Auteur Topic: Rellen in Engeland.  (gelezen 1060 keer)

Offline June

Rellen in Engeland.
« Gepost op: augustus 09, 2011, 12:56:03 »
Jezus, echt sick. Je moet het maar op deze site lezen want daar staan ook video's op. Maar wat vinden jullie hier nou van? En waarom in godsnaam zijn mensen zo asociaal. http://nos.nl/artikel/262991-live-rellen-in-engeland.html

Offline Lizzelicious

Re: Rellen in Engeland.
« Reactie #1 Gepost op: augustus 09, 2011, 13:02:46 »
Het is echt niet normaal! Ik zag het gisteren op tv ook al voorbij komen maar ze slaan wel erg door.

Offline mariekjens.

« Reactie #2 Gepost op: augustus 09, 2011, 14:25:43 »
Ik had dit weekend eigenlijk naar London willen gaan, ben blij dat ik gewoon thuis ben!

Offline Edic

« Reactie #3 Gepost op: augustus 09, 2011, 16:37:13 »
Stelletje mongolen daar.
Citaat
Press to 14 year old boy holding missile " why are you rioting?" "cuz I want my taxes back innit!"

Offline Em.

« Reactie #4 Gepost op: augustus 09, 2011, 17:46:33 »
Waarom? Want, ik heb het een beetje gemist dus ik heb net hele dingen door zitten lezen, maar daar staat alleen in over vernielingen, politie, blablabla. Maar waarom zijn die rellen er? Zit er nog een reden/idee/ideologie achter?
Luuk Gruwez - Het troostconcours

(...)

Een laatste bracht er tranen mee en groot applaus,
een spraakgebrek, wat kippenvel, zichzelf.
Hij won, maar niemand weet waarom,
hij won en weende. Levenslang.

Offline Edic

« Reactie #5 Gepost op: augustus 09, 2011, 17:51:16 »
Zaterdag gingen ze beetje rellen omdat de politie iemand dood schoot, maar inmiddels rellen ze omdat leuk...
Het is een kudde schapen, die elkaar volgt.

Offline Roy

« Reactie #6 Gepost op: augustus 09, 2011, 18:44:26 »
dan moet je iets beter het nieuws volgen edic.

Als daar de politie iedereen onderdrukt, 'Zomaar' een huis gaat doorzoeken, en hopen iets tegen tekomen, zonder enig vermoeden enzo ..
Tja je kunt dan zoiets terug verwachten

Offline Edic

« Reactie #7 Gepost op: augustus 09, 2011, 18:54:30 »
dan moet je iets beter het nieuws volgen edic.
Wat dan?

Offline FEE.

« Reactie #8 Gepost op: augustus 09, 2011, 18:55:13 »
hm ja, voor zover ik weet is er een man doodgeschoten door de politie en nu komt iedereen in opstand tegen het geweld dat de politie gebruikt.
So may the sunrise bring hope where it once was forgotten

Offline Edic

« Reactie #9 Gepost op: augustus 09, 2011, 19:10:17 »
Ze zitten alleen maar te rellen omdat ze nieuwe TV willen of een DVD-speler. Ondertussen zegt dat volk dat ze op die manier hun belasting terug innen. Van mij mag de politie gericht schieten, ik heb geen sympathie voor dit volk maar Roy duidelijk wel.

Offline FEE.

« Reactie #10 Gepost op: augustus 09, 2011, 19:20:23 »
"Dit weekend braken er in Londen rellen uit, nadat een 29-jarige man donderdag in de wijk Tottenham door de politie is neergeschoten. Het zijn de ergste rellen waar de stad in 25 jaar mee te maken heeft. Oorzaak: sociale onrust, hoge armoede en hoge werkloosheid."

