Dit topic is leuk, dus we moeten even wat meer posten ;'D
Wat ik nooit meer vergeet is een vrijdagavond op mn werk, was in de winter en dus erg rustig.
We stonden met zn vieren in de winkel, waarvan 1 de manager en 1 heel stil meisje dat nog geen goededag durfde te zeggen.
Als in het begin van de avond was er een oudere vrouw in de winkel. Ik liep door de winkel heen en begroette haar. Het viel me al op dat die vrouw erg langzaam alles zat te bekijken, maar dat doen wel meer mensen, dus schonk er geen aandacht aan. Collega deed eigenlijk precies hetzelfde als ik. Na zeker een kwartier was ze een pad verder en stond ze weer aandachtig alles te bekijken. Ze had een soort kleinere boodschappentas bij haar en die stond aardig open. Vond ik al vreemd, dus besloot te vragen of ik kon helpen. Mens schrok nogal en deed van schrik haar tas dicht, ze zei dat ze alles kon vinden. Vond het nogal een vreemde reactie met haar tas. Collega vond het ook een vreemd mens, dus bieden hielden we haar een beetje in de gaten. Na nog een kwartier bij hetzelfde schap stapte mijn collega naar haar toe of ze alles kon vinden. Vrouw kon alles vinden zei ze. En een paar seconden later ging ze vragen stellen aan mijn andere collega. De vrouw gedroeg zich steeds vreemder, om zich heen kijken, alleen aan andere collega vragen, tas half open en zoveel veel mogelijk buiten ons zicht. Het meest vreemde was dat ze bij elke fles douchegel de onderkant uitvoerig bekeek en vergeleek. Dat heeft ze dus minimaal anderhalf uur staan doen xD
Nadat de vrouw weg was heeft mijn collega de onderkant van de flessen douchegels bekeken. Er bleek niks op te staan, dus het blijft een raadsel waarom die vrouw dit zo uitvoerig aan het vergelijken was. XD. Echt, dat mens was zo vreemd. Collega en ik moeten er nog steeds om lachen als we het erover hebben.
Overigens nog wel aangegeven bij de manager dat ze zich vreemd gedroeg, maar die deed er niet heel veel mee.