Auteur Topic: Sierraden  (gelezen 500 keer)

Offline Becca.

Sierraden
« Gepost op: oktober 27, 2011, 16:39:30 »
Ik ben gek op sierraden. Ik loop er heus niet als een kerstboom bij, maar ik heb wel altijd een ring en/of ketting om. Oorbellen vind ik ook echt leuk.
Gisteren heb ik weer twee kettingen gekocht, terwijl ik eigenlijk geen geld heb.
Dit is er één van trouwens:

Dat streepje is m'n broek, haha.
Ik moet mezelf altijd bedwingen, want meestal als ik iets leuks zie dan zit ik van: MOET HEBBEN.

En nu vandaag loop ik op deze twee ringen te azen, ik ben dus echt op geld aan het wachten om ze te kopen.. (helaas duurt dat nog wel even):

Hoe zit dat bij jullie?
Hebben jullie nog iets op het oog of iets wat je wilt laten zien?
Wat vinden jullie mooi?
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Michelle

Re: Sierraden
« Reactie #1 Gepost op: oktober 27, 2011, 17:06:36 »
Die met die vleugel is mooi!!! en grappig die riemring haha.

Ik vind sieraden heeel leuk maar meestal ben ik zo dat ik er geen geld aan uit wil geven (ik geef denk ik makkelijker/liever uit aan kleding) en ik denk altijd van ja goedkope sieraden is zo snel kapot of daar krijg je groene uitslag van etc. en dure dingen vind ik sonde want ik wil dan wel weer graag variëren met die accessoires en dat gaat dan niet zo makkelijk.

Offline Lizzelicious

« Reactie #2 Gepost op: oktober 27, 2011, 17:34:30 »

Offline Kayleigh.

« Reactie #3 Gepost op: oktober 27, 2011, 18:09:34 »
Ik vind sieraden heel erg leuk, maar vind het vaak wel irritant zitten. Draag het dan ook bijna nooit, vaak op een feestje. Meestal is het dan een ketting en wat armbanden. Kettingen met veertjes vind ik vaak erg leuk en simpele gouden armbanden. Komen meestal van de hm of primark, draag ze te weinig om er veel geld aan uit te geven.
Gooi je hart over de hindernis en je paard volgt vanzelf.

Offline June

« Reactie #4 Gepost op: oktober 27, 2011, 18:37:36 »
Ik ben dol op ringen, ik post wel een keer een foto van al mijn ringen.

Offline QueenOfHearts_4

« Reactie #5 Gepost op: oktober 27, 2011, 18:56:57 »
Waar heb je die ketting vandaan? ;o

"I really think that everyone should have watercolors, magnetic poetry,
 and a harmonica."

Offline Becca.

« Reactie #6 Gepost op: oktober 27, 2011, 19:16:36 »
Waar heb je die ketting vandaan? ;o
De claire's in utrecht!
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline unattainable.

« Reactie #7 Gepost op: oktober 27, 2011, 21:03:42 »
ik draag alleen oorbellen, en ik heb altijd een gouden kettinkje met een hartje om.
deze draag ik echt al een paar jaar en doe hem nooit af, gehad van mn oom.
vouloir c'est pouvoir

Offline Kiki.

« Reactie #8 Gepost op: oktober 28, 2011, 01:13:05 »
ik draag alleen oorbellen, en ik heb altijd een gouden kettinkje met een hartje om.
deze draag ik echt al een paar jaar en doe hem nooit af, gehad van mn opa

Haha echt precies het zelfde!
(de oorbellen zijn trouwens goud met zilver en ik heb een steentje in het hartje.
Woorden raakten op, klanken echter niet.

Offline Anne.

« Reactie #9 Gepost op: oktober 28, 2011, 09:30:34 »
Ik heb een ring om, die ik voor mijn verjaardag heb gekregen van vriendinnen.
Die draag ik nu altijd, het voelt niet meer fijn zonder. En eerst droeg ik helemaal geen ringen of iets.
Ook draag ik een ketting, een hartje. Mijn vriend zijn naam staat er in en de datum dat we wat kregen.
Verder heb ik niet echt iets bijzonders.

Offline Gaby.

