Auteur Topic: huidverzorging  (gelezen 816 keer)

Offline BOEM

huidverzorging
« Gepost op: juni 28, 2011, 02:02:49 »
dus de vraag, hoe verzorg jij je huid?

ik heb namelijk beetje last van puistjes, en ik wil er graag vanaf.
maar het lukt me maar niet!
heb een beetje gecombineerde huid.

dus tips zijn welkom!!
As usual, there's a great person behind every idiot.

Offline Eline.

Re: huidverzorging
« Reactie #1 Gepost op: juni 28, 2011, 02:24:57 »
Bij mij heeft clearasil heel erg geholpen, maar dan wel in combinatie met een goede vochtinbrengende creme, want het droogt je huid erg uit. Maar dat kan bij jou weer totaal niet werken, het verschilt echt per persoon. Probeer gewoon zoveel mogelijk dingen uit, de producten van Niveau young zijn trouwens ook erg goed!

Offline unattainable.

« Reactie #2 Gepost op: juni 28, 2011, 10:23:11 »
ik heb nooit echt puistjes gehad, af en toe een paar, maar daarvoor hielp de kruidvat young face lijn voor mij heel erg goed.
ik gebruik de scrub en de reinigingslotion.
vouloir c'est pouvoir

Offline Kelly.

« Reactie #3 Gepost op: juni 28, 2011, 11:20:02 »
Zwitsal. :')
Enja, bij mij werkt het.
Someday, I will make my dad and mom proud of me. I promise.

Offline Chimaera.

« Reactie #4 Gepost op: juni 28, 2011, 11:21:36 »
Ik ben nogal wisselend in wat ik gebruik. Maar Coalface van Lush werkt goed tegen puistjes, droogt alleen je huid wel uit dus daarna moet je een goede moisturizer gebruiken (altijd eigenlijk, vind ik). Op 't moment gebruik ik Dark Angels van Lush, die bevat ook (net als Coalface) houtskool en dat werkt goed tegen puistjes.

Offline Rann.

« Reactie #5 Gepost op: juni 28, 2011, 11:23:15 »
Zwitsal. :')
Enja, bij mij werkt het.

Hell to thaaa yeaaaaah. <3
. . . . . . . . . . .

Offline June

« Reactie #6 Gepost op: juni 28, 2011, 18:59:18 »
Ik gebruik producten van DR. Van Der Hoog. Face wash, dagcréme en tonic.
Verder heb ik ook een lotion besteld op internet omdat die niet te koop is hier in Nederland. Genaamd: Eau Précieuse.

Offline Edic

« Reactie #7 Gepost op: juni 28, 2011, 19:44:05 »
Dit:

Daarna:

Vervolgens:

Tenslotte:

Dan ben ik klaar... denk ik.

Offline Chimaera.

« Reactie #8 Gepost op: juni 28, 2011, 21:32:59 »
lol Edic, mijn vriendje kan veel van jou leren. :p

Offline Edic

« Reactie #9 Gepost op: juni 28, 2011, 21:59:38 »
Het is een tijdrovend bezigheid ik zeg het eerlijk, vooral omdat ik alleen zoveel dingen gebruik tijdens het scheren, vanzelfsprekend in de ochtend. Je moet dus ruim van tevoren opstaan, het is beter om eerst ongeveer 20 minuten te wachten zodat je huid ook wakker wordt, geeft je de tijd om alvast kleding uit te zoeken of wat te eten.

Daarna je gezicht wassen met wat je ook het liefst gebruikt om het dode huid weg te halen zodat je ontstekingen voorkomt, als je van jezelf droge huid hebt is het beter om hier geen agressieve producten bij te gebruiken maar sowieso met heet water (of kleine warme natte handdoek op je gezicht te leggen) je gezicht klaar maken voor het scheren, hierbij gaan ook de poriën open. Eerst met haargroei mee scheren (zodat de haartjes niet naar binnen groeien), daarna kun je eventueel je gezicht schoonmaken en opnieuw scheergel of schuim aanbrengen, daarna tegen de haargroei in scheren. Als je klaar bent met koud water afspoelen, dan gaan de poriën ook weer dicht.

Meestal maak ik mijn gezicht nog schoon met de tonic, maar sowieso voor het slapen gaan om de vuil van mijn gezicht af te halen, voorkomt puistjes en ontstekingen. Daarna de aftershave (4e flesje) uiteraard aanbrengen.

Dan ben je half uur verder, ik ken niet veel mensen in mijn kringen die zoveel over hebben ten kosten van hun slaap en dat iedere dag.

