Auteur Topic: Sierraden  (gelezen 500 keer)

Offline Michelle

Re: Sierraden
« Reactie #20 Gepost op: oktober 28, 2011, 20:12:48 »
Ik draag ook áltijd wel een zilver kettinkje met hartje en bijna altijd oorbellen

Offline Lissa

« Reactie #21 Gepost op: oktober 28, 2011, 20:55:53 »
ik heb mijn ring van mijn vriend altijd aan. verder af en toe zijn armbandje maar verder niets.
heel soms oorbellen :)
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline Rann.

« Reactie #22 Gepost op: oktober 28, 2011, 21:53:21 »
Ik draag meestal oorbellen en mijn ring. Maar mijn ring is ook mijn verlovingsring van mijn vriend, die doe ik nooit af.
. . . . . . . . . . .

Offline Lissa

« Reactie #23 Gepost op: november 02, 2011, 20:15:14 »
@ Becca, enig idee waar je die ring koopt met die vleugel? Die is echt leeeeeuk!

Topic; Ik draag heel vaak een kettinkje, verder niet zoveel eigenlijk. Af en toe een armband en oorbellen, maar thats it (:
http://www.large.nl/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=207375&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=&product=mint.: Feather Ring&tc=PULLDOWN_00SACCRI
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline Mishiru

When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.

Offline Becca.

« Reactie #25 Gepost op: november 03, 2011, 12:58:11 »
Thanks!
haha, je had gewoon in de url van het plaatje kunnen kijken!
Het laatste wat ik merk
Is een hand over mijn haar
En dan ben je weer weg
Maar al is het donker
En zie ik je niet
Ik weet dat je me in de gaten houdt

Offline Mishiru

« Reactie #26 Gepost op: november 03, 2011, 18:10:16 »
haha, je had gewoon in de url van het plaatje kunnen kijken!
Oh, nu je het zegt.. Stom! xD
When you're feeling lonely, look up at the moon. Somewhere, someone is staring at the same moon, feeling lonely too.

Offline Willes

« Reactie #27 Gepost op: november 03, 2011, 21:56:24 »
Ik draag meestal ringen, heb een hele verzameling liggen haha. Ze variëren van Primark/H&M ringen tot echte vintage en kostbare ringen. Overigens allemaal in goud/brons tinten. Ik draag eigenlijk alleen maar sieraden in die kleur. Maar sinds kort draag ik ook het kettinkje dat mijn vriend (voelt raar om hem nu zo te noemen, haha) altijd droeg, hij gaat namelijk backpacken en heeft aan mij gevraagd of ik het voor hem wil dragen. Which I do.

Offline Chimaera.

« Reactie #28 Gepost op: november 04, 2011, 11:49:58 »
Ik draag meestal ringen, heb een hele verzameling liggen haha. Ze variëren van Primark/H&M ringen tot echte vintage en kostbare ringen. Overigens allemaal in goud/brons tinten. Ik draag eigenlijk alleen maar sieraden in die kleur. Maar sinds kort draag ik ook het kettinkje dat mijn vriend (voelt raar om hem nu zo te noemen, haha) altijd droeg, hij gaat namelijk backpacken en heeft aan mij gevraagd of ik het voor hem wil dragen. Which I do.
Ahw. Dat is mooi. Gaat hij lang weg?