er werkt een jongen bij mij bij de kruidvat en dat is de grootste kneus ooit.
hij denkt dat hij alles goed kan en geweldig is en heel snel vult.
de norm is 80 colli per uur vullen en hij vult echt 40 colli per uur ofzo.
en hij maakt er een tyfuszooi van op de vulavond. hij let totaal niet op wat hij waar legt.
en aan het begin van de vulavond als we alles van de pallet die van de vracht binnenkomt moeten afstapelen (dus voor het juiste schap zetten waar het gevuld moet worden.) smijt hij alles overal maar neer.
ik zet alles overzichtelijk neer, zodat degene die dat moet vullen een overzicht heeft en ik let er op dat alles in de buurt van het schap staat.
hij smijt shampoo bij de gezichtsverzorging neer en is totaal niet voorzichtig met de producten.
en afgelopen dinsdag kon ik hem echt niet uitstaan.
hij werkte in hetzelfde pad als mij maar dan aan de overkant.
en hij was zo 'klaar' dacht hij met vullen dus ging opruimen. maar hij had niks gespiegeld. en het is gewoon normaal dat je nadat je gevuld heb je pad spiegelt.
dus ik zo tegen hem; vergeet je niet je pad te spiegelen.
hij; daar heb ik toch helemaal geen tijd voor.
ik; nou, ik spiegel gewoon tijdens het vullen en mij lukt het toch ook gewoon (en ik heb meer verantwoordelijkheden dan hem op een vulavond.)
hij; nou, sorry hoor. ik heb daar echt geen tijd voor.
vervolgens gaat die debiel zitten spelen en klieren. dus ik werd boos en zei; hallo, je hebt wel tijd om te gaan zitten kloten maar niet tijd om te spiegelen!?
dus hij zo; je bent mn moeder niet.
nouja zeg... sorry dat ik het belangrijk vind dat de winkel er goed uitziet en sowieso hoor ik niet eens dat tegen hem te zeggen, hij hoort uit zichzelf te gaan spiegelen. (dus achteraf heb ik zijn pad zitten spiegelen omdat het voor mij wel belangrijk is dat alles er goed en strak uitziet).
en hij stampt ook vakken veel te vol. bijvoorbeeld badsponsjes had hij helemaal volgepropt dat het in de vakken ernaast viel.
dus ik spreek hem daarop aan.
zegt hij; dat heb ik neit gedaan.
ik zag het hem gewoon doen, hij zat gewoon keihard te liegen.
dus ik boos; ik heb je dat toch zelf zien doen!
dus hij; uh. nou sorry hoor, hoevaak ga je nog lopen zeuren op mij.
ik; tot je het een keer goed doet.
en toen was hij uitgeluld.
zo. dit was een lange rage post. maar ik word gestoord van die collega. en ik ga zaterdag met mijn leidinggevende dit overleggen, of zij misschien eventjes er de nadruk op wilt leggen dat er netjes afgestapeld moet worden en de winkel mooi en strak achtergelaten moet worden na de vulavond (dus spiegelen, netjes opruimen en als een vak vol is is het vol.)