Ik wil zeer binnenkort mijn Fusion scheer mes vervangen voor een safety razor en als ik dan genoeg bloed verloren heb overstappen op straight razor.

Offline June

« Reactie #10 Gepost op: juni 28, 2011, 22:02:09 »
Ik verkoop echt héél veel mannenverzorging producten, je zou het misschien niet denken maar heel veel mannen gebruiken inderdaad gezichtsverzorgingsproducten.

Offline Chimaera.

« Reactie #11 Gepost op: juni 28, 2011, 22:05:37 »
Ik verkoop echt héél veel mannenverzorging producten, je zou het misschien niet denken maar heel veel mannen gebruiken inderdaad gezichtsverzorgingsproducten.
Dat weet ik ook wel, maar mijn vriend wil er gewoon niet aan, zo zonde. Laatst was zijn hele gezicht (nou ja, neus en wangen) verveld door de zon, dus ik zei dat hij er wat moisturizer op moest doen. Ik heb er nota bene zelf één die voor mannen bedoeld is. Maar nee hoor. Hij vindt 't maar vies spul. Hij wil sowieso niets van me aannemen.

Daartegenover staat dan weer mijn ex die wel alles wilde proberen, zelfs maskertjes, en dat werd me op het eind een beetje te gay.

Offline June

« Reactie #12 Gepost op: juni 28, 2011, 22:27:19 »
Lol, ja maskertjes....
Maar het is niet gek dat hij het maar 'vies spul' vindt, right? Zo ook mijn broer en mijn vader. Die hebben zoiets van 'dat hoeft allemaal niet'.

Offline Chimaera.

« Reactie #13 Gepost op: juni 28, 2011, 22:30:19 »
Lol, ja maskertjes....
Maar het is niet gek dat hij het maar 'vies spul' vindt, right? Zo ook mijn broer en mijn vader. Die hebben zoiets van 'dat hoeft allemaal niet'.
Nee idd. Maar vooral toen dat hij zo verbrand was wilde ik gewoon helpen en voor hem zorgen enzo. En dan neemt hij het gewoon niet aan, dat is lame. Maar tja hij is wel een echte man, ofzo. :p

Offline BOEM

« Reactie #14 Gepost op: juni 30, 2011, 01:25:21 »
Nee idd. Maar vooral toen dat hij zo verbrand was wilde ik gewoon helpen en voor hem zorgen enzo. En dan neemt hij het gewoon niet aan, dat is lame. Maar tja hij is wel een echte man, ofzo. :p

haha zulke jongens ken ik ook. ze zijn daar te stoer voor. xp
As usual, there's a great person behind every idiot.

Offline Lizzelicious

« Reactie #15 Gepost op: juli 02, 2011, 12:27:54 »
Ik gebruikte vroeger slakkenslijm tegen acné, hielp erg goed.

Biergist tabletjes werken trouwens ook heel goed voor je huid.
Kun je gewoon halen bij de tuinen geloof ik.

Offline STEPHH.

« Reactie #16 Gepost op: juli 02, 2011, 12:54:04 »
Ik verzorg mijn huid met water eigenlijk. Ja. En heel af en toe zo'n scrub want dan voelt het weer heel zacht enzo.
sunshine cannot bleach the snow, nor time unmake what poets know

Offline Micha

« Reactie #17 Gepost op: juli 02, 2011, 13:00:12 »
ik gebruik tonic van de hema.
en van die make-up verwijder pads
meer eigenlijk niet.
eerst wel, maar ik ben een beetje te lui ervoor.

ik heb ook last van puistjes, minder erg dan toen in nog 14 was ofzo. (k ben nu 18.)
soms zit ik er wel mee, dat ik lelijke plekjes op mijn gezicht heb, maar ik heb nu hele goede foundation.

Offline missbitch92

« Reactie #18 Gepost op: juli 02, 2011, 13:16:38 »
ik kreeg bij de huisarts een flesje interm of inderm weet niet precies...
maar dat werkte super..

nu gebruik ik die aloe slakken creme van de action.. klinkt vies
maar is het niet en werkt super!
je kan em ook bij teleshopping kopen voor 30 euro

maar action heeft het zelfde spul in een ander potje voor 4 euro ofzoo

Offline Lizzelicious

« Reactie #19 Gepost op: juli 02, 2011, 13:17:22 »
ik kreeg bij de huisarts een flesje interm of inderm weet niet precies...
maar dat werkte super..

nu gebruik ik die aloe slakken creme van de action.. klinkt vies
maar is het niet en werkt super!
je kan em ook bij teleshopping kopen voor 30 euro

maar action heeft het zelfde spul in een ander potje voor 4 euro ofzoo

Die is erg goed ja! :)