Auteur Topic: TIPS VOOR NEPZIEKZIJN?;$  (gelezen 1124 keer)

Offline Michelle

Re: TIPS VOOR NEPZIEKZIJN?;$
« Reactie #20 Gepost op: juni 30, 2011, 12:00:04 »
Als ze echt naar fysiotherapie  is geweest is dat gewoon aan te tonen. En dan kun je niet zomaar een halt straf krijgen.
Een halt straf gaat trouwens via de politie en daar kom je niet onderuit, en dat heeft niks te maken met al vakantie hebben. Bij de politie en dus je halt straf hebben ze geen vakantie en daar kún je niet onderuit komen.

Offline missbitch92

« Reactie #21 Gepost op: juni 30, 2011, 14:46:17 »
omygod.. moeten we dit serieus nemen?

Je komt echt niet 'zomaar' bij halt terecht..
en al helemaal niet als je een keer 'ongeoorloofd'
weg bent geweest.. hoe streng een school ook is..

pff sorry hoor

Offline Gaby.

« Reactie #22 Gepost op: juni 30, 2011, 17:07:47 »
Wat ontzettend zielig.

Offline Micha

« Reactie #23 Gepost op: juli 01, 2011, 22:53:44 »
:'D ik ben zo vaaaaak ongeoorloofd weggeweest, nooit naar bureau halt geweest (ik heb mijn leven gebeterd hoor xD)
dus ik geloof hier helemaal niks van.

Offline Sanne

« Reactie #24 Gepost op: juli 01, 2011, 23:15:07 »
Jamaar op elke school is dat anders he. Ik sta dit jaar 53 blokken van anderhalfuur absent zonder reden en 13 keer te laat om precies te zijn, en mijn school doet ook niets. Ja ik spijbel wel eens, maar heel veel is ook van keuzewerktijd, moet je je intekenen in een domein, maar ik ga zitten waar mijn vrienden zitten en dat is dan soms anders dan waar ik heb me ingetekend heb dus sta ik absent. Dus niet alles is van het spijbelen, maar dat weten hun niet XD En ze doen nog niets. Dat is eigenlijk ook niet ''normaal''. Op andere scholen zitten ze er bij 3 keer al bovenop.
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline June

« Reactie #25 Gepost op: juli 01, 2011, 23:48:07 »
Toen ik op de middelbare zat hè, je zult het niet geloven maar ik ben echt nog nooit ziek geweest. Misschien een keertje hoofdpijn of keelpijn, maarja daarvoor bleef/blijf ik niet thuis. Al-tijd aanwezig. 0 absenties. Erg he! Haha. Ik ben altijd op school geweest.

Maarja, ik houd dan ook van school (ik moet ook het goede voorbeeld geven hè (; haha) (Met één uitzondering, dat was na de dag dat mijn neefje was overleden. Ik was toen mentaal echt kapot zegmaar, en ik wilde mijn bed niet uit.)

Offline STEPHH.

« Reactie #26 Gepost op: juli 02, 2011, 01:07:10 »
Lol ik wilde serieus tips gaan geven

FEEST FEEST :dans: :dans: :dans: :blij: :klap: :klap: maarja sterkte of niet
sunshine cannot bleach the snow, nor time unmake what poets know

Offline Rann.

« Reactie #27 Gepost op: juli 02, 2011, 08:56:19 »
Damn, ga gewoon naar school en luister naar Rabia. ja.
. . . . . . . . . . .