Poll

Heb jij zin in school?

Ja
Nee

Auteur Topic: Zin in school?  (gelezen 874 keer)

Offline Roosje

Zin in school?
« Gepost op: augustus 21, 2011, 14:11:50 »
Oh nog 4 dagen en dan begint mijn school weer.
Aan de ene kant heb ik wel zin om naar school te gaan  :) .
Maar aan de andere kant ook weer niet.
Ik ga beginnen aan een nieuwe opleiding en moet dus weer bevriend raken met nieuwe mensen, en moet weer helemaal wennen aan nieuwe klasgenoten.
Eigenlijk ben ik best zenuwachtig
*-* .

En hebben jullie zin in school?
Als ik jou niet had, dan was ik nergens. Als jij mij niet had, dan was jij nergens. Dus zolang we samen zijn, kun je ons overal vinden

Offline FEE.

Re: Zin in school?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:23:17 »
Ja! Ik ga studeren, mijn eerste jaar en ik krijg er steeds meer zin in. Ik heb al een eerstejaarsweekend van mijn studie gehad en ook een algemene introductie van de stad, dus ik ken al best veel mensen en ik vind het zo leuk om weer opnieuw te kunnen beginnen na 6 jaar! Dus ja, ik heb er zin in (:
So may the sunrise bring hope where it once was forgotten

Offline Roosje

« Reactie #2 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:25:02 »
Ja! Ik ga studeren, mijn eerste jaar en ik krijg er steeds meer zin in. Ik heb al een eerstejaarsweekend van mijn studie gehad en ook een algemene introductie van de stad, dus ik ken al best veel mensen en ik vind het zo leuk om weer opnieuw te kunnen beginnen na 6 jaar! Dus ja, ik heb er zin in (:

Aah leuk!  :) , welke studie ga je volgen? veel plezier! ;)
Als ik jou niet had, dan was ik nergens. Als jij mij niet had, dan was jij nergens. Dus zolang we samen zijn, kun je ons overal vinden

Offline Rann.

« Reactie #3 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:26:04 »
Ik heb er ook zin in. Ik was eerst wel zenuwachtig maar ik heb een super leuke klas met hele leuke meiden.
Ik hoef 8 sept. pas dus in de eerste week ga ik nog naar een vriendin denk ik, als verassing. <3
. . . . . . . . . . .

Offline Roosje

« Reactie #4 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:28:16 »
Ik heb er ook zin in. Ik was eerst wel zenuwachtig maar ik heb een super leuke klas met hele leuke meiden.

Ik heb een klas met alleen maar meiden , heb ze pas 1x gezien tijdens een kennismakingsbijeenkomst op school.
24,25 & 26 augustus heb ik introductie dagen op school
*-*

Offline Sanne

« Reactie #5 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:28:46 »
Ik heb geen zin. Gewoon, omdat de vakantie me wel bevalt :') Zenuwachtig ofzo ben ik niet, ik ken al die mensen al. Njah, wel een beetje zenuwachtig voor het feit dat het mijn examenjaar wordt, en ik wel moet slagen. Ik ben in 4havo al blijven zitten. Maar dat is iets van de langere termijn.
Morgen is m'n laatste vakantiedag ):
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline FEE.

« Reactie #6 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:29:17 »
Aah leuk!  :) , welke studie ga je volgen? veel plezier! ;)
Politicologie (: dankjewel! Jij ook haha, met welke opleiding ga jij beginnen?

Offline Roosje

« Reactie #7 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:30:13 »
Ik heb geen zin. Gewoon, omdat de vakantie me wel bevalt :') Zenuwachtig ofzo ben ik niet, ik ken al die mensen al. Njah, wel een beetje zenuwachtig voor het feit dat het mijn examenjaar wordt, en ik wel moet slagen. Ik ben in 4havo al blijven zitten. Maar dat is iets van de langere termijn.
Morgen is m'n laatste vakantiedag ):

Succes met je examens!  :)

Offline Roosje

« Reactie #8 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:32:42 »

Jij ook dankjewel!  :)
Ik ga beginnen aan de opleiding Secretaresse / Management assistente

Offline Sanne

« Reactie #9 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:37:17 »
Verander wat je niet accepteren kan,
maar accepteer wat je niet veranderen kan

Offline Roosje

« Reactie #10 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:38:28 »

Dankjewel! :)

Offline Chimaera.

