Klanten die geen gedag terug zeggen ja, daar kan ik me ook flink aan irriteren. Ik: "Goedenmiddag!" Klant: "Heb je deze in maat 39" en dan krijg je die schoen in je hand gedrukt. Of klanten die wat aan me gaan vragen als ik bezig ben met een andere klant. Het wordt nog leuker als ik dan even tussendoor die andere klant help omdat het onwijs druk is en dat de klant waarmee ik eerst bezig was dan gaat zeiken dat ik die andere klant ging helpen, terwijl er 20 klanten staan te wachten en ik die mensen al een kwartier aan het helpen ben. Gebeurd echt.
Maar het ergste: dan ga je achter een schoen halen, en dan kom je terug en dan is het: "heb je deze ook nog in die maat?" En dan loopt je weer naar achter, kom je terug; "Oh ik zag net dat je die ook in het zwart hebt die vind ik eigenlijk leuker, mag ik die ook even passen?" En dan loop je weer en kom je terug: "Ja deze zit niet zo lekker, maar ik zag ook deze, die vind ik zo leuk en die andere hoef ik toch niet want die is niet van leer." Echt, ga alsjeblieft eerst rondkijken voordat je het personeel 10 keer voor je laat lopen. En dan vervolgens niet eens wat kopen.