Auteur Topic: faal.  (gelezen 1373 keer)

Offline unattainable.

faal.
« Gepost op: augustus 12, 2011, 14:33:44 »
ik had mn boeken besteld voordat het schooljaar voorbij was. op de laatste schooldag was besloten dat ik naar atheneum ging ipv gymnasium, dus ik moest mn boekenpakket wijzigen. oke, mailtje gestuurd, klaar. ik ging op vakantie. toen dacht ik vandaag, hee hoe zit dat eigenlijk. bleek dat ze mn boekenpakket niet konden wijzigen, alleen annuleren.
dus. ik heb vandaag mn boeken besteld en ga volgende week maandag naar school.
faal. :')
vouloir c'est pouvoir

Offline laraisalive

Re: faal.
« Reactie #1 Gepost op: augustus 12, 2011, 15:38:11 »
Oei haha. Dit herinnert me er wel aan dat ik mijn broertje moet vragen of hij zijn boeken wel heeft besteld, hij is namelijk het type dat dat soort dingen vergeet.
I have crossed oceans of time to find you

Offline Lizzelicious

« Reactie #2 Gepost op: augustus 13, 2011, 09:45:19 »
Oei haha, dat is best kort dag. Hopelijk komen de boeken snel binnen. Zou wel zo handig zijn (:

Offline Rann.

« Reactie #3 Gepost op: augustus 13, 2011, 10:27:42 »
Als je ze via van dijk besteld.. -.- wens ik je succes met wachten. :'D
« Laatst bewerkt op: augustus 13, 2011, 11:49:42 door Rann. »
. . . . . . . . . . .

Offline Like.OMG!

« Reactie #4 Gepost op: augustus 13, 2011, 10:31:52 »
Ik heb mijn boeken ook nog steeds niet besteld en ik begin 1 september. :')

Offline June

« Reactie #5 Gepost op: augustus 13, 2011, 19:17:36 »
Ik heb mijn boeken ook nog steeds niet besteld en ik begin 1 september. :')
Hier nog een. Ik begin 22 aug..

Offline unattainable.

« Reactie #6 Gepost op: augustus 14, 2011, 09:27:18 »
Als je ze via van dijk besteld.. -.- wens ik je succes met wachten. :'D
ze zeggen dat ik het binnen 3 werkdagen binnen zou moeten hebben, dus aankomende woensdag.
maar dan zit wss de helft van de boeken er niet in omdat die niet op voorraad zijn, omdat ik zo laat ben met bestellen. :')
vouloir c'est pouvoir

Offline Rann.

« Reactie #7 Gepost op: augustus 14, 2011, 11:49:11 »
ze zeggen dat ik het binnen 3 werkdagen binnen zou moeten hebben, dus aankomende woensdag.
maar dan zit wss de helft van de boeken er niet in omdat die niet op voorraad zijn, omdat ik zo laat ben met bestellen. :')

Ik heb ze serieus anderhalve week geleden besteld, en ik heb ze ook nog niet. ;(
. . . . . . . . . . .

Offline unattainable.

« Reactie #8 Gepost op: augustus 14, 2011, 11:57:36 »
Ik heb ze serieus anderhalve week geleden besteld, en ik heb ze ook nog niet. ;(
aaah dat meen je niet? ik ga namelijk sterven als ik mn boeken niet heb als school begint, want ik ben ook nog eens blijven zitten en dan moet ik aan mensen die ik niet ken gaan vragen of ik mee mag doen met hun boeken. :').
vouloir c'est pouvoir

Offline Roy

« Reactie #9 Gepost op: augustus 14, 2011, 12:00:16 »
bij ons was gewoon zo geregeld, je kon op school de boeken huren/kopen. betaal je 2% meer als dat je ze online zou bestellen. maar alles licht klaar voor je op school.
als ik mijn zus zag die moest dan zoeken zoeken om alles bij elkaar te krijgen, ik zette 1 handtekening en hop, alles was geregeld. bij de 1e les kreeg je de boeken uitgedeelt

Offline SiZi

« Reactie #10 Gepost op: augustus 14, 2011, 12:21:26 »
ik heb ze net voor de vakantie al besteld bij van dijk maar heb ze ook nog niet binnen.
dus ja ik wens je succes :o
Je t'aime mon amour <3

Offline xTirza

« Reactie #11 Gepost op: augustus 14, 2011, 12:50:29 »
Ik heb mijn boeken gisteren besteld. Maar ik begin pas 12 september :D

Offline Lissa

« Reactie #12 Gepost op: augustus 14, 2011, 13:46:36 »
bij mij was het altijd gewoon via de school huren :'D
en dan vrijdag boeken ophalen, had je een weekend om ze (verplicht) te kaften en kon je maandag beginnen.
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline Micha

« Reactie #13 Gepost op: augustus 14, 2011, 14:04:28 »
Mijn broertje heeft ze echt 4 weken geleden besteld en had ze eergisteren pas binnen .__. dus dat gaat niet zo snel.
Maar Yorick daarentegen heeft ze iets van een week besteld voordat hij ze binnen kreeg.

