Auteur Topic: Wat zijn jouw irritaties op het werk?  (gelezen 1154 keer)

Offline Wicca

Re: Wat zijn jouw irritaties op het werk?
« Reactie #40 Gepost op: januari 19, 2012, 20:51:24 »
Zijn oma heeft een CVA gehad dus die denkt daar niet over na. Alhoewel, het is zo'n slim en helder vrouwtje. Heb altijd zo met haar gelachen. Het zou best kunnen dat ze toen ik weg was heeft gezegd dat het niet slim van hem was. En hoogstwaarschijnlijk dat hij liever moest doen tegen haar lievelingsverzorgende :'D
let me guess norro virus?

Offline Lissa

« Reactie #41 Gepost op: januari 19, 2012, 21:01:52 »
Good guess. Het heerst volgens mij overal op het moment. Heb geluk gehad, heb het tijdens het werken niet opgelopen :)
Of dus gewoon heel netjes gewerkt!
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

regen maar - leeg me maar

want onverstoord loop ik hier
zonder paraplu.

Wachtend op de eerste waterdichte lach
om te kunnen geven.

Offline Roy

« Reactie #42 Gepost op: januari 19, 2012, 21:08:00 »
we moeten nogwel eens om niks overwerken, dat is gewoon stom
ja het moet af want bla bla bla
en vervolgens staat die machine of ruimte waar we werkten nog een maand stil/leeg

Offline Jenny.

« Reactie #43 Gepost op: januari 20, 2012, 21:14:00 »
mijn ex, gewoon omdat ie daar werkt :')
Trotse Mama Van Jayden.  16-11-2010 (L)

Offline unattainable.

« Reactie #44 Gepost op: januari 21, 2012, 10:03:09 »
domme meisjes die ik in moet werken.
vouloir c'est pouvoir

Offline Anne.

« Reactie #45 Gepost op: januari 21, 2012, 11:24:07 »
Ik werk sinds kort bij bij de Jumbo achter de kassa. Gisteravond had ik een man aan de kassa (hij was een zwerver, die komen altijd goedkoopste bier halen) en ik zag al dat hij niet helemaal 100% was. Hij zat de hele tijd aan z'n kruis, maar toen die af ging rekenen was hij hartstikke normaal. Toen hij zijn spullen aan het inpakken was zei hij de hele tijd: 'ik word hier zo geil van ohhhhh ik word hier zo geil van' en nog meer van die seks dingen. Wat ik dacht was dat hij Gilles de la Tourette heeft, voor zover ik gezien heb.
Maar als je dan zo iemand aan de kassa hebt, ik keek er wel raar van op maar reageerde er niet heel erg op.

Wat wel vervelend is aan de kassa zijn die 'stoere' buitenlandse jongens die je eigenlijk belachelijk lopen te maken. Waren gister 2 jongens aan de kassa die alleen een blikje energie kochten en die de hele tijd zeiden: 'schatje mag ik je ping'. Ik reageerde er niet op en toen zei er 1 tegen me: 'ik geloof dat jij heel droog bent, jaa jij bent heel erg droog'. Weer reageerde ik niet dus probeerde hij mijn nummer te fixen. Ik vraag, wil je het bonnetje. zegt ie: 'wil je dan je nummer erop schrijven?'

Gister was echt de dag met rare mensen bij de kassa. 2 meisjes, echt van die asociale met enorme bondkragen kwamen bij mij aan de kassa. Zegt de ene wat tegen de andere fluisterend. Ik wist dat ze het over mij hadden. Vraagt die andere 'WIEE?' Kijkt degene die dat zo fluisterend zei naar mij en zegt: 'ja buiten' ..
ja hoor, mij hou je niet voor de gek. ik kijk ze arrogant aan en ik weet niet wat ze zeiden toen ze wegliepen maar het was iets over mijn voorhoofd? oke.. :')

Offline unattainable.

« Reactie #46 Gepost op: januari 21, 2012, 11:29:55 »
ja maar anne nou moet ik ook wel zeggen dat je voorhoofd wel heeeeel bijzonder is!!!
ik ben zo blij dat ik die stoere gozertjes nooit aan mn kassa krijg. onze chinees is gekoppeld aan een cafetaria, en ik ben blij dat die jongens nooit chinees komen halen, maar ik zie ze altijd bij kyra aan de kassa staan. :'). en kyra kijkt dan ook echt van 'neeeee niet weer' ;p
vouloir c'est pouvoir

Offline Anne.

