Ik ben het in zekere zin wel met Kayleigh eens maar misschien is het meer (erg) naïef dan heel dom...
Je moet echt wel argwanend zijn met dit soort dingen, want tuurlijk spelen ze het slim, mensen moeten erin trappen. Maar ondanks dat denk ik dat de meeste dingen echt wel te voorkomen zijn, missbitch, zoals jij zegt met die 30 euro, 30 euro is inderdaad niet veel en ik snap dat je dat er voor over hebt, maar daar had je ook al kunnen weten dat je bij modelling (dat was het toch? zie het niet heel duidelijk terug) nooit geld hoeft te betalen! Volgens mij is dat best wel bekend... Als een serieus modellenbureau jou wilt als model, laten ze je niet betalen, ze willen natuurlijk later aan je verdienen, dat is het beroep, maar ze laten je NIET betalen in het begin al. Ik dacht echt dat dat best wel bekend was, want ik ben echt niet zo thuis in het modellenwereldje maar dat weet ik best zeker...
Ik heb ook wel eens zo'n berichtje op hyves gehad over modellenwerk, toen dacht ik echt, ik ben 1,65 en heb maat 42 ongeveer en als je iets meer foto's had gekeken had je dat ook wel gezien :') Waarschijnlijk doen ze dat gewoon bij zoveel mogelijk mensen voor dat geld, hoe ongeschikt ze misschien ook zijn.