Auteur Topic: zijn er hier nog meer meiden met een schoenenverslaving?  (gelezen 543 keer)

Offline Micha

Re: zijn er hier nog meer meiden met een schoenenverslaving?
« Reactie #20 Gepost op: oktober 25, 2011, 14:04:46 »
Ja, ik zie schoenen ook wel als onderdeel van mijn outfit.
Maar ik vind mijn schoenen overal bij passen xD dus ik denk daar verder nooit bij na.

Offline Chimaera.

« Reactie #21 Gepost op: oktober 25, 2011, 14:10:41 »
Ja, ik zie schoenen ook wel als onderdeel van mijn outfit.
Maar ik vind mijn schoenen overal bij passen xD dus ik denk daar verder nooit bij na.
Eigenlijk ben ik wel jaloers op jou. Je wilt niet weten hoe vaak ik gewoon een geheel nieuwe outfit heb aangetrokken omdat ik geen goede schoenen erbij had. :')

Offline Micha

« Reactie #22 Gepost op: oktober 25, 2011, 14:12:32 »
xD dat kan ik me gewoon echt echt echt niet voorstellen.

(niet denken dat ik trouwens iemand ben die schoenen kopen niet leuk vind. xD ik kijk zooooo vaak naar schoenen als ik ze zie in de winkel en wil ze dan wel hebben, maar vind schoenen al gauw te duur)

Offline Athena

« Reactie #23 Gepost op: oktober 25, 2011, 14:43:55 »
Ik koop ook veel te veel schoenen en altijd als ik in de stad ben wil ik alle schoenenwinkels in. Het werkt ook niet echt dat ik in een schoenenwinkel werk haha.
Maar verslaafd? Nee, ik vind het gewoon leuk.

Offline Mishiru

« Reactie #24 Gepost op: oktober 26, 2011, 17:06:31 »
Neh, heb hetzelfde als Micha, ik heb hooguit maar 5 paar schoenen denk ik.. Ik zou wel meer willen hebben, maar ik ben sowieso niet de rijkste die er rondloopt xD
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.

Offline Zinadushii

« Reactie #25 Gepost op: november 19, 2011, 21:23:59 »
Ja ik wel vooral schoenen en tassen verslaving

Offline Lokkie Sponk

« Reactie #26 Gepost op: november 27, 2011, 19:04:32 »
Meestal word ik er -door mijn moeder- van weerhouden om schoenen te kopen. Maar als ik ze iedere keer mocht kopen, had ik volgens mij twee kasten vol.
Nobody dies a virgin, life fucks us all - Kurt Cobain      I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me. - Harry Potter