Auteur Topic: Het engste dat je ooit hebt meegemaakt?  (gelezen 2215 keer)

Offline Rann.

Re: Het engste dat je ooit hebt meegemaakt?
« Reactie #20 Gepost op: juli 09, 2011, 09:28:36 »
hyperventilatie. Wist echt niet wat me overkwam, de tweede keer had ik wel zo'n idee.
Maar dat was niet echt leuk.

Ik heb ook regelmatig hyperventilatie en dan ben ik ook bang. Soms loop ik helemaal in verkeerde kleuren aan, dat vind dat Dave dan weer eng.  :')
. . . . . . . . . . .

Offline missbitch92

« Reactie #21 Gepost op: juli 13, 2011, 10:12:52 »
Ik ben echt serieus nooit echt bang..
maar paar jaar geleden hadden we een film nacht bij
een vriend thuis. die woont in een boerderij aan het bosrand
we hadden toen blair witch project gekeken (die had ik nog nooit gezien)
en daarna zijn we doodleuk het bos in gegaan..

ik ben echt werkelijk waar nog noooooit zo bang geweest!!

Offline Femmie-Love

« Reactie #22 Gepost op: juli 18, 2011, 15:33:06 »
Het spel The House 2 ;l Echt eng
Tears in the night
tears in the daylight

tears of joy
tears of sadness

tears 'cause you are with me
tears 'cause you have to leave

days that were so beautiful
but the farewell was very hard

now after these beautiful days
there are stil tears

tears from those beautiful memories
tears 'cause I miss you

tears that say all the same
tears that say i love you

Offline Gaby.

« Reactie #23 Gepost op: juli 22, 2011, 01:07:49 »
Ik heb eigenlijk nooit nachtmerries gehad tot aan eergisternacht, het was zo eng en zo ongelofelijk echt, mijn vriend sliep bij me en hij is wakker geworden van mijn gegil in m'n slaap. Gelukkig maakte hij me toen wakker. Ik wil nooit meer zo'n droom.

Offline Nathaliee.

« Reactie #24 Gepost op: september 04, 2011, 12:46:14 »
Pukkelpop 2011, by far.

Offline Lokkie Sponk

« Reactie #25 Gepost op: september 04, 2011, 14:38:14 »
Pukkelpop 2011, by far.
Dat kan ik me voorstellen. Waar was je, ik bedoel van, zat je in die tent of op de camping ofzo?
Nobody dies a virgin, life fucks us all - Kurt Cobain      I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. - Harry Potter

Offline Nathaliee.

« Reactie #26 Gepost op: september 04, 2011, 14:46:22 »
Dat kan ik me voorstellen. Waar was je, ik bedoel van, zat je in die tent of op de camping ofzo?
Ik zat in de Dance Hall, Wiz Khalifa was daar bezig dus het zat echt bomvol natuurlijk, en ineens zien wij zo dat die tent helemaal heen en weer begint te gaan, dus iedereen begon te panikeren en naar buiten te lopen, maar ondertussen waren er mensen van buiten naar binnen in onze tent aan het lopen omdat ze niet in de hagel wilden staan, met als gevolg dat wij helemaal niet naar buiten konden door heel die massa die naar binnen wou. Dus wij stonden daar dan allemaal binnen, en als wij naar boven keken zagen wij al die ijzeren palen en lampen en discobollen heen en weer gaan en toen zag je buiten naast ons dat ding instorten (daar waar dat koppel gestorven is) dus iedereen was in paniek omdat het écht leek alsof onze tent ook ging instorten en niemand kon weg. Ik dacht echt letterlijk dat ik dood ging gaan, en er waren heel veel meisjes aan het wenen. En ik vond mijn beste vriend niet, maar wel al zijn vrienden, dus ik was al helemaal in paniek dat er iets was gebeurd omdat hij daar niet meer bij was. En dan uiteindelijk stopte de regen en stabiliseerde de tent, dus iedereen ging naar buiten en toen zag ik die vriend en het eerste was hij zei was 'Ik heb een dode gezien, FUCK!' en toen kon ik het niet meer aan en ben ik echt gewoon beginnen huilen. En mijn vriendin waar ik bij was heeft nu zo'n hele blauwe plek op haar arm van waar ik haar vast had, ik was echt bang, nie normaal.

Offline Lokkie Sponk

« Reactie #27 Gepost op: september 04, 2011, 15:03:48 »
Omg, vreselijk...
Nobody dies a virgin, life fucks us all - Kurt Cobain      I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. - Harry Potter

Offline mariekjens.

« Reactie #28 Gepost op: september 04, 2011, 15:04:37 »
Pfff als ik dit lees ben ik ZO blij dat ik op tijd naar mn tentje gegaan ben om te schuilen. Wat dat betrefd heb ik maar weinig gezien.

Offline Nathaliee.

