Auteur Topic: faal.  (gelezen 1373 keer)

Offline unattainable.

Re: faal.
« Reactie #20 Gepost op: augustus 18, 2011, 14:18:59 »
gebeld, de meneer aan de telefoon zei; 'je pakket moest 12 augustus al naar de tnt, maar je boeken zijn niet op voorraad.' 'maar ik moet maandag naar school!' 'ja, het is maar hopen dat je boeken op tijd komen, ze kunnen elk moment komen.'
ligt het nou aan mij, of komen je boeken NIET elk moment, omdat ze niet op voorraad zijn. :'). fml.
vouloir c'est pouvoir

Offline Rann.

« Reactie #21 Gepost op: augustus 18, 2011, 17:54:18 »
Jaaa nou ik heb ook gebeld. WEETJE WAT ZE ZEIDEN? krfjgfvlkdfgm.

Stomme mevrouw: "U had VOOR augustus moeten bestellen, nu kan het een aantal weken duren."
Miranda: "Op de website staat toch echt 5 WERKDAGEN, zit u nu de schuld in mijn schoenen te douwen?:') "
Stomme mevrouw: "Nee mevrouw, maar toch.."
"Nee, want ik krijg mijn officieele boekenlijst pas NA 1 augustus."
"Oh ja, dan kan u er inderdaad ook niks aan doen."
"Nee."
"En nu?"
"Het komt vast binnen mevrouw, komt goed. :)"

BETER HEB IK ZE OP TIJD BINNEN. Want ik kan ze net zo goed zelf ophalen, weetje hoe dichtbij. jdfjkgdk.
Ik leef met je mee. ;( bleh.
. . . . . . . . . . .

Offline unattainable.

« Reactie #22 Gepost op: augustus 18, 2011, 18:57:30 »
haha ja er stond bij mij ook 'binnen 3 werkdagen bezorgd'... ik snap het opzich wel want het is heel druk natuurlijk, maar eigenlijk zouden ze zich aan hun eigen beloftes moeten houden, en al helemaal jou niet de schuld geven want als zij hun eigen beloftes breken is het niet jouw schuld. gelukkig had ik een hele aardige meneer aan de telefoon, en hij vond het ook echt niet kunnen dat ik zonder boeken naar school moest, maar hij kon er jammer genoeg ook niets aan doen. :').
wachten wachten wachten.
vouloir c'est pouvoir

Offline Rann.

« Reactie #23 Gepost op: augustus 18, 2011, 19:01:44 »
Aahw wel fijn dat je zo'n lieve man aan de telefoon had. Ik had een stomme vrouw, haha. :') Inderdaad, ik had al eerder iemand gesproken aan de telefoon en die zei dat helemaal niet. Dus ik was best pissed off, haha. :'D

Nou hopelijk heb jij ze ook snel binnen, haha! - Ik ga mijn neefje vragen of hij ze al binnen heeft. -.-' -
. . . . . . . . . . .

Offline unattainable.

« Reactie #24 Gepost op: augustus 19, 2011, 13:37:12 »
hee, mijn boeken zijn onderweg! misschien heeft dat telefoontje van gister toch geholpen, haha. mn boeken zijn gister naar de tnt gebracht, en vandaag komt de chauffeur ze bezorgen yaaaay. <3
ik hoop dat die van jou ook snel komen!
vouloir c'est pouvoir

Offline Rann.

« Reactie #25 Gepost op: augustus 19, 2011, 14:25:00 »
hee, mijn boeken zijn onderweg! misschien heeft dat telefoontje van gister toch geholpen, haha. mn boeken zijn gister naar de tnt gebracht, en vandaag komt de chauffeur ze bezorgen yaaaay. <3
ik hoop dat die van jou ook snel komen!

Ohhhh echt? SUPER! Hopelijk komen die van mij ook snel binnen. Als ik vandaag nog niks heb, kijk ik maandag even. Mijn stage begint ook volgende maand dus ik MOET ze hebben. :(
. . . . . . . . . . .

Offline unattainable.

« Reactie #26 Gepost op: augustus 19, 2011, 15:25:31 »
Ohhhh echt? SUPER! Hopelijk komen die van mij ook snel binnen. Als ik vandaag nog niks heb, kijk ik maandag even. Mijn stage begint ook volgende maand dus ik MOET ze hebben. :(
je kan kijken op vandijk.nl, als je even inlogt kan je zien wat je levering is. als er niets staat, is hij nog niet onderweg. als er een track&trace nummer staat, dan wel!
vouloir c'est pouvoir

Offline Rann.

« Reactie #27 Gepost op: augustus 19, 2011, 15:50:14 »
Leveringen
Er zijn nog geen leveringen voor deze bestelling bekend.

:(:(:(:(
. . . . . . . . . . .

Offline unattainable.

« Reactie #28 Gepost op: augustus 19, 2011, 16:05:20 »
dat stond er dus ook heel lang bij mij, maar gelukkig nu niet meer. <3
misschien maandag dan nog maar een keertje bellen? );
vouloir c'est pouvoir

Offline Rann.

« Reactie #29 Gepost op: augustus 19, 2011, 16:24:57 »
Ja ik denk dat ik dat inderdaad ga doen, want school zei ook dat ik ze echt MOET hebben als school begint. En ik wil niet gelijk gezeik hebben op school, no thanks. :'D

. . . . . . . . . . .

Offline Rann.

« Reactie #30 Gepost op: augustus 25, 2011, 17:42:04 »
Ik heb ze binnen, eindelijk! Maar ik ga dik falen in "rekenen voor mbo3+4" -.- ik zie 't nu al. :')
. . . . . . . . . . .

Offline Becca.

« Reactie #31 Gepost op: augustus 25, 2011, 17:58:17 »
@ Rann haha ja dat is moeilijk he ? :'D
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Rann.

« Reactie #32 Gepost op: augustus 25, 2011, 19:36:43 »
Ja, dat is het eerste boek waar ik in keek. :'D En bepaalde dingen vind ik gemakkelijk, maar bij veel denk ik: No, shoot me. :'D Ik ben sowieso slecht in rekenen... :'D Mijn andere boeken zijn wel chil, haha!
. . . . . . . . . . .