamen.:S Maar dat gaat wel lukken, hoop ik.:)

Offline Rietje

« Reactie #36 Gepost op: augustus 16, 2011, 22:45:25 »
Yesss we hebben een huis.:D Vanaf januari kunnen we erin:D

Mijn ouders vonden het onwijs leuk dat we gaan samenwonen, zat ik me daar nou zo druk om te maken.....pfff:P

Offline Lizzelicious

« Reactie #37 Gepost op: augustus 17, 2011, 08:02:40 »
Gefeliciteerd, wat leuk joh! Fijn dat je ouders ook achter jullie staan :)

Offline Rietje

« Reactie #38 Gepost op: augustus 18, 2011, 19:31:19 »
Ja, het is gek gegaan. Het is namelijk zo dat mijn ouders een huis gekocht hebben en zolang dit huis te koop staat mogen we er in wonen.:) Is wel onzeker als het verkocht wordt, want dan moeten we snel wat nieuws verzinnen, maar dat zien we tegen die tijd wel!