Ja echt, wees blij. Want dat is echt niet leuk om mee te maken. Als ik had geweten dat het begon te regenen ofzo zou ik dat ook gedaan hebben, maar iedereen bij ons was zo hard bezig met Wiz Khalifa dat niemand zelfs door had dat het aan het regenen was, tot die tent begon te bewegen.
Ik zat trouwens eergisteren op de bus over een jongen, die was daar samen met zijn moeder. En die moeder zag dat ik ook naar Pukkelpop was geweest, dus zij begon er een gesprek over met mij want haar zoon, die dus naast haar en over mij zat, was er ook geweest. Bleek dat één van zijn vrienden daar dood is gegaan, en hij heeft dat allemaal zien gebeuren. En toen bij die bomaanslag in Oslo was hij daar ook, hij was 1 straat verder van waar die bom ontploft is en hij werd ook helemaal weggeblazen enzo, en toen hij op straat kwam zag hij allemaal bebloede mensen met ledematen eraf enzo. Echt ik had zo'n medelijden, want hij werd helemaal stil toen die moeder dat vertelde en toen ze aan het vertellen was hoe zijn vriend juist dood was gegaan had hij tranen in zijn ogen. Die had echt een kutvakantie.