Ik hoop maar dat je ze dan snel binnen krijgt!

Offline unattainable.

« Reactie #14 Gepost op: augustus 14, 2011, 16:42:38 »
ja als je ze voor de vakantie bestelde, kreeg je ze maximaal een week voordat school begint ze binnen.
nu is het al een week voordat school begint, en nu duurt het nog 3 werkdagen. HOOP IK. zo erg. en anders hang ik donderdagochtend al aan de telefoon om te klagen, haha.
vouloir c'est pouvoir

Offline AUTUMN

« Reactie #15 Gepost op: augustus 14, 2011, 18:51:58 »
haha, ik hoop het ook voor je. maarja opzich, eerste weekje boekenloos school lijkt me ook niet zo'n straf. kopieren enzo kan altijd wel als het nodig is.

Offline BOEM

« Reactie #16 Gepost op: augustus 14, 2011, 20:27:52 »
mijn broertje had de helft na 2 dagen en de rest na een week.
hopelijk hebben ze dus al je boeken nog!
As usual, there's a great person behind every idiot.

Offline Rann.

« Reactie #17 Gepost op: augustus 15, 2011, 18:57:04 »
aaah dat meen je niet? ik ga namelijk sterven als ik mn boeken niet heb als school begint, want ik ben ook nog eens blijven zitten en dan moet ik aan mensen die ik niet ken gaan vragen of ik mee mag doen met hun boeken. :').

Ja echt. :/ Wow dat zou echt genaaid zijn. ;p Ik hoop echt voor je dat je ze sneller binnen hebt als ik. Ik heb er vandaag achteraan gebeld en die mevrouw zei dat het allemaal iets langer zou duren omdat het druk was. :'D
Ik hoop echt dat ze snel binnen zijn, school gaat het zo niet waarderen als ik ze niet binnen heb straks. :'D Terwijl ik op tijd besteld heb. ;( Plus dat mn boeken duur waren... blegh. (En ik heb ze ook nog een gekocht, ipv gehuurd. )

1e en 2e middelbare ging het ook via van dijk maar moest ik ze ophalen/inleveren op school. In de 3e + 4e kreeg ik ze via Van Dijk. En ik wist niet eens dat mama ze toen besteld had, dus ik had zoiets van wut, hai. boeken. :'D

En nou zit ik te wachten en te wachten. ;( Ik ben nu 2 weken verder Woensdag. :'D 
Ik zie ook nog eens dat het adres in Kampen is, zoooo vreselijk dichtbij! Frustratie, frustratie!
« Laatst bewerkt op: augustus 15, 2011, 18:59:44 door Rann. »
. . . . . . . . . . .

Offline unattainable.

« Reactie #18 Gepost op: augustus 15, 2011, 19:57:16 »
Ja echt. :/ Wow dat zou echt genaaid zijn. ;p Ik hoop echt voor je dat je ze sneller binnen hebt als ik. Ik heb er vandaag achteraan gebeld en die mevrouw zei dat het allemaal iets langer zou duren omdat het druk was. :'D
Ik hoop echt dat ze snel binnen zijn, school gaat het zo niet waarderen als ik ze niet binnen heb straks. :'D Terwijl ik op tijd besteld heb. ;( Plus dat mn boeken duur waren... blegh. (En ik heb ze ook nog een gekocht, ipv gehuurd. )

1e en 2e middelbare ging het ook via van dijk maar moest ik ze ophalen/inleveren op school. In de 3e + 4e kreeg ik ze via Van Dijk. En ik wist niet eens dat mama ze toen besteld had, dus ik had zoiets van wut, hai. boeken. :'D

En nou zit ik te wachten en te wachten. ;( Ik ben nu 2 weken verder Woensdag. :'D 
Ik zie ook nog eens dat het adres in Kampen is, zoooo vreselijk dichtbij! Frustratie, frustratie!
noooo ;(. achja we kunnen niets anders doen dan wachten... wel frustrerend hoor, dit. :').
vouloir c'est pouvoir

Offline Rann.

« Reactie #19 Gepost op: augustus 15, 2011, 20:07:29 »
noooo ;(. achja we kunnen niets anders doen dan wachten... wel frustrerend hoor, dit. :').

Ja echt hé. :'D Elke keer als de deurbel gaat dan denk ik jkdflgjfldkgj. yay! Boeken. :'D Van de week kwam zo'n meneer ook een pakje brengen, ander pakje. :'d Ik was vet teleurgesteld, hij vond me vet raar volgens mij.. hahahah
. . . . . . . . . . .