Auteur Topic: Shots.  (gelezen 1401 keer)

Offline Willes

Re: Shots.
« Reactie #20 Gepost op: juni 17, 2011, 16:56:16 »
Dropshot en hotshot! Dat vind ik echt de fijnste shotjes. En tequila natuurlijk.

Offline Chimaera.

« Reactie #21 Gepost op: juni 24, 2011, 20:20:16 »
Dat vind ik zoooo zonde om mee te shotten haha. Ik vind het echt heeeeeerlijk om rustig op te drinken met ijs, dan is het echt zo lekker. Maar ik vind dat op 1 of andere manier echt niet voor shotjes :') Maar je kunt het natuurlijk gewoon zelf proberen.
Meh daar vind ik 't denk ik te smerig voor. :p

En dropshot is ook een goede tip inderdaad!

Offline Becca.

« Reactie #22 Gepost op: juni 29, 2011, 00:10:48 »
43, ja<3
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline HEARTBEAT.

« Reactie #23 Gepost op: juni 29, 2011, 23:46:01 »
Malibu, passoa of safari ofzo kun je shotten, maar dat is idd wel heel zoet. Die 43 is heel lekker!
now all you hear is songs about boys
wanting to hook up with you, and all
the beatles wanted to do was hold your hand.

Offline QueenOfHearts_4

« Reactie #24 Gepost op: juli 03, 2011, 20:09:18 »
Ik heb het besproken en we gaan volgende x waarschijnlijk 43 likeur nemen. Dat schijnt wel chill te zijn. Ik heb 't ooit eens geproefd maar toen was ik echt 15 ofzo dus dat weet ik niet echt meer.

Ahh bah dat moet je echt niet zoen. Licor43 is een GEWELDIG lekker likeurtje, maar om te shotten is hij vies, en hij is superzonde om te shotten. Niet doen!

Neem een shotje Baileys, neem een appeltaartje, neem een blowjob... zoveel shotjes die zoet zijn en net wat minder alcohol hebben dan vodka of rum.

"I really think that everyone should have watercolors, magnetic poetry,
 and a harmonica."

Offline Sam.

« Reactie #25 Gepost op: juli 04, 2011, 13:34:24 »
Ahh bah dat moet je echt niet zoen. Licor43 is een GEWELDIG lekker likeurtje, maar om te shotten is hij vies, en hij is superzonde om te shotten. Niet doen!

Neem een shotje Baileys, neem een appeltaartje, neem een blowjob... zoveel shotjes die zoet zijn en net wat minder alcohol hebben dan vodka of rum.

Hihi, appeltaartje en blowjob kende ik niet. Ziet er erg leuk uit zo in 't rijtje als je 't letterlijk neemt. Zal vast een apart feest worden in ieder geval. ;d
Zelf zou ik ook wijn kiezen denk ik, of desnoods bier? Geen idee wat jij lekker vindt. Zelf vind ik dropshot toch wel venijnig, je wordt er niet heel snel dronken van maar wél misselijk. Ik ken althans een heleboel mensen die gigantisch over hun nek zijn gegaan van een paar dropshot, puur door die typische smaak..
aka POPcore.

Offline QueenOfHearts_4

« Reactie #26 Gepost op: juli 06, 2011, 14:18:39 »
Hihi, appeltaartje en blowjob kende ik niet. Ziet er erg leuk uit zo in 't rijtje als je 't letterlijk neemt. Zal vast een apart feest worden in ieder geval. ;d
Zelf zou ik ook wijn kiezen denk ik, of desnoods bier? Geen idee wat jij lekker vindt. Zelf vind ik dropshot toch wel venijnig, je wordt er niet heel snel dronken van maar wél misselijk. Ik ken althans een heleboel mensen die gigantisch over hun nek zijn gegaan van een paar dropshot, puur door die typische smaak..

Haha, het zijn shotjes in ieder geval... is ook altijd leuk om in een discotheek naar de barman/vrouw te lopen om te vragen om een blowjob. :)
En inderdaad, dropshot is wel smerig spul... dat drop/salmiak is niet erg lekker voor je maag na een shotje of 3, 4...

"I really think that everyone should have watercolors, magnetic poetry,
 and a harmonica."

Offline Dannie.x3

« Reactie #27 Gepost op: juli 13, 2011, 11:20:48 »
In de supermarkt kun je vaak ook van die goedkopere merken kopen, waar meestal minder alcohol in zit.
You can complain because roses have thorns,
Or you can rejoice because thorns have roses.

Offline AUTUMN

« Reactie #28 Gepost op: juli 30, 2011, 11:19:57 »
mix drankjes. gewoon een lege fles vullen met bijvoorbeeld rode vodka en redbull en dan mixen, en dan shot glaasjes vullen. is wel minder sterk.

oh trouwens, voor de mensen die wél echt een ziek sterk shotje willen; absent, tequila, goldstrike. aansteken. blussen, overschenken in ander glas, eerste glas op z'n kop zetten, atten, en dan met rietje onder het eerste glas zuigen. tada! dragonball!
« Laatst bewerkt op: juli 30, 2011, 11:24:13 door AUTUMN »