Poll

Heb jij zin in school?

Ja
Nee

Auteur Topic: Zin in school?  (gelezen 874 keer)

Offline Roosje

Re: Zin in school?
« Reactie #20 Gepost op: augustus 21, 2011, 18:30:42 »
Ja, want ik ben een beetje door mijn plannetjes voor de vakantie heen, waardoor ik me dus kapotverveel. :')
En daarbij is het natuurlijk weer leuk om m'n klasje weer te zien. Hij bestaat alleen niet meer, ons klasje, helaas. We worden namelijk dit jaar van 3 klassen naar 2 klassen veranderd, omdat er te weinig leerlingen zijn.

Het is wel jammer dat jullie van 3 klassen naar 3 klassen gaan , maar misschien wordt het er alleen maar gezelliger door ;)
Veel plezier!
Als ik jou niet had, dan was ik nergens. Als jij mij niet had, dan was jij nergens. Dus zolang we samen zijn, kun je ons overal vinden

Offline Roosje

« Reactie #21 Gepost op: augustus 21, 2011, 18:31:50 »
Veel zin in! Ik ga afstuderen dit jaar. En ik heb een nieuwe stage. En ja, morgen begin ik al met stage in een nieuwe groep (groep 3 dit keer). Sowieso vind ik school leuk, dusja. :)
Super veel succes dit jaar! en veel plezier op je stage ;)
Als ik jou niet had, dan was ik nergens. Als jij mij niet had, dan was jij nergens. Dus zolang we samen zijn, kun je ons overal vinden

Offline Rann.

« Reactie #22 Gepost op: augustus 21, 2011, 21:39:55 »
Ik heb een klas met alleen maar meiden , heb ze pas 1x gezien tijdens een kennismakingsbijeenkomst op school.
24,25 & 26 augustus heb ik introductie dagen op school
*-*

Ik ook, hahahaah. Dus no worries, wat ga je doen?
Edit ik zie het al: komt wel goed joh!
. . . . . . . . . . .

Offline unattainable.

« Reactie #23 Gepost op: augustus 22, 2011, 14:42:00 »
hmm, beetje ja, beetje nee.
ik ben blijven zitten, dus ik moet iedereen leren kennen, en ik ben bang dat niemand me aardig vindt. maar aan de andere kant is dit jaar hét jaar waarin ik moet bewijzen dat ik vwo wél aan kan. daar heb ik wel weer zin in.
morgen kennismaken aaaaaah.
oke, wauw. ging best goed. er was 1 meisje in het lokaal toen ik aankwam, en ik had 4 jaar met haar op gymnasium gezeten! dus ik zo 'hoi -naam-, mag ik bij jou komen zitten?' 'ja graag! ik ken hier bijna niemand want ik zit niet meer in de latijnklas omdat ik grieks heb!' en toen kwam er nog een zittenblijver bij zitten, en een vriendin van dat meisje. was best gezellig. ik hoop dat de rest van het jaar ook zo wordt ;p
vouloir c'est pouvoir

Offline Athena

« Reactie #24 Gepost op: augustus 22, 2011, 16:15:32 »
Ja!
Omdat ik vorig jaar ben gestopt met mijn studie heb ik zo'n 9 maanden niet op school gezeten. Heb er nu dus wel weer zin in. Over een paar weken ga ik beginnen aan de opleiding Nederlandse taal en cultuur in Leiden

Offline Michelle

« Reactie #25 Gepost op: augustus 22, 2011, 19:04:08 »
Opzich naar school gaan vind ik wel weer even leuk, maar waarschijnlijk na een week al weer niet meer. Maar ik heb er écht geen zin in omdat ik opzie tegen het weer super super drukke leven en ik het gewoon te veel vind elke dag om 6 uur thuis en daarna nog een hoop huiswerk en dan in het weekend nog werken enzo.. en na een half schooljaar moet ik stage gaan lopen wat ik ook nooit leuk vind.. maarja we maken er maar weer het beste van.