Er lijkt me dus wel iets meer aan de hand dan dat mensen even een nieuwe tv willen.
So may the sunrise bring hope where it once was forgotten

Offline Edic

« Reactie #11 Gepost op: augustus 09, 2011, 19:35:51 »
London riots: Telegraph editor pulled off bike on way for RT LIVE

Offline QueenOfHearts_4

« Reactie #12 Gepost op: augustus 09, 2011, 22:32:06 »
Het slaat helemaal nergens op... stelletje schapen die alleen maar achter elkaar aanlopen.
Toen ik er van hoorde, was het dus net in Tottenham gebeurt, en dat begreep ik wel. Maar nu zijn ze relletjes aan het schoppen omdat het leuk is. Het zijn hooligans zonder de voetbalwedstrijd.

En nu ze zelfs de boel aan het slopen zijn bij vrienden van me (Liverpool) vind ik het helemaal idioot.

"Dit weekend braken er in Londen rellen uit, nadat een 29-jarige man donderdag in de wijk Tottenham door de politie is neergeschoten. Het zijn de ergste rellen waar de stad in 25 jaar mee te maken heeft. Oorzaak: sociale onrust, hoge armoede en hoge werkloosheid."

Er lijkt me dus wel iets meer aan de hand dan dat mensen even een nieuwe tv willen.

Jochies van 13/14 hebben niks te maken met de armoede, werkeloosheid en sociale onrust..... en toch rellen ze?

"I really think that everyone should have watercolors, magnetic poetry,
 and a harmonica."

Offline Rann.

« Reactie #13 Gepost op: augustus 09, 2011, 22:36:34 »
Het slaat helemaal nergens op... stelletje schapen die alleen maar achter elkaar aanlopen.
Toen ik er van hoorde, was het dus net in Tottenham gebeurt, en dat begreep ik wel. Maar nu zijn ze relletjes aan het schoppen omdat het leuk is. Het zijn hooligans zonder de voetbalwedstrijd.

En nu ze zelfs de boel aan het slopen zijn bij vrienden van me (Liverpool) vind ik het helemaal idioot.

Jochies van 13/14 hebben niks te maken met de armoede, werkeloosheid en sociale onrust..... en toch rellen ze?

Dankjewel, je verwoord het prachtig Bren!!
. . . . . . . . . . .

Offline June

« Reactie #14 Gepost op: augustus 09, 2011, 22:50:22 »
Ik vind het heel erg voor die eenmanszaakjes. Die hebben er jaren over gedaan om het staande te houden en nu is het gewoon in een keer weg, verbrand, geplunderd.. Dit lijkt wel op een slechte film, ofzo.

Offline Edic

« Reactie #15 Gepost op: augustus 09, 2011, 22:55:17 »
« Laatst bewerkt op: augustus 10, 2011, 18:54:10 door Edic »

Offline HEARTBEAT.

« Reactie #16 Gepost op: augustus 12, 2011, 14:35:05 »
De rellen zijn toch kort gezegd gewoon omdat er onvrede is over de overheid? Politie, bezuinigingen, werkloosheid etc...
Ik snap best dat er onvrede is en dat ze in opstand willen komen enzo, maar die rellen gaan echt te ver. Het lijkt wel een oorlogsgebied ofzo.
now all you hear is songs about boys
wanting to hook up with you, and all
the beatles wanted to do was hold your hand.

Offline Micha

« Reactie #17 Gepost op: augustus 12, 2011, 14:38:47 »
Dat is zogenaamd de aanleiding ja.
Maar je kan mij niet vertellen dat een 11 jarig jongetje daarom dingen gaat stelen en in de brand steken.

Zo veroorzaak je alleen maar nog meer sociale onrust, door winkels te vernietigen.

Offline June

« Reactie #18 Gepost op: augustus 12, 2011, 14:41:39 »
Maar je kan mij niet vertellen dat een 11 jarig jongetje daarom dingen gaat stelen en in de brand steken.
Precies. Die maken gewoon gebruik van dit en stelen lekker de nieuwste Playstations ofzo.

Offline Edic

« Reactie #19 Gepost op: augustus 12, 2011, 14:49:16 »
Langzaam duiken de gestolen goederen ook op het internet.

http://technolog.msnbc.msn.com/_news/2011/08/10/7332534-are-london-looters-unloading-on-craigslist

Dit zijn trouwens 40 iPhones als je het niet zo goed kan zien.