Press to 14 year old boy holding missile " why are you rioting?" "cuz I want my taxes back innit!"
dan moet je iets beter het nieuws volgen edic.
"Dit weekend braken er in Londen rellen uit, nadat een 29-jarige man donderdag in de wijk Tottenham door de politie is neergeschoten. Het zijn de ergste rellen waar de stad in 25 jaar mee te maken heeft. Oorzaak: sociale onrust, hoge armoede en hoge werkloosheid."Er lijkt me dus wel iets meer aan de hand dan dat mensen even een nieuwe tv willen.
Het slaat helemaal nergens op... stelletje schapen die alleen maar achter elkaar aanlopen.Toen ik er van hoorde, was het dus net in Tottenham gebeurt, en dat begreep ik wel. Maar nu zijn ze relletjes aan het schoppen omdat het leuk is. Het zijn hooligans zonder de voetbalwedstrijd.En nu ze zelfs de boel aan het slopen zijn bij vrienden van me (Liverpool) vind ik het helemaal idioot.Jochies van 13/14 hebben niks te maken met de armoede, werkeloosheid en sociale onrust..... en toch rellen ze?
Maar je kan mij niet vertellen dat een 11 jarig jongetje daarom dingen gaat stelen en in de brand steken.