Offline Roosje

« Reactie #26 Gepost op: augustus 22, 2011, 19:31:51 »
Opzich naar school gaan vind ik wel weer even leuk, maar waarschijnlijk na een week al weer niet meer. Maar ik heb er écht geen zin in omdat ik opzie tegen het weer super super drukke leven en ik het gewoon te veel vind elke dag om 6 uur thuis en daarna nog een hoop huiswerk en dan in het weekend nog werken enzo.. en na een half schooljaar moet ik stage gaan lopen wat ik ook nooit leuk vind.. maarja we maken er maar weer het beste van.

Dat heb ik ook altijd, dan begint school en dan heb ik echt zin in school maar na een paar weken ben ik het alweer zat.
Het beste ervan maken is het enigste wat je er aan kan doen, en misschien valt het allemaal wel mee :)

Offline Rann.

« Reactie #27 Gepost op: augustus 22, 2011, 19:37:25 »

Hahah dat ga ik ook krijgen denk ik.  Maar dan denk ik maar weer snel aan mijn baan die ik heb gehad toen ik er een jaar tussenuit ben geweest.. :'D
. . . . . . . . . . .

Offline ukkie

« Reactie #28 Gepost op: augustus 22, 2011, 19:50:39 »
Ik heb gestemd op nee. Ik ben echt blij om weer een nieuwe start te kunnen maken, maar ik kom waarschijnlijk bij mij n vriend in de klas. En ik kan ook niet mee met de introductie omdat ik die dagen gewoon moest werken (vandaag en woensdag). Ik ben dus bang, dat als ik vrijdag op school kom, en mijn vriend zie, niet echt snel nieuwe vrienden maak. Omdat de rest natuurlijk van introkamp elkaar al kent. Ben benieuwd.

Offline Roosje

« Reactie #29 Gepost op: augustus 22, 2011, 19:58:57 »
Ik heb gestemd op nee. Ik ben echt blij om weer een nieuwe start te kunnen maken, maar ik kom waarschijnlijk bij mij n vriend in de klas. En ik kan ook niet mee met de introductie omdat ik die dagen gewoon moest werken (vandaag en woensdag). Ik ben dus bang, dat als ik vrijdag op school kom, en mijn vriend zie, niet echt snel nieuwe vrienden maak. Omdat de rest natuurlijk van introkamp elkaar al kent. Ben benieuwd.

Oh dat is wel jammer dat je niet mee kon met de introductie.
Vind je het niet leuk dan om bij je vriend in de klas te komen?
Natuurlijk maak je wel snel nieuwe vrienden :) , dat weet ik zeker ;)
Succes!

Offline ukkie

« Reactie #30 Gepost op: augustus 22, 2011, 20:14:36 »
Ik vind het echt niet erg, omdat ik mijn vriend echt leuk vind. Maar ik weet niet hoe ik dan moet reageren. moet je naast elkaar gaan zitten, of juist niet? en ik ben gewoon bang dat ik daardoor weinig vrienden maak. Omdat ik me teveel op mijn vriend ga richten. Hij heeft al vrienden op school, omdat hij is blijven zitten op het hbo. vanwege allerlei redenen ;)

Offline Roosje

« Reactie #31 Gepost op: augustus 22, 2011, 20:17:34 »
Ik vind het echt niet erg, omdat ik mijn vriend echt leuk vind. Maar ik weet niet hoe ik dan moet reageren. moet je naast elkaar gaan zitten, of juist niet? en ik ben gewoon bang dat ik daardoor weinig vrienden maak. Omdat ik me teveel op mijn vriend ga richten. Hij heeft al vrienden op school, omdat hij is blijven zitten op het hbo. vanwege allerlei redenen ;)

Oh op zo'n manier, misschien moet je gewoon kijken hoe alles loopt ;) .
En dan komt het allemaal wel goed ;)

Offline Willes

« Reactie #32 Gepost op: augustus 22, 2011, 20:53:15 »
Ik heb echt weer zin om naar school te gaan haha. Ik hoop wel dat ik dezelfde klas heb als vorig jaar, maar alle 5 VWO klassen van vorig jaar konden goed metw elkaar overweg, dus verder maakt dat niet uit. Pfew, kan niet geloven dat dit alweer mijn laatste jaartje wordt!

Offline Micha

« Reactie #33 Gepost op: augustus 22, 2011, 22:18:06 »
ik heb echt geen zin.
ik heb geen leuke klas ik doe en richting die ik niet leuk vind D: bah.