Auteur Topic: Mijn Tara  (gelezen 2258 keer)

Offline Anne.x

Re: Mijn Tara
« Reactie #40 Gepost op: juli 17, 2011, 20:28:26 »
Ik duw mijn kat niet meer in de pis.
Ik doe niks. Naja omdat ze natuurlijk nu bij me ouders woont, maargoed denk is na!
Wie wil nou een kat die plast? dan is het moeilijk om een nieuwe start voor haar te maken. omdat niemand haar eigelijk wil,
maar ik ga morgen eerst afwachten wat daaruit komt en wie weet dat de dierenarts haar wil onderzoeken en alles, en dat daar toch iets uitkomt.

Offline Kayleigh.

« Reactie #41 Gepost op: juli 17, 2011, 20:33:05 »
Ik duw mijn kat niet meer in de pis.
Ik doe niks. Naja omdat ze natuurlijk nu bij me ouders woont, maargoed denk is na!
Wie wil nou een kat die plast? dan is het moeilijk om een nieuwe start voor haar te maken. omdat niemand haar eigelijk wil,
maar ik ga morgen eerst afwachten wat daaruit komt en wie weet dat de dierenarts haar wil onderzoeken en alles, en dat daar toch iets uitkomt.
Ik ben van mening dat er genoeg mensen zijn die deze kat willen helpen. Plaats eens advertenties op Marktplaats en kattenfora. Leg het verhaal uit. Er leven genoeg behulpzame mensen die graag een 'probleemkat' willen hebben.
Gooi je hart over de hindernis en je paard volgt vanzelf.

Offline Lissa

« Reactie #42 Gepost op: juli 17, 2011, 20:48:55 »
dus anne, wil je hier mee zeggen dat je het beest liever zou laten inslapen omdat niemand er plezier van kan hebben?
want dat maak ik hier uit op.
en dat lijkt me nogal oneerlijk tegenover de kat.
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline Anne.x

« Reactie #43 Gepost op: juli 17, 2011, 20:53:17 »
dus anne, wil je hier mee zeggen dat je het beest liever zou laten inslapen omdat niemand er plezier van kan hebben?
want dat maak ik hier uit op.
en dat lijkt me nogal oneerlijk tegenover de kat.

zo bedoel ik het niet. ik ga morgen eerst is met me moeder bespreken om haar op markplaats te zetten, omdat mijn moeder toch uiteindelijk besluit hoe of wat. al heb ik haar een tijd geleden ook op markplaats gezet en heb geen reacties ervan gehad...

Offline Sanne

« Reactie #44 Gepost op: juli 17, 2011, 20:55:55 »
Ik vroeg me ook al af of je er inslapen mee bedoelde, want zo vond ik het eerst wel klinken maar ik zei het niet omdat ik eerst dacht, straks bedoeld ze dat totaal niet, maar nu iemand anders het ook al zegt...
Maar als niets lukt, ben je dat dan wel van plan?
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Kayleigh.

« Reactie #45 Gepost op: juli 17, 2011, 20:57:11 »
zo bedoel ik het niet. ik ga morgen eerst is met me moeder bespreken om haar op markplaats te zetten, omdat mijn moeder toch uiteindelijk besluit hoe of wat. al heb ik haar een tijd geleden ook op markplaats gezet en heb geen reacties ervan gehad...
Denk dat een kattenforum oid ook handig is. Zitten vaak toch meer mensen met verstand van katten, hebben ervaring. Denk dat je daar meer de juiste mensen bereikt dan op marktplaats.
Misschien briefjes bij een kattenopvang oid in de buurt?
Mensen die zelf katten hebben en daar verstand van hebben zijn toch eerder geneigd Tara in huis te nemen dan mensen die rondneuzen voor hun eerste kat. En misschien zijn er wel mensen die hun hulp aanbieden en jullie willen helpen met het opvoeden en het herstellen van dit allemaal.

Offline Micha

« Reactie #46 Gepost op: juli 17, 2011, 21:31:36 »
Misschien kan je op kattenfora om hulp vragen. Wie weet komt een van hun met de oplossing ineens, iets waar je bijvoorbeeld echt niet aan gedacht hebt, iets niet voor de hand liggends ofzo.
Maar wacht eerst maar tot je bij de dierenarts langs bent geweest.
En ik vond inderdaad dat verschillende opmerkingen hier iets vriendelijker overgebracht konden worden, want zoiets kwetst Anne natuurlijk ook en Anne heeft echt wel haar keiharde best gedaan hoor.