« Reactie #10 Gepost op: oktober 28, 2011, 11:14:54 »
Ik draag altijd twee ringen en een kettinkje, één ring is een erfstuk en gaat over van moeder op dochter en de van mijn andere ring heb ik van mijn vriend. Het kettinkje dragen mijn vriend en ik beide, een hartje met naam van de ander en datum dat we kregen (29-03-'09). Ik zou niet meer zonder deze sieraden kunnen en draag er verder ook nooit iets meer bij.

Offline Chimaera.

« Reactie #11 Gepost op: oktober 28, 2011, 11:18:12 »
Ik draag altijd twee armbandjes, één uit Turkije met van die oogjes, van mijn schoonouders gehad, en aan mijn andere arm een zilveren bedelarmbandje waar tot nu toe twee bedeltjes aan hangen; een konijntje (van Shane gekregen) en een sleuteltje (zelf gekocht vanwege het samenwonen). Ik draag altijd een kettinkje met als hangertje zo'n zelfde oogje als aan mijn armband, ooit gekocht in Griekenland voor 1 euro. Weet iemand trouwens hoe je zo'n oogje noemt?

Verder draag ik heel graag ringen maar aangezien ik aids aan mijn handen heb kan dat vaak niet. Dan zwellen mijn handen enorm op en passen ringen gewoon niet meer enzo.

Offline Eline.

« Reactie #12 Gepost op: oktober 28, 2011, 13:37:26 »
Ik draag altijd twee armbandjes, één uit Turkije met van die oogjes, van mijn schoonouders gehad, en aan mijn andere arm een zilveren bedelarmbandje waar tot nu toe twee bedeltjes aan hangen; een konijntje (van Shane gekregen) en een sleuteltje (zelf gekocht vanwege het samenwonen). Ik draag altijd een kettinkje met als hangertje zo'n zelfde oogje als aan mijn armband, ooit gekocht in Griekenland voor 1 euro. Weet iemand trouwens hoe je zo'n oogje noemt?

Verder draag ik heel graag ringen maar aangezien ik aids aan mijn handen heb kan dat vaak niet. Dan zwellen mijn handen enorm op en passen ringen gewoon niet meer enzo.
Nazar?

Ik draag altijd m'n zilvere ring en mijn pandora armbandje.

Offline Gaby.

« Reactie #13 Gepost op: oktober 28, 2011, 13:40:09 »
Ik vergat helemaal dat ik ook altijd een bedelarmbandje draag!

Offline Chimaera.

« Reactie #14 Gepost op: oktober 28, 2011, 14:25:32 »
Nazar?
Ja, dat! Ik heb echt iets met die dingen. Vind ze zo mooi en intrigerend.

Offline June

« Reactie #15 Gepost op: oktober 28, 2011, 14:32:37 »
Weet je ook waar dat voor staat? : ) Heel mooi.

Offline Chimaera.

« Reactie #16 Gepost op: oktober 28, 2011, 14:34:34 »
Weet je ook waar dat voor staat? : ) Heel mooi.
Uhu, bescherming tegen het boze oog toch? Want eigenlijk zijn het gewoon zelf ook boze ogen, om het boze oog af te weren.

Offline June

« Reactie #17 Gepost op: oktober 28, 2011, 14:35:29 »
Ja. En wanneer zo'n sieraad *trouwens met 1 R, hehe* met zo'n oogje kapot gaat betekent dat dat je bent beschermd.

Offline Chimaera.

« Reactie #18 Gepost op: oktober 28, 2011, 14:39:15 »
Ja. En wanneer zo'n sieraad *trouwens met 1 R, hehe* met zo'n oogje kapot gaat betekent dat dat je bent beschermd.
(1 r, daar dacht ik net ook aan idd :p) Ja! Dat wist ik niet, maar las ik net toevallig op wikipedia.
Er zit hier in Haarlem ook een winkeltje van een Turkse meneer waar ze heel veel sieraden en andere dingen met nazars verkopen. Kijk daar echt mijn ogen uit. (:

Offline Mishiru

« Reactie #19 Gepost op: oktober 28, 2011, 16:07:59 »
@ Becca, enig idee waar je die ring koopt met die vleugel? Die is echt leeeeeuk!

Topic; Ik draag heel vaak een kettinkje, verder niet zoveel eigenlijk. Af en toe een armband en oorbellen, maar thats it (:
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.