« Reactie #11 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:39:41 »
Waar ga je studeren? (:

@topic Ik weet niet. Voor mij veranderd er vrij weinig. Ja, ik moet wat meer doen aan de studie. Maar ik krijg een rustig jaartje dit jaar dus ook weer niet heel veel. Het eerste blok heb ik zelfs maar één vak. Dus maar 4uurtjes school per week zeg maar. Da's bijna vakantie.

Offline Roosje

« Reactie #12 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:45:02 »

@topic Ik weet niet. Voor mij veranderd er vrij weinig. Ja, ik moet wat meer doen aan de studie. Maar ik krijg een rustig jaartje dit jaar dus ook weer niet heel veel. Het eerste blok heb ik zelfs maar één vak. Dus maar 4uurtjes school per week zeg maar. Da's bijna vakantie.

Zo je hebt geluk! 4 uurtjes les per week :o .
Ik heb echt nog geen idee hoe mijn rooster etc. er uit ziet :( .
Hoop wel dat ik een goed rooster heb hoor haha :)

Offline Chimaera.

« Reactie #13 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:46:26 »
Zo je hebt geluk! 4 uurtjes les per week :o .
Ik heb echt nog geen idee hoe mijn rooster etc. er uit ziet :( .
Hoop wel dat ik een goed rooster heb hoor haha :)
Ja nou ja. Ik had me kunnen inschrijven voor meer vakken maar meer is gewoon niet nodig dit jaar. Ik heb bijna genoeg punten.

Offline FEE.

« Reactie #14 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:46:57 »
Waar ga je studeren? (:
Leiden! Daar studeer jij ook, toch? ;p

Offline Roosje

« Reactie #15 Gepost op: augustus 21, 2011, 14:48:11 »
Ja nou ja. Ik had me kunnen inschrijven voor meer vakken maar meer is gewoon niet nodig dit jaar. Ik heb bijna genoeg punten.

Owh op zo'n manier hihi.
Nou ja, 't is mooi dat je bijna genoeg punten hebt ;) , heb je het ook niet super druk toch?

Offline unattainable.

« Reactie #16 Gepost op: augustus 21, 2011, 15:41:31 »
hmm, beetje ja, beetje nee.
ik ben blijven zitten, dus ik moet iedereen leren kennen, en ik ben bang dat niemand me aardig vindt. maar aan de andere kant is dit jaar hét jaar waarin ik moet bewijzen dat ik vwo wél aan kan. daar heb ik wel weer zin in.
morgen kennismaken aaaaaah.
vouloir c'est pouvoir

Offline Roosje

« Reactie #17 Gepost op: augustus 21, 2011, 16:24:58 »
hmm, beetje ja, beetje nee.
ik ben blijven zitten, dus ik moet iedereen leren kennen, en ik ben bang dat niemand me aardig vindt. maar aan de andere kant is dit jaar hét jaar waarin ik moet bewijzen dat ik vwo wél aan kan. daar heb ik wel weer zin in.
morgen kennismaken aaaaaah.

Ik ben ook bang dat niemand me aardig vind , en daarom ben ik ook best zenuwachtig om de 24e weer naar school te gaan  *-*.
Succes dit jaar! ;)

Offline Kelly.

« Reactie #18 Gepost op: augustus 21, 2011, 17:58:17 »
Ja, want ik ben een beetje door mijn plannetjes voor de vakantie heen, waardoor ik me dus kapotverveel. :')
En daarbij is het natuurlijk weer leuk om m'n klasje weer te zien. Hij bestaat alleen niet meer, ons klasje, helaas. We worden namelijk dit jaar van 3 klassen naar 2 klassen veranderd, omdat er te weinig leerlingen zijn.
Someday, I will make my dad and mom proud of me. I promise.

Offline June

« Reactie #19 Gepost op: augustus 21, 2011, 18:20:57 »
Veel zin in! Ik ga afstuderen dit jaar. En ik heb een nieuwe stage. En ja, morgen begin ik al met stage in een nieuwe groep (groep 3 dit keer). Sowieso vind ik school leuk, dusja. :)