Auteur Topic: "The dopest relationships start with the greatest friendships"  (gelezen 912 keer)

Offline amily

Re: "The dopest relationships start with the greatest friendships"
« Reactie #20 Gepost op: oktober 26, 2011, 15:52:35 »
Ik leerde mijn vriend ook pas echt goed kennen toen we iets kregen. Natuurlijk eerst wel paar maanden afgesproken, maar ook niet langer dan 4 maanden? Ofzoiets.

Offline Jenny.

« Reactie #21 Gepost op: december 16, 2011, 21:27:36 »
Ik heb nog nooit met een vriend wat gehad. Wel leuk gevonden, maar meer ook niet.
Ik hoef dan ook niet bang te zijn dat ik mijn vriendschappen daardoor verlies.

De jongens met wie ik wat had?
1e een buurjongen, hij woonde onder mij. Mijn moeder ging met zijn moeder om.
Hij kwam opeens binnen. Ik dacht hee leuke jongen. Zei dat uiteindelijk ook, en een week later kwam ie film kijken.

2e Was iemand die ik via via leerde kennen. Ik kreeg iemand op hyves> En dat was een vriend van hem. Van die vriend kreeg ik zijn msn, Ze stonden voor mijn kassa een dag later, hij vond mij leuk, ik hem. En een paar dagen later hadden we een heel leuke date.

3e was een collega, had  hem wel op msn via een andere collega. Maar we vonden beide andere mensen leuk. Uiteindelijk kregen wij toch een date, en daarna een relatie, en daarna Jayden!
Trotse Mama Van Jayden.  16-11-2010 (L)

Offline Kiki.

« Reactie #22 Gepost op: december 16, 2011, 23:52:21 »
Met mij en mijn huidige vriend is het allemaal best snel gegaan eigenlijk.
Maar het voelt zo goed, ik kan hem echt alles vertellen en het fijnst is eigenlijk dat hij echt direct merkt als er iets is.
Dat vind ik erg fijn.
Ik praat uren met hem over alles, over niets. Daardoor heb ik hem heel goed leren kennen in een korte tijd.

Het belangrijkst is gewoon dat je praat, echt praat maar vooral ook luistert en daarna precies weet wat de ander gezegd heeft ook al moet je moeite doen om te zien wat er tussen de woorden in zit.
Woorden raakten op, klanken echter niet.