Auteur Topic: Shots.  (gelezen 1401 keer)

Offline Chimaera.

Shots.
« Gepost op: juni 10, 2011, 10:02:03 »
Ja. Vorige week ging ik met vrienden kingsen (een drankspel) en dan moet je ook af en toe een shot nemen. Nu kan ik niet zo goed shots nemen en je kon kiezen tussen Bacardi (rum) of wodka. Zoals je begrijpt was iedereen al snel behoorlijk wasted (behalve ik, ik was na drie shots gestopt), vooral omdat ze ook gewoon alles door elkaar dronken enzo.
Heeft iemand tips voor andere drankjes die je als shot kan drinken, die misschien wat minder sterk zijn? Aangezien je bij kingsen nogal vaak een shotje moet nemen.

Offline Athena

Re: Shots.
« Reactie #1 Gepost op: juni 10, 2011, 13:13:27 »
Wijn :')

Als mn vrienden en ik zo'n spel doen shot ik altijd met wijn. Dat sterkere spul krijg ik met geen mogelijkheid door mn strot en wijn is lekker <3

Offline Nathaliee.

« Reactie #2 Gepost op: juni 10, 2011, 14:28:40 »
In een café hier heb je zo'n 'death list' en dat zijn dan 13 verschillende shotjes die je allemaal direct na elkaar moet opdrinken, en dan ben je echt té zat omdat dat allemaal super sterk is en je ze door elkaar drinkt. Maar ik heb het nog niet gedaan, want ik hoor dan dat veel mensen echt moeten overgeven enzo en dan is het ook niet meer leuk ;D

Maar er was ook een shotje, Blue Thrill heette dat, en dat was zo lekker, met citroensap ofzo en ook helemaal niet zo sterk. Maar dat moet je dan wel eerst zelf maken ;D

En inderdaad, je kan ook gewoon wijn nemen als je minder sterk wilt, of martini ofzo?

Offline Rann.

« Reactie #3 Gepost op: juni 10, 2011, 14:40:09 »
Echte Martini zit 18 procent in volgens mij dus wel een groot verschil met wijn. Als je geen sterke drank wil zou ik geen martini nemen. ;p Wijn is denk ik wel een goede oplossing als je niet kachel wil worden.
. . . . . . . . . . .

Offline Nathaliee.

« Reactie #4 Gepost op: juni 10, 2011, 14:42:26 »
Ja maar in wodka of bacardi zit veel meer dan 18% toch?
Daarom dat ik dacht, misschien is dat ook wel goed omdat het minder is ;D

Offline Rann.

« Reactie #5 Gepost op: juni 10, 2011, 14:55:14 »
Ja Bacardi Rum is best wel sterk ja, ik las ook alleen bacardi trouwens. Wijn is echt het minimale dan denk ik.
. . . . . . . . . . .

Offline Nathaliee.

« Reactie #6 Gepost op: juni 10, 2011, 14:56:05 »
Of bier, haha ;D Tequila is ook leuk, maar dat is even sterk als die jij noemt denk ik. Mijn keel brandde echt ;D

Offline Chimaera.

« Reactie #7 Gepost op: juni 10, 2011, 16:13:03 »
Ik wil wel iets sterkers dan bier of wijn, maar niet zo sterk als rum of wodka zeg maar. :p Want tijdens het spel drink je gewoon bier en bij bepaalde dingen moet je een slok bier nemen, bij andere dingen weer een shotje. Dus ik zoek iets wat wel chill is om shots mee te doen, sterker dan bier en wijn maar niet zo sterk als rum of wodka..
Ik kan trouwens zweren dat we 't spel met Oud en Nieuw ook met minder sterke shots deden maar ik heb geen idee meer wat... Niemand van de groep, trouwens.

Offline Rann.

« Reactie #8 Gepost op: juni 10, 2011, 16:23:35 »
Malibu? Dat is minder sterk dan wodka
. . . . . . . . . . .

Offline Nathaliee.

« Reactie #9 Gepost op: juni 10, 2011, 17:15:34 »
Ja of passoa? Of zoals ik al zei, Martini? Dat is ook minder sterk.

Offline Chimaera.

« Reactie #10 Gepost op: juni 10, 2011, 17:27:30 »
Malibu is idd wel chill! Alleen weet niet of iedereen blij wordt van die 'zoete troep' zoals één van mijn vrienden het al noemde. Martini is ook wel chill.

Offline Sanne

« Reactie #11 Gepost op: juni 10, 2011, 17:57:54 »
Safari? Is wel heel zoet om puur te drinken, vind het zelf puur niet lekker maar misschien jij wel ;p
Die is 14,9% geloof ik
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Willes

« Reactie #12 Gepost op: juni 10, 2011, 18:00:28 »
Ik heb wel eens een heel lekker shotje met flugel gehad, maar ik weet niet meer waarmee dat gemixt was. Of je kan natuurlijk gewoon zo'n flesje doen.

Offline Nathaliee.

« Reactie #13 Gepost op: juni 10, 2011, 18:02:58 »
Ja inderdaad! Ik vind flugel echt naar kauwgom smaken trouwens ;D

Die Blue thrill dat ik al zei hé, dat heb ik net even opgezocht. En het is een mix van Blue Curacao liqueur en citroensap. Echt hemels, dus probeer dat maar ;D

Offline Rann.

« Reactie #14 Gepost op: juni 10, 2011, 21:29:06 »
Malibu is idd wel chill! Alleen weet niet of iedereen blij wordt van die 'zoete troep' zoals één van mijn vrienden het al noemde. Martini is ook wel chill.

Ja inderdaad, dat is waar. Het is wel zoet, dat wel. Flugel is ook lekker, maar goed dat is in mijn ogen dan ook weer zoet. xD
. . . . . . . . . . .

Offline Chimaera.

« Reactie #15 Gepost op: juni 12, 2011, 17:14:17 »
Ik heb het besproken en we gaan volgende x waarschijnlijk 43 likeur nemen. Dat schijnt wel chill te zijn. Ik heb 't ooit eens geproefd maar toen was ik echt 15 ofzo dus dat weet ik niet echt meer.

Offline Anne.x

« Reactie #16 Gepost op: juni 13, 2011, 17:19:32 »
Dropshot is goed te shotte want het is ook gewoon lekker (vind ik dan)
veder becardi lemon?
of boswandeling?

Offline Michelle

« Reactie #17 Gepost op: juni 17, 2011, 14:36:54 »
Apfelkorn ofzo kan ook. Of amaretto, weet niet hoe veel daar in zit?

Offline Sanne

« Reactie #18 Gepost op: juni 17, 2011, 15:05:56 »
Ik heb het besproken en we gaan volgende x waarschijnlijk 43 likeur nemen. Dat schijnt wel chill te zijn. Ik heb 't ooit eens geproefd maar toen was ik echt 15 ofzo dus dat weet ik niet echt meer.

Dat vind ik zoooo zonde om mee te shotten haha. Ik vind het echt heeeeeerlijk om rustig op te drinken met ijs, dan is het echt zo lekker. Maar ik vind dat op 1 of andere manier echt niet voor shotjes :') Maar je kunt het natuurlijk gewoon zelf proberen.
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Eline.

« Reactie #19 Gepost op: juni 17, 2011, 15:20:07 »
Sambooka met safari, dat is echt heel erg lekker. Hypnotic en dropshot zijn ook lekker.