« Reactie #29 Gepost op: september 04, 2011, 15:22:22 »
Ja echt, wees blij. Want dat is echt niet leuk om mee te maken. Als ik had geweten dat het begon te regenen ofzo zou ik dat ook gedaan hebben, maar iedereen bij ons was zo hard bezig met Wiz Khalifa dat niemand zelfs door had dat het aan het regenen was, tot die tent begon te bewegen.

Ik zat trouwens eergisteren op de bus over een jongen, die was daar samen met zijn moeder. En die moeder zag dat ik ook naar Pukkelpop was geweest, dus zij begon er een gesprek over met mij want haar zoon, die dus naast haar en over mij zat, was er ook geweest. Bleek dat één van zijn vrienden daar dood is gegaan, en hij heeft dat allemaal zien gebeuren. En toen bij die bomaanslag in Oslo was hij daar ook, hij was 1 straat verder van waar die bom ontploft is en hij werd ook helemaal weggeblazen enzo, en toen hij op straat kwam zag hij allemaal bebloede mensen met ledematen eraf enzo. Echt ik had zo'n medelijden, want hij werd helemaal stil toen die moeder dat vertelde en toen ze aan het vertellen was hoe zijn vriend juist dood was gegaan had hij tranen in zijn ogen. Die had echt een kutvakantie.

Offline June

« Reactie #30 Gepost op: september 04, 2011, 18:53:00 »
Ja dit was sowieso een 'kut'vakantie voor veel jongeren als je kijkt wat er allemaal is gebeurt door de hele wereld zegmaar. In Oslo, Pukkelpop, Engeland rellen, massamoord in Noorwegen. Blegh.

Offline xTirza

« Reactie #31 Gepost op: september 07, 2011, 11:29:57 »
Vroeger toen ik een jaar of 4 was. Was ik met mijn broer met een bal aan het spelen bij een flat. Ineens kwam er een oude man op het balkon staan met een geweer: Als jullie binnen 10 seconden niet weg zijn, dat ga ik schieten! Dus ik helemaal huilend keihard wegfietsen. Ik kon nog optijd wegkomen. En mijn ouders, broer en ik hebben toen aangifte gedaan bij de politie. Wat er toen precies gebeurt is weet ik niet meer.

maar dat is het engste dat ik ooit heb meegemaakt in mijn leven:S

Offline Anne.x

« Reactie #32 Gepost op: september 07, 2011, 15:37:10 »
Toen mijn oma niet goed werd en inzakte.. dat vond ik echt heel eng.

en soms mijn woede/huil aanvallen want dan ga ik hyperventileren enzoo..

Offline christie331

« Reactie #33 Gepost op: september 12, 2011, 17:00:00 »
aaahhh!!!!!!!!! wat een enge dingen allemaal,
je zou er haast nachtmerrie's van krijgen! *-*

Offline Chimaera.

« Reactie #34 Gepost op: september 12, 2011, 17:11:09 »

Daar heb ik ook last van.. Zo naar. Geen idee hoe ik ervan af kom.

Offline Anne.x

« Reactie #35 Gepost op: september 12, 2011, 18:10:51 »

dat heb ik dus ook :) ga binnenkort met iemand ben ff kwijt hoe je dat noemt:$ en dan ga ik proberen onder coltrole te krijgen. want ik heb soms momenten dat ik het niet wil (bij drukte en vrienden thuis dat soort dinge)

Offline christie331

« Reactie #36 Gepost op: september 13, 2011, 17:23:49 »
Ik denk dat dat toch wel de psychose van mn stiefvader was.
We zaten in de woonkamer en hij wilde ons allemaal vermoorden.

serieus, hoe wou hij dat doen dan?
en zijn jullie gevlucht ofzo?

Offline Lokkie Sponk

« Reactie #37 Gepost op: november 02, 2011, 18:33:38 »
Hee, dat had ik een tijd geleden in de klas.

Offline Rann.

« Reactie #38 Gepost op: november 02, 2011, 23:24:45 »
Hee, dat had ik een tijd geleden in de klas.
Je kunt een verwijzing naar de fysio krijgen van de huisarts als het je in het dagelijkse leven heel erg belemmerd. Heb ik ook gedaan en mij heeft het heel goed geholpen moet ik zeggen. Ik heb nu vrij snel door als ik tegen hyperventileren aan zit en dan kan ik daar nu makkelijker controlle over nemen. Al gaat het me niet altijd in succes af, maar beter het 2 keer vaker doorhebben dan 2 keer te weinig.. Want als iets walgelijk is.. is het hyperventileren. Ik wordt er altijd helemaal slecht van en moet ook echt bijkomen, mijn gezicht tintelt altijd nog een uur na. :')
. . . . . . . . . . .

Offline sneeuwwitje

« Reactie #39 Gepost op: maart 03, 2012, 22:18:38 »
Dat ik m,n eerste zware epilepsie aanval kreeg.