« Reactie #47 Gepost op: januari 21, 2012, 11:32:23 »
ja maar anne nou moet ik ook wel zeggen dat je voorhoofd wel heeeeel bijzonder is!!!
precies haha, mijn voorhoofd is gewoon te mooi voor hun. ;p

Offline Lissa

« Reactie #48 Gepost op: januari 21, 2012, 14:22:14 »
Mijn collega die tijdens de zorg voor patiënten gerust haar BB uit haar zak haalt en uitgebreid twitter gaat lezen. Zucht.
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

zonder paraplu.

om te kunnen geven.

Offline Pelagia.

« Reactie #49 Gepost op: januari 23, 2012, 19:17:47 »
Klanten die denken dat ik 5 armen heb of klanten die denken dat ik kan voorspellen wat ze willen drinken, heel vervelend
(ik werk in een taverne)
Anyone who had a heart
Would take me in his arms and love me, too
You couldn't really have a heart and hurt me,
Like you hurt me and be so untrue
What am I to do 

Offline unattainable.

« Reactie #50 Gepost op: januari 23, 2012, 19:19:16 »
idd, klanten die zeggen: 'ik wil graag datgene wat ik de vorige keer ook had' JA WTF IK HEB GEEN FOTOGRAFISCH GEHEUGEN?!?!?!?!
vouloir c'est pouvoir

Offline Athena

« Reactie #51 Gepost op: januari 24, 2012, 00:30:13 »
idd, klanten die zeggen: 'ik wil graag datgene wat ik de vorige keer ook had' JA WTF IK HEB GEEN FOTOGRAFISCH GEHEUGEN?!?!?!?!

Hahahaha dat denken klanten al snel inderdaad. Als ik 3 paar schoenen achter moet halen raak ik al in de war met maten en kleuren (dan is het: ik wil deze, maar dan in het zwart in maat...) en dan komt er nog een klant: oh als je dan toch naar achter loopt ik wil deze in maat ... en in maat ...
Als je dan met 5 paar schoenen zit met allemaal andere maten is dat bijna niet te doen. :')

Offline Micha

« Reactie #52 Gepost op: januari 24, 2012, 00:35:40 »
Mijn collega die tijdens de zorg voor patiënten gerust haar BB uit haar zak haalt en uitgebreid twitter gaat lezen. Zucht.
Zo'n collega heb ik ook bij de kruidvat.
Elke keer als ze het magazijn in loopt checkt ze haar BB en gaat ze zitten pingen.
Echt supervervelend, als je aan het werk bent ben je aan het werk, dan ga je niet zitten pingen.

Offline Lissa

« Reactie #53 Gepost op: januari 24, 2012, 11:29:05 »
Zo'n collega heb ik ook bij de kruidvat.
Elke keer als ze het magazijn in loopt checkt ze haar BB en gaat ze zitten pingen.
Echt supervervelend, als je aan het werk bent ben je aan het werk, dan ga je niet zitten pingen.
Ja, maar dat is nog iets waar alleen collega's last van hebben. Bij mij hebben de patiënten er gewoon last van omdat ze totaal geen aandacht van haar krijgen.
Bliksemschicht hier en
een donderslag daar en

zonder paraplu.

om te kunnen geven.

Offline Wicca

« Reactie #54 Gepost op: februari 09, 2012, 00:09:44 »
Good guess. Het heerst volgens mij overal op het moment. Heb geluk gehad, heb het tijdens het werken niet opgelopen :)
Of dus gewoon heel netjes gewerkt!
bij mij in het verpleegtehuis is het nog niet uitgebroken, de overkant een verzorgings tehuis van de zelfde hoe noem je dat maatschappij xD die was wel in quarantaine.

maar norro heb je echt zo, dus waarschijnlijk gewoon heel veel geluk gehad

Offline AUTUMN

« Reactie #55 Gepost op: februari 09, 2012, 00:13:07 »
Dat er een vriendengroep op mijn werk is, waarvan er drie teamleider zijn. En dat de andere twee meisjes uit die groep, die net zoals mij caissiere zijn, flink worden voorgetrokken.