Offline Anne.x

« Reactie #47 Gepost op: juli 17, 2011, 22:40:22 »
heb me aangemeld op kattenfora en een topic gemaakt over de kat:) hopen dat hun met ideetjes komen. veder morgen met me moeder overleggen. en diep diep hopen dat er wat goeie ideetjes uit komen of een test wat meer verklaart:) als jullie ook ff willen duimen voor morgen voor de kat :)?

veder vind ik het fijn als mensen in een topic als deze regeeren, en ik zeg niet dat iedereen altijd lief moet antwoorden. het is tensloten waarbij je je mening geeft en daar is geen goeie of slechten mening over.
alleen vond ik het wel hard dat ik te horen krijg dat een kat verpest is wat op neer kwam door mij en dat ik maar een goudvis moest nemen.
ik zit tot over me oren in de stress omdat ik me geen raad weet met de kat van mij, en dat terwij het eigelijk niet eens mijjn pakje aan is maar dat van me moeder. omdat mijn moeder haar nu heeft.
« Laatst bewerkt op: juli 17, 2011, 22:43:09 door Anne.x »

Offline Micha

« Reactie #48 Gepost op: juli 17, 2011, 22:42:34 »
Je moet ook maar zo denken, jij bent echt niet de enige die dit overkomt. Daarom is zo'n kattenforum denk ik handig, want er zal vast wel iemand zijn die het ook zo heeft meegemaakt. n__n Ik hoop dat er wat uitkomt en ik duim voor je kat!

Offline Anne.x

« Reactie #49 Gepost op: juli 17, 2011, 22:49:21 »
ja dat is zo. maar ik vind het gewoon zwaar uit balen om het netjes te zeggen^^
dat dit mij gebeurd, dan wil ik een kat en dan gaat het zo, en dan denk je waaraan ligt dat dan, en ja dat antwoord zal je niet zo snel weten, je kan wel gokken, maar toch is het gewoon verdrietig, want ik ben gek op die kat. het liefste had ik haar gewoon bij mij gehoude maar omdat het ook gewoon niet klikte ging dat ook gewoon niet.

Offline Kayleigh.

« Reactie #50 Gepost op: juli 17, 2011, 23:04:44 »
Als je goed leest zie je dat ik niet een specifiek persoon de schuld geef voor het imo 'verpesten' van de kat.

Offline Micha

« Reactie #51 Gepost op: juli 17, 2011, 23:05:38 »
Nee, maar zo kan het wel overkomen he, tenminste, zo vatte ik het ook op toen ik het las.
Maar nu je zo zegt dat je het niet zo op 1 persoon bedoelde snap ik dat ook wel.
Wie weet wat er allemaal gebeurd is bij diegene waar je haar vandaan hebt gehaald.

Offline Anne.x

« Reactie #52 Gepost op: juli 17, 2011, 23:08:06 »
toen ik haar vertelde over hoe het nu is met haar kat, was het heel snel sorry maar ik wil geen negatieve verhalen horen want dat kan ik er niet bij hebben kwa prive. zei dat ik het begreeep. ze zei ook dat ze heel erg voor me vond enzo.
dus aan de ene kant twijfel ik niet maar aan de andere kant ook wel.
voor het zelfde geld was het zo... als dat zo is zijn we nog langer van huis want dat is ze het zo gewend zegmaar:O

mijn moeder gaat de kat op urine laten testen hopelijk komt daar wat uit!
op dat kattenforum zeggen ze namelijk ook van eerst urine late testen en volgens mij heeft de Dierenarts dat ook gezegt tegen me ma ;)
« Laatst bewerkt op: juli 18, 2011, 11:25:29 door Anne.x »

Offline Mishiru

« Reactie #53 Gepost op: juli 23, 2011, 15:26:13 »
En, weten jullie al wat meer?
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.

Offline Anne.x

« Reactie #54 Gepost op: juli 24, 2011, 16:01:47 »
me moeder heeft pas 5 augustus afspraak om urine laten te testen en om haar te onderzoeken:) me moeder heeft thuis alle slaapkamers dicht en dat gaat goed:)
ze denkt dat de kat boos was omdat mijn ouders weg warren en daardoor op de bank plaste..
omdat ze best een kat is wat veel aandacht wil:)
ze loopt nu ook heel erg me moeder achteraan als ze naar boven gaat is de kat ook boven en ook als ze naar beneden gaat volgt ze haar.
de 2 katten samen gaat ook steeds beter :D

Offline Kayleigh.

« Reactie #55 Gepost op: juli 24, 2011, 16:36:06 »
Fijn dat het beter gaat!

Offline Anne.x

« Reactie #56 Gepost op: juli 24, 2011, 19:15:41 »
ben ik ook heel blij mee :)