aaah dat meen je niet? ik ga namelijk sterven als ik mn boeken niet heb als school begint, want ik ben ook nog eens blijven zitten en dan moet ik aan mensen die ik niet ken gaan vragen of ik mee mag doen met hun boeken. :').
Ja echt. :/ Wow dat zou echt genaaid zijn. ;p Ik hoop echt voor je dat je ze sneller binnen hebt als ik. Ik heb er vandaag achteraan gebeld en die mevrouw zei dat het allemaal iets langer zou duren omdat het druk was. :'D
Ik hoop echt dat ze snel binnen zijn, school gaat het zo niet waarderen als ik ze niet binnen heb straks. :'D Terwijl ik op tijd besteld heb. ;( Plus dat mn boeken duur waren... blegh. (En ik heb ze ook nog een gekocht, ipv gehuurd. )
1e en 2e middelbare ging het ook via van dijk maar moest ik ze ophalen/inleveren op school. In de 3e + 4e kreeg ik ze via Van Dijk. En ik wist niet eens dat mama ze toen besteld had, dus ik had zoiets van wut, hai. boeken. :'D
En nou zit ik te wachten en te wachten. ;( Ik ben nu 2 weken verder Woensdag. :'D
Ik zie ook nog eens dat het adres in Kampen is, zoooo vreselijk dichtbij! Frustratie, frustratie!