Offline Micha

« Reactie #56 Gepost op: februari 09, 2012, 00:22:45 »
er werkt een jongen bij mij bij de kruidvat en dat is de grootste kneus ooit.
hij denkt dat hij alles goed kan en geweldig is en heel snel vult.

de norm is 80 colli per uur vullen en hij vult echt 40 colli per uur ofzo.
en hij maakt er een tyfuszooi van op de vulavond. hij let totaal niet op wat hij waar legt.

en aan het begin van de vulavond als we alles van de pallet die van de vracht binnenkomt moeten afstapelen (dus voor het juiste schap zetten waar het gevuld moet worden.) smijt hij alles overal maar neer.
ik zet alles overzichtelijk neer, zodat degene die dat moet vullen een overzicht heeft en ik let er op dat alles in de buurt van het schap staat.
hij smijt shampoo bij de gezichtsverzorging neer en is totaal niet voorzichtig met de producten.

en afgelopen dinsdag kon ik hem echt niet uitstaan.
hij werkte in hetzelfde pad als mij maar dan aan de overkant.
en hij was zo 'klaar' dacht hij met vullen dus ging opruimen. maar hij had niks gespiegeld. en het is gewoon normaal dat je nadat je gevuld heb je pad spiegelt.
dus ik zo tegen hem; vergeet je niet je pad te spiegelen.
hij; daar heb ik toch helemaal geen tijd voor.
ik; nou, ik spiegel gewoon tijdens het vullen en mij lukt het toch ook gewoon (en ik heb meer verantwoordelijkheden dan hem op een vulavond.)
hij; nou, sorry hoor. ik heb daar echt geen tijd voor.
vervolgens gaat die debiel zitten spelen en klieren. dus ik werd boos en zei; hallo, je hebt wel tijd om te gaan zitten kloten maar niet tijd om te spiegelen!?
dus hij zo; je bent mn moeder niet.
nouja zeg... sorry dat ik het belangrijk vind dat de winkel er goed uitziet en sowieso hoor ik niet eens dat tegen hem te zeggen, hij hoort uit zichzelf te gaan spiegelen. (dus achteraf heb ik zijn pad zitten spiegelen omdat het voor mij wel belangrijk is dat alles er goed en strak uitziet).

en hij stampt ook vakken veel te vol. bijvoorbeeld badsponsjes had hij helemaal volgepropt dat het in de vakken ernaast viel.
dus ik spreek hem daarop aan.
zegt hij; dat heb ik neit gedaan.
ik zag het hem gewoon doen, hij zat gewoon keihard te liegen.
dus ik boos; ik heb je dat toch zelf zien doen!
dus hij; uh. nou sorry hoor, hoevaak ga je nog lopen zeuren op mij.
ik; tot je het een keer goed doet.
en toen was hij uitgeluld.

zo. dit was een lange rage post. maar ik word gestoord van die collega. en ik ga zaterdag met mijn leidinggevende dit overleggen, of zij misschien eventjes er de nadruk op wilt leggen dat er netjes afgestapeld moet worden en de winkel mooi en strak achtergelaten moet worden na de vulavond (dus spiegelen, netjes opruimen en als een vak vol is is het vol.)

Offline ukkie

« Reactie #57 Gepost op: februari 09, 2012, 01:08:47 »
Wow, terecht Micha! Dat is echt dom wat hij doet.

Ik ben aangenomen bij de Albert Heijn, en heb daar nog niet gewerkt, maar ik merk nu al dat de mensen heel schijnheilig doen. Daar kan ik niet zo goed tegen. Ik heb het snel door als mensen me niet mogen. En dan kan ik er niet tegen als ze zo net alsof gaan doen dat ze je super aardig vinden!

Offline laraisalive

« Reactie #58 Gepost op: februari 09, 2012, 13:51:33 »
Oude wijven die zeuren over prijzen, en zelf niet duidelijk zijn, waardoor ik iets fout doe. En daarna nog boos op mij worden.
I have crossed oceans of time to find you

Offline Willes

« Reactie #59 Gepost op: februari 09, 2012, 15:27:52 »
Wow, terecht Micha! Dat is echt dom wat hij doet.

Ik ben aangenomen bij de Albert Heijn, en heb daar nog niet gewerkt, maar ik merk nu al dat de mensen heel schijnheilig doen. Daar kan ik niet zo goed tegen. Ik heb het snel door als mensen me niet mogen. En dan kan ik er niet tegen als ze zo net alsof gaan doen dat ze je super aardig vinden!

Ga je daar vakkenvullen? Of achter de kassa?

Ik zit nog zo vol van alle frustraties van toen ik daar werkte (ik werkte dan bij een XL, ik heb gehoord dat die veel erger zijn dan kleine fillialen). Het onbetaald overwerken, klanten die er een zooi van maken, collega's die er een zooi van maken, andermans werk afmaken etc. Het enige chille was dat ik op vrijdag wel altijd optijd weg mocht van mijn teamleider, want ik kende hem al van uitgaan